Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    09. 3.
  • TV Nova: několik čísel sledovanosti za minulý týden - nejsledovanějším pořadem stanice v 9. týdnu 2021 byly Televizní noviny s podílem 40,10 procenta diváků v CS 15 až 54. Seriál Ulice dosáhl podílu na sledovanosti 32,58 procenta v cílové skupině 15 až 54, Ordinace v růžové zahradě 2 dosáhla na 20,52 procenta diváků v CS 15 až 54.

  • Havel&Partners: velká advokátní kancelář se stala novým členem spolku Open-source Aliance. "Od spolupráce očekávám pomoc především v oblasti aktivit spojených s digitalizací eGovernmentu a naplňování tzv. Digitální ústavy, tedy zákona o právu na digitální služby, a to především v souvislosti s využitím otevřených řešení," uvedl Pavel Dovhomilja, předseda představenstva Open-source Aliance.

  • Hercules Transforming Communication: produkční agentura ze skupiny Havas Worldwide Prague v roce 2019 utržila 104 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 52 milionů méně. Společnost se propadla do čisté ztráty 22 milionů, o rok dříve vydělala přes 11 milionů.

  • 08. 3.
  • Vltava Labe Media: novým členem dozorčí rady se stal Martin Danko, komunikační manažer investiční skupiny Penta, která mediální dům VLM vlastní.

  • 07. 3.
  • HoppyGo: do vedení marketingu P2P carsharingu nastoupila Radka Šubířová na pozici head of marketing. Šubířová získala zkušenosti v oblasti strategického řízení značek a marketingové komunikace z velkých síťových agentur z portfolia WPP (Ogilvy a Geometry Global) či contentové agentury C3 Creative Code and Content.

  • 06. 3.
  • CNN Prima News: zpravodajská TV stanice v měsíci únoru dosáhla průměrný celodenní share 0,66 procenta v cílovce 15+. Nejlepšího výsledku podle Prima Group dosáhla v neděli 28. února díky share 1,50 procenta v CS 15+.

  • 05. 3.
  • Forum 24: malé vydavatelství (oficiální majitel Pavel Šafr), které stojí za politicko-bulvárním portálem Forum24.cz, v roce 2020 získalo výnosy ve výši 9,7 milionu korun (prodej výrobků a služeb plus dar od miliardářského vehiklu NFNZ). O rok dříve to bylo 8 milionů korun.

  • RadioZET: jak jsme informovali již dříve, zpravodajské rádio Z radio se v rámci mediální skupiny Daniela Křetínského přesunulo z rádiového vehiklu Active Radio pod CMI News, která provozuje názorový a zpravodajský portál Info.cz.

  • 04. 3.
  • Czech News Center: novým členem představenstva velkého mediálního domu (majitelé Daniel Křetínský a spol). se stal šéfredaktor Blesku Radek Lain.

  • AMI Digital: agentura nově spravuje sociální sítě značek Staropramen, Cool a Ostravar (Pivovary Staropramen). Na starosti má jak samotnou správu, tak přípravu online strategií, tvorbu kreativy a zajištění placené podpory. O tři nápojové značky z portfolia Molson Coors se stará tým pod vedením Kateřiny Marešové, strategy directorky AMI Digital.

  • Česká manažerská asociace: má nového PR manažera a kontaktní osobu pro média. Stal se jím Jan Vocel, který přichází se zkušenostmi z komunikační agentury Ewing a Asociace nestátních neziskových organizací v Česku.

  • MFF Karlovy Vary: organizátoři letošního ročníku filmové přehlídky posunuli termín na srpen. Chystaný 55. ročník by se tak měl podle představ produkčního týmu uskutečnit 20. až 28. srpna 2021. "Doufáme, že v průběhu následujících měsíců dojde k významnému rozšíření vakcinace a díky tomu zvládnutí pandemické situace, tak aby bylo možné uspořádat karlovarský festival v maximálně bezpečné formě pro jeho hosty a návštěvníky," uvedl prezident MFF KV Jiří Bartoška.

  • 27. 2.
  • PLAYzone: firma, která provozuje herní portál Playzone.cz v Česku a na Slovensku, uzavřela partnerství s velkým organizátorem esportových turnajů, společností Blast. V rámci spolupráce získá PLAYzone vysílací práva na turnaje Blast Premier v České republice.

  • 26. 2.
  • Ondřej Hejma: leader skupiny Žlutý pes si k 70. narozeninám "nadělil" sólové album Dáreček. Na desce, která je výsledkem pětiletého úsilí, Hejma nabízí celkem 9 nových nahrávek, které autorsky i stylově pokrývají celý jeho současný svět, inspirovaný nejenom klasickým blues, ale i folkem, indie rockem a vokálními harmoniemi kalifornského west-coastu.

  • Česká televize: začala vysílat krátké pořady, shrnující platná vládní opatření, nazvané Epicentrum. Infoservis Epicentrum bude vysílat ČT1, po dopoledních zprávách i program ČT3 a v průběhu dne zpravodajská ČT24.