Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    08. 9.
  • TV Nova: díl cooking show MasterChef Česko z 7. září vidělo 697 tisíc diváků v cílové skupině 4+, podíl na sledovanosti dosáhl 17,72 procenta. V cílovce 15 až 54 to bylo 435 tisíc diváků a podíl na sledovanosti 26,57 procenta.

  • 07. 9.
  • FTV Prima: novým ředitelem CAR PR Media (majitel Prima Group) se stal Ondřej Běhal, který měl ve firmě dosud na starost online a sociální média. Vladimír Pořízek zůstává spolu s Markem Singerem v pozici jednatele, jejich role ale bude již jen strategická. CAR PR Media pro skupinu Prima vyrábí motoristický pořad Autosalon.tv, který dle televize sleduje až 115 tisíc diváků v CS 15+, nebo cestovatelský magazín Fotr na tripu. Dále provozuje internetové stránky Autosalon.tv.

  • X Production: brněnská digitální agentura v roce 2020 utržila 147 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 38 milionů. Čistý zisk vzrostl ze 4 milionů na 13 milionů korun.

  • 06. 9.
  • Česká televize: získala tři nominace na evropském festivalu Prix Europa. V kategorii TV Fiction bude bojovat první díl minisérie Božena. Do finálního výběru nominací se probojoval i speciální web k Boženě, který soutěží ve skupině nejlepších on-line projektů. Ve stejné sekci získal nominaci také webový projekt Planeta je Prga. Vyhlášení vítězů je naplánováno v Postupimi od 10. do 15. října.

  • TV Prima: první epizodu krimiseriálu Dvojka na zabití s Jakubem Prachařem a Sarou Sandeva v hlavních rolích sledovalo 1,065 milionu diváků v cílové skupině 15+, podíl na sledovanosti dosáhl 31,13 procenta.

  • Packeta: skupina, která vlastní technologickou firmu Zásilkovna, spouští doručování zásilek mezi fyzickými osobami do Maďarska. Z Česka mohou do Maďarska zákazníci posílat zásilky prostřednictvím služby Mezi námi za 95 korun na výdejní místa, nebo na adresu kdekoli v Maďarsku za 169 korun. Služba funguje také pro doručování zásilek na maďarském trhu, kde v rámci rebrandingu skupiny došlo ke změně názvu z Csomagküldő na Packeta Hungary.

  • Wiseguys: do komunikační agentury, za kterou stojí Martin Žufánek a Tomáš Pflanzer, nastupuje Nikola Zwrtková. Ta naposledy působila v Epic PR a dříve se v Seznam Zprávách věnovala investigativní práci. V rámci Wiseguys se bude starat primárně o novou sociální síť Pickey, internetový obchod Flangi nebo technologický startup Medevio.

  • 05. 9.
  • TV Nova: díl pěvecké soutěže Super Star VI ze soboty 4. září sledovalo 631 tisíc diváků v cílové skupině 4+, podíl na sledovanosti činil 19,46 procenta. V cílovce 15 - 54 to bylo 326 tisíc diváků, podíl na sledovanosti 25,29 procenta.

  • 04. 9.
  • Economia: novou ředitelkou vydavatelství se od 1. září stala Lenka Černá. Předsedkyní představenstva zůstává Zuzana Řezníčková. Černá sedm let stála v čele a posléze spoluvlastnila vydavatelství Annonce působícího na trhu inzertních titulů, řídila proces jeho digitalizace a následné integrace do mediálního domu Vltava Labe Média. V Economii působí od roku 2019 jako neexekutivní místopředsedkyně představenstva. Od loňského roku je jako zástupce Economie členkou správní rady Unie vydavatelů.

  • TV Nova: v pořadu Snídaně s Novou se objeví dva noví moderátoři - Ondřej Havel a Johan Mádr. Spolu s nimi bude ranní relací provázet Tereza Jandová. Nová dvojice se na obrazovkách objeví od pondělí 6. září.

  • 27. 8.
  • TV Prima: spustí spolu s TV Joj od pátku 3. září devátou řadu talentové show Česko Slovensko má talent. V deváté sérii zůstává složení poroty stejné - Jakub Prachař, Marta Jandová, Diana Mórová a Jaro Slávik. Nově se vedle Davida Gránského představí jako moderátorka i Jasmina Alagič Vrbovská.

  • 26. 8.
  • Škoda Auto: spouští novou službu Přístup do vozu, která umožní dodat zásilky, objednané přes internet, přímo do auta. Zpočátku se do projektu jako partneři zapojí největší český e-shop Alza.cz, technologicko-logistická společnost Zásilkovna a technologicko-logistický startup DoDo. Přístup do vozu je momentálně k dispozici pro všechny vozy značky Škoda, vyrobené od ledna 2019 a vybavené balíčkem Care Connect: Vzdálený přístup. Po ukončení pilotu v Praze, který je plánován na konec tohoto roku, a odladění všech technických bodů, bude tato služba představena i na dalších místech jak v Česku, tak i na zahraničních trzích.

  • Coca-Cola HBC: novou HR ředitelkou pro Česko a Slovensko se od srpna stala Markéta Pavelková, jež dosud ve stejném regionu řídila oblast lidských zdrojů velkoobchodní společnosti Makro Cash & Carry nebo Ahold.

  • Koch Media: publishingový obr, který má aktiva i v České republice, uzavřel partnerství s GSC Game World, ukrajinským videoherním vývojářem, kvůli fyzickému vydání chystané střílečky z pohledu první osoby S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl. Dlouho očekávané pokračování vyjde na Xbox Series X/S a PC 28. dubna 2022. Série S.T.A.L.K.E.R. se doposud prodalo na 15 milionů kopií.

  • 25. 8.
  • Bankovní identita: novou manažerkou marketingu a PR ve společnosti Bankovní identita se od srpna stala Leila Goulliová. Ve funkci nahradila Moniku Otradovcovou. Goulliová naposledy působila jako výkonná ředitelka útvaru pro design, komunikaci a marketing v ČSOB. Ve skupině ČSOB působila v různých vedoucích pozicích celkem 13 let. Předtím pracovala v Newton Group.