TV Nova: změny v portfoliu stanic. Nova 2 se přejmenuje na Nova Fun a bude se ještě více zaměřovat na obsah pro mladší cílovou skupinu. Nova Action prošla repositioningem - mění svůj koncept, grafiku i obsah. Během podzimu se pak představí i nová stanice - Nova Lady zaměřená na ženské divačky.
Seznam.cz: spouští novou platformu Podcasty.cz, na které lidé najdou podcasty nejen z dílny internetové firmy Iva Lukačoviče, ale i audio pořady jiných tuzemských tvůrců. Spolupráce s partnery bude vázaná smlouvou a Seznam.cz bude jejich obsah monetizovat.
Shoptet: podle dat společnosti obrat českých e-shopů ve druhém čtvrtletí 2021 dosáhl 50,45 miliardy korun, což je v meziročním srovnání nárůst o více než 10 procent (5,5 miliardy). Rekordní druhý kvartál podtrhuje i nárůst 3144 nových e-shopů v tomto období. Podle dat Shoptetu jich aktuálně v Česku funguje 41 639.
Media Club: obchodní zastupitelství v červenci získalo celodenní share 33,08 procenta a prime time share 32,04 procenta v CS 15 - 69 let. Celodenní share skupiny Prima za stejný měsíc dosáhl hodnoty 22,75 procenta a prime time share 23,58 procenta v CS 15 - 69. Zpravodajská stanice CNN Prima News měla v červenci průměrný share 0,9 procenta v CS 15+.
Mall Group: počet obchodníků, kteří zboží nabízejí na internetovém tržišti Mall, přesahuje dva tisíce. Kromě výrazného nárůstu prodejů v Česku, kde se zboží z partnerského prodeje na celkových prodejích Mallu podílí více než třetinou, podle zástupců skupiny rostou i prodeje v zahraničí. Mimo Česko již putuje více než čtvrtina objednávek z partnerského prodeje. Vedle sousedního Slovenska je nejsilnějším trhem pro tuzemské prodejce Slovinsko, kde marketplace Mallu meziročně vyrostl o tisíc procent. Polovina obchodníků na slovinském Mallu přitom pochází z Česka.
CNN Prima News: od srpna stanici posílí moderátor Petr Suchoň (ex-TV Nova), který dostane na starost moderování ranního pořadu Nový den.
PPF: investiční skupina vstupuje do nového segmentu trhu, pronájmu plachetnic pro rekreaci. PPF vytváří společný podnik s Groupe Beneteau, tradičním francouzským výrobcem menších rekreačních plavidel a plachetnic. Cílem je vybudovat nového lídra v odvětví pronájmu plachetnic na dovolené. Transakce spočívá v akvizici kontrolních podílů jedničky a dvojky na tomto trhu, Dream Yacht Charter a Navigare Yachting, společným podnikem, ve kterém bude mít PPF většinový podíl.
NBCUniversal: streamovací platforma Peacock dosáhla od startu v dubnu 2020 počtu uživatelů 54 milionů. Platforma nabízí jak verzi zdarma, financovanou reklamou a s omezeným obsahem, tak i placenou verzi. Peacock Premium by mělo mít přes 10 milionů zákazníků. V tomto roce chce Peacock výrazně proniknout na mezinárodní trhy.
Česká televize: nasadí nový seriál režiséra Radka Bajgara a scenáristy Petra Kolečka od 3. září (pátek) v prime time na ČT1. Komediální série z prostředí chatové osady má 13 epizod. V hlavních rolích Martin Myšička, Pavla Beretová, Radek Holub, Petra Nesvačilová, Igor Bareš, Eva Leinwerberová, Josef Polášek, Jana Plodková, Pavel Nový, Jana Švandová, Ivana Chýlková, Stanislav Majer nebo Tomáš Hanák. Výkonnou producentkou série je Romana Brožková/Logline Production, externím producentem Petr Erben/Logline Production. Osada vznikla v kreativní skupině ČT Josefa Viewegha.
Bezrealitky.cz: realitní projekty, do kterých v posledních měsících investoval podnikatel Marek Rosenbaum, míří pod jednu střechu. Vzniká skupina European Housing Services, která spojí Bezrealitky.cz, Maximu, Český nemovitostní trust a nově také službu Tvůj Správce. Do roka skupina chce mít obrat přesahující jednu miliardu a do pěti let chce působit v pěti evropských zemích. Do čela skupiny se postaví Hendrik Meyer.
TV Nova: epizodu seriálu Policie Modrava z 27. července vidělo v cílovce 4+ celkem 1,248 milionu diváků. V cílovce 15+ to bylo 1,206 milionu diváků a share 36,76 procenta. V 15 až 54 to bylo 397 tisíc diváků.
Knihobot: knižní secondhand s investicí od Mitonu vyšle v následujících týdnech po Praze sezónní knihotaxíky, které jsou určeny všem, kteří by rádi prodal již přečtené knížky, ale nechce trávit čas jejich focením nebo komunikací se zájemci.
Media Club: primácké mediazastupitelství od 1. září letošního roku zvyšuje ceny rádiové reklamy v průměru o 12 procent. "Důvodem zvýšení cen je vyprodanost reklamního prostoru, nárůst nových klientů i cenová inflace. Cenové navýšení neplatí pro klienty, kteří mají uzavřenou smlouvu do konce roku, ani pro speciální operace, eventy, sponzoring a soutěže," uvedla TV Prima. "K tomuto navýšení nás vede především současná situace na trhu, kdy již třetí den v měsíci řešíme vyprodanost. Zároveň zaznamenáváme enormní zájem ze strany klientů. V prvním pololetí u nás celkem inzerovalo 1917 klientů, z čehož jednu třetinu tvořili noví klienti, a zavedení klienti navíc ještě navyšovali kampaně," uvedl Jan Čadek, ředitel divize rádií Media Clubu.
Brutal Assault: největší metalový festival ve střední Evropě se nakonec letos bude konat, byť ve zmenšené podobě a s (dočasně) novým brandem Josefstadt. Akce se koná v první polovině srpna v Josefově u Jaroměře, hlavními lákadly jsou kapely Hypocrisy, Destruction, Marduk, Vader nebo Mgla.
Zátopek: k filmu Davida Ondříčka vychází filmový soundtrack s autorskou hudbou klavíristky, skladatelky a producentky Beaty Hlavenkové, dvojnásobné držitelky ceny Anděl. Soundtrack čítající 14 kompozic a nahraný ve spolupráci se symfonickým orchestrem sCore Orchestra, vydává vydavatelství Minority Records. Samotný snímek bude mít premiéru 20. srpna na zahájení karlovarského filmového festivalu.