TV Nova: epizoda seriálu Specialisté z pondělí 20. září přitáhla k televizním obrazovkám 1,066 milionu diváků starších čtyř let. V cílové skupině 15 až 54 let se na epizodu dívalo 22,29 procenta diváků u TV, ve skupině diváků starších 15 let pak 26,09 procenta diváků u TV.
Knowlimits: mediální agentura rozšiřuje řady výzkumného oddělení, kam nastupují Erika Hyblerová (marketing datascience), Martin Procházka (garant analýz TV metrových projektů a kros mediální tématiky), Petr Voříšek (marketingový výzkum) a Zbyšek Rusnák (analýzy monitoringu výdajů, mediální analýzy a analýzy mediálního a lifestyle charakteru).
Publicis Groupe: PR agentura MSL získala nového klienta. Mars, globální výrobce krmiv pro domácí mazlíčky, cukrovinek a potravin, si agenturu MSL vybral v tendru na produktovu PR komunikaci a influencer marketing. Její klientský tým se bude na komunikačních aktivitách pro segmenty Petcare, cukrovinek a potravin podílet odděleně, a to na trzích v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a Rumunsku. V rámci sortimentu Petcare se agentura zaměří na posílení vnímání značek Pedigree, Whiskas, Perfect Fit a Sheba. Pro značky Orbit, Airwaves, Snickers, Maltersers, Bens original, M&M‘s agentura propojí influencer marketing a především lifestylovovu komunikaci.
Prima Group: celodenní share obchodního zastupitelství Media Club ve 37. týdnu a v cílovce 15 až 69 let byl v celodni 36,67 procenta, prime time share 36,03 procenta, zatímco skupina Prima dosáhla celodenní share 27,32 procenta a prime time share měla 28,64 procenta. Seriál Dvojka na zabití s Jakubem Prachařem a Sarou Sandevou v hlavní roli vidělo v sobotu 18. září 1,034 milionu diváků (share 29,72 procenta) v CS 15+.
Nova Group: tematická stanice Nova 2, jejíž programovou nabídku tvoří hlavně kultovní komediální seriály, prošla v dnešních ranních hodinách velkou proměnou. Kromě nového názvu Nova Fun přináší divákům i novou grafickou podobu. Rovněž u Nova Action došlo k úpravě loga i programové nabídky. Obsah kanálu se podle TV Nova ještě více zaměří na mužské diváky.
Raiffeisenbank: v pondělí 20. září startuje ve všech médiích nová reklamní kampaň banky, kterou vytvořil tým marketingové komunikace banky spolu s reklamní agenturou Ogilvy. Nový reklamní koncept je nazvaný "Samozřejmě".
Foxconn CZ: firma, která v Pardubicích vyrábí datová centra, komunikační a telekomunikační produkty, v roce 2020 dosáhla obratu 107 miliard korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 19 miliard. "Firma těžila z poptávky po infrastruktuře, zaměřené na podporu práce a učení z domova a na cloudové služby." Čistý zisk meziročně klesl z 658 milionů na 340 milionů korun. Společnost loni vyplatila dividendu přes 2,4 miliardy korun (o rok dříve 695 milionů).
A 11: vydavatelství rozšiřuje nabídku prémiových titulů o nový magazín E&B, se kterým vstupuje do segmentu estate, designu, developerských projektů a architektury. Magazín vyjde poprvé na začátku října a to ve formátu 330 x 230 mm a s rozsahem minimálně 80+4 strany. Distribuce bude probíhat ve volném prodeji i řízeně na top osobnosti z oboru. Šéfredaktorkou je Jana Chuchvalcová, která v A 11 řídí B2B tituly PROFI Makléř & Reality nebo PROFI Poradenství & Finance.
Empresa Media: v dozorčí radě vydavatelství nahradil Filipa Doubka (který odešel ke Karlovi Komárkovi ml.) Jitka Věková, jinak provozní ředitelka Médea Group.
Rada ČT: poslanecká sněmovna odvolala členku rady Hanu Lipovskou. Pro hlasovali poslanci z ODS, ČSSD, ANO, Pirátů, TOP09 a STAN. Důvodem má být údajné porušení zákona a kandidatura za Volný blok. Dá se očekávat, že se Lipovská odvolá a že má slušnou šanci na výhru. Mimochodem, před lety člen Rady ČT a ČSSD Erazim Kohák kandidoval do Senátu a nikomu to nevadilo.
FTV Prima: epizodu seriálu Slunečná ze čtvrtku 16. září vidělo 1,141 milionu diváků (podíl na sledovanosti 29,63 procenta) v cílové skupině 15+, v cílovce 15 až 69 dosáhl seriál podílu na sledovanosti 28,17 procenta.
Košík.cz: e-shop z rodiny Mall Group se dohodl na exkluzivní spolupráci se značkou kosmetiky Ryor. Nově tak nabízí více než stovku nejoblíbenějších produktů Ryoru.
Bandai Namco Entertainment: před pár dny vydané hry Tales of Arise japonského publishera se již prodalo přes jeden milion kusů. Všech her frančízy Tales se tak globálně prodalo více než 25 milionů kusů.
Zásilkovna: logisticko-technologická firma zahájila spolupráci s jedním z největších evropských módních e-shopů About Yyou. Zákazníci About You tak mohou nyní využívat služby Zásilkovny a své zboží si vyzvednout i vrátit na jakémkoliv jejím výdejním místě, kterých má Zásilkovna v Česku téměř 5800, včetně téměř 1300 Z-Boxů. Cena za doručení i vrácení zboží je zdarma.
TV Nova: začala prodávat vouchery ke sledování streamovací platformy Voyo v síti retailových partnerů - v prodejnách Billa, Geco a v partnerské síti společnosti Givery. Celkem jsou vouchery nově k zakoupení na více než 1500 prodejních míst po celém Česku.