Colour Production: promotérská agentura Zlaty Holušové, která pořádá velký open air festival Colours of Ostrava, v roce 2020 utržila jen 3,5 milionu korun. Loni akce kvůli covidu neproběhla. O rok dříve firma získala tržby o objemu téměř 190 milionů korun. Loňská ztráta činila skoro 4 miliony.
Škoda AUTO: změna ve vedení ruské pobočky. Vedení Škoda AUTO Rusko se k 1. červenci 2021 ujme Petr Šolc. Jeho předchůdce Jan Procházka přejde do centrály společnosti Škoda AUTO a ujme se vedení Mezinárodního prodeje.
WMC/Grey: agentura v soutěži kreativní komunikace, médií a marketingu Cannes Lions, v níž každoročně soupeří kreativní projekty z celého světa, sklidila úspěch s projektem projekt Hackathon #znamkamarada. Odnesla si ocenění v 5 kategoriích (ze 16 nominací), kromě jiných v kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing.
PR.Konektor: agentura má nového klienta. Pro českého nákupního rádce a cenový srovnávač Heureka.cz (majitelé PPF, Daniel Křetínský a Rockaway Capital) bude zajišťovat služby v oblasti mediální komunikace s důrazem na lifestylová média.
PR Klub: ve Výkonném výboru nově usedne Jana Pečenková, manažerka agentury Grayling, Kateřina Pavlíková, tisková mluvčí a specialistka externí komunikace Letiště Praha, a Ladislav Kříž, manažer útvaru komunikace ve společnosti ČEZ. Předsedou výboru zůstává Pavel Vlček, místopředsedkyní je nově Patricie Šedivá. Členská základna PR Klubu aktuálně čítá rekordních 266 členů.
CN Group: softwarová firma nedávno ustanovila novou pozici provozního ředitele (COO). Tím se nyní stal německý manažer Meinolf Henke. Ten má za sebou více než 30 let pracovních zkušeností, z toho přes 20 let na vedoucích pozicích v oblasti IT a telekomunikací. Pracoval například ve společnostech Lufthansa, nebo Vodafone, kde působil více než 23 let. Téměř 9 let byl také zaměstnancem EXFO.
Blue Microphones: výrobce elektroniky přichází oficiálně do České republiky a na Slovensko. Značka Blue se v současné době soustředí primárně na segment streamingu a podcastingu, kde nabízí ucelenou řadu nástrojů určených k nahrávání (záznamu) zvuků pro profesionální tvůrce, streamery i běžné spotřebitele. Produkty Blue budou v Česku a na Slovensku v prodeji prostřednictvím sítě obchodních partnerů, jako jsou například Alza.cz nebo Czc.cz.
Fond kinematografie: rozděloval 9 milionů korun ve výzvě vývoj celovečerního filmu. Peníze byly rozděleny mezi 12 projektů (z celkového počtu 28), nejvyšší sumy dostaly připravované filmy Rekordwoman (1 milion; nutprodukce), Můry (950 tisíc; MasterFilm), Alice a Černá královna (890 tisíc; 8Heads Productions) a Slavík za mříží (880 tisíc; Balkanfilm).
Brain One: marketingová agentura mění brand na YYY agency. Novou CEO se stala Adéla Červínová, dosavadní account directorka.
Kantar BrandZ: letošních TOP 5 nejhodnotnějších brandů světa - Amazon 684 miliard dolarů (meziročně plus 64 procent), Apple 612 miliard dolarů (plus 74 procent), Google 458 miliard dolarů (plus 42 procent), Microsoft 410 miliard dolarů (plus 26 procent), Tencent 241 miliard dolarů (plus 60 procent).
Mafra: do časopiseckého portfolio vydavatelství přibyl nový měsíční magazín Na chalupě s herečkou Terezou Bebarovou. Je určen všem čtenářům, kteří se zajímají o stylový život ve venkovských chalupách, staveních a chatách. Nový měsíčník poprvé vychází už v úterý 22. června.
TV Nova: tým největší komerční televize v uplynulých 4 týdnech o něco zhubl (v pravém slova smyslu). Za každých 10 spálených kalorií se Nova rozhodla věnovat Nadaci Nova jednu korunu, původně maximálně do výše 150 tisíc. Ta však byla překročena a do nadace tak putovalo přes 208 tisíc korun. Celkem se zapojilo 215 lidí z televize, kteří vytvořili 57 týmů. K projektu se připojil také TOP management Novy - Klára Brachtlová, Jan Vlček, Alan Záruba, Josef Uher, Daniel Grunt, Jakub Strýček, Radmila Pinkavová-Jirkovská plus Hana de Goeij za CSR sekci.
Whalebone: brněnská společnost, která se zaměřuje na kyberbezpečnost, oznámila uzavření dealu o ochraně uživatelů šesti národních operátorů v Evropě, kromě jiného s United Group, Telekom Slovenije nebo A1 Srbsko. Whalebone nedávno oznámila získání Series A investice ve výši 65 milionů korun.
FTV Prima: sledovanost hlavního kanálu Prima v letošním květnu dosáhla v hlavním vysílacím čase share 15,93 procenta v CS 15+, v celodni pak v totožné CS 13,41 procenta. Kromě seriálů zaujala na obrazovkách diváky i show Máme rádi Česko, jejíž rekordní díl sledovalo 7. května 868 tisíc diváků (share 21,52 procenta, CS 15+). Web iPrima v květnu navštívilo 5,14 milionu reálných uživatelů.
Český rozhlas: meziroční prodej DAB+ přístrojů v Česku vzrostl téměř o 140 procent. Na trhu také stoupl podíl přístrojů vybavených DAB+ technologií na 22 procent. Vyplývá to ze zprávy agentury GfK, která asociaci WorldDAB pravidelně zasílá "tvrdá" prodejní data z evropského trhu. "Český rozhlas se dlouhodobě věnuje rozvoji digitálního vysílání a loni udělal další významný krok tím, že rozšířil pokrytí v technologii DAB+ na 95 procenta populace Česka. Současně s tím spustil i masivní kampaň na podporu digitálního rozhlasového vysílání, která zasáhla miliony lidí," uvedl ředitel ČRo René Zavoral.