Česká spořitelna: velkému bankovnímu domu loni výrazně spadl zisk ze 17,7 miliardy na 10 miliard korun (minus 43,5 procenta). Provozní zisk dosáhl 21 miliard, ve srovnání s rokem 2019 tak poklesl o 6,7 procenta. Banka vývoj přičítá dopadům pandemie čínského koronaviru. Celkový počet klientů skupiny ČS k 31. prosinci 2020 činil 4,5 milionu, ze kterých přibližně 1,73 milionu využívalo digitální bankovnictví (meziroční nárůst o 9,7 procenta). Celkový počet vydaných aktivních platebních karet ČS se meziročně zvýšil o 2,4 procenta a dosáhl téměř 3 milionu kusů, přičemž z tohoto počtu kreditní karty představovaly 168 tisíc kusů.
ViacomCBS: americká mediální společnost spouští novou streamingovou platformu Paramount+. Služba nabídne ke zhlédnutí katalog čítající přes 5000 hodin obsahu od značek z celého portfolia ViacomCBS. Dostupná bude od 4. března ve Spojených státech, v Kanadě a zemích Latinské Ameriky, v Evropě se jí jako první dočkají severské země 25. března. Další lokace budou postupně následovat.
FTV Prima: velká vysílací rada televizní firmě miliardáře Ivana Zacha prodloužila terestrické vysílací licence k TV programu Prima Cool o 12 let do roku 2033 a k hlavnímu TV programu Prima o 12 let do roku 2034.
Havas Worldwide Prague: česká pobočka nadnárodní reklamní agentury, sídlící ve Francii, v roce 2019 utržila 155 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 31 milionů více. Celkový obrat stoupl z 218 milionů na 228 milionů. Čistý zisk se v daném období zvýšil ze 6 milionů na téměř 19 milionů korun.
Asociace českých kameramanů: udělila výroční ceny v kameramanské branži. Cenu za vynikající kameramanské filmové dílo získal kameraman Martin Štrba za film Šarlatán (režie Agniezska Holland), Cenu za za vynikající kameramanské televizní dílo byla udělena Martinu Žiaranovi za film Herec (režisér Peter Bebjak). Cenu AČK za vynikající kameramanské dokumentární dílo dostal Petr Racek za film Vlci na hranicích (Martin Páv).
Leo Burnett: reklamní agentura ze skupiny Publicis Groupe vyhrála tendr společnosti Asahi Europe & International na zahraniční digitální aktivity její značky Pilsner Urquell. Leo Burnett bude pro značku nově zajišťovat kompletní digitální komunikaci (od globální strategie a její adaptace na jednotlivých trzích po exekuci kreativních výstupů a správu kanálů na sociálních sítích) na všech globálních trzích mimo Česka a Slovenska.
Mafra: českou verzi mezinárodního časopisu Cosmopolitan povede nově Adéla Mazánková. Sabrina Karasová po dohodě z vydavatelství Mafra odchází.
Albatros Media: největší knižní nakladatel založil novou dceřinou firmu Albatros Media Mladá fronta, kam přesunul knižní divizi Mladé fronty. Tu od MF, toho času v úpadku, koupil za 14 milionů korun na počátku února.
PPF: společnost Tanemo ze skupiny PPF prodlužuje termín závaznosti veřejného návrhu na odkoupení části akcií Moneta Money Bank do 5. března 2021. PPF za jednu akcii nabízí 80 korun, zájem má odkoupit až 20 procent Monety. Ve hře je tak plán na sloučení Moneta Money Bank, Air Bank a Home Credit.
Miloslav Šmídmajer: producent a režisér připravuje na uvedení do kin nový dokumentární film o spisovateli Milanu Kunderovi s názvem Milan Kundera: Od žertu k bezvýznamnosti. Původně byla premiéra plánována na 1. dubna, nyní je vstup na plátna datován neurčitě až po otevření kinosálů.
TV Prima: hobby pořady televize Receptář prima nápadů, Libovky Pepy Libického a Vychytávky Ládi Hrušky se vrací v nové sezoně na obrazovku s premiérovými díly. Diváci je uvidí od 7. března opět každou neděli kolem poledne, kdy půjdou všechny tři pořady za sebou.
Artinii: filmový a TV distribuční start-up byl zařazen mezi 10 inovativních mediálně-technologických startupů, které se zúčastní 7. evropského filmového trhu Berlinale. Startups Industry Sessions se konají od 1. do 5. března. Při této příležitosti Artinii spustilo nový portál Artinii.Pro pro firemní klienty a uvádí na trh produkty Artinii Content Delivery, Artinii White Label, Artinii Film Marketplace a Artinii Cinema Player. Artinii.Pro je představeno společně s novým řešením pro hybridní filmové festivaly, které organizátorům umožní uspořádat festival s tradičními filmovými projekcemi, přesunout jej do online prostředí nebo divákům nabídnout hybridní online i offline zážitek.
Knihobot.cz: online prodejce použitých knih po dvou letech existence poprvé sestavuje samostatný marketingový tým. Do čela nově vytvořeného oddělení se postaví Kristýna Hladíková, která dříve působila tři roky v Českém rozhlase.
Orbit Capital: venture debt fond kvalifikovaných investorů prostřednictvím podfondu Conseq Venture Debt realizuje další transakci. Poté, co v loňském roce poskytl dluhové financování projektům Twisto a Rohlik.cz, tentokráte posílá 2,5 milionu eur do evropského technologického hráče LetsBuild. Firma původem z Dánska a Belgie přináší digitalizaci do sektoru stavebnictví, a to i do jeho doposud zcela offlinové části: řízení a realizace stavby.
Asociace komunikačních agentur: podle průzkumu AKA a Asociace public relations hodnota zadaných veřejných zakázek z oblasti marketingové komunikace v loňském roce dosáhla celkem 1,564 miliardy korun. Je to o 558 milionů méně než v roce 2019. Počet zakázek se meziročně mírně navýšil, a to ze 702 na 723. Z oznámených zakázek došlo ke zrušení každé deváté, což je o 2,5 procenta méně než předloni.