Seznam.cz: spouští novou služby Seznam Premium, která umožní sledování videoobsahu na službách Seznamu bez reklam. Seznam Premium bude zpoplatněná - roční předplatné bude stát 339 korun. "Veškerý vlastní obsah společnosti Seznam.cz nadále zůstane uživatelům k dispozici zdarma."
Asociace televizních organizací: zaznamenala růst času, který diváci tráví před televizními obrazovkami. Od ledna do prosince narostl průměrný čas strávený u televize o 43 min na 4 hodiny 47 minut na konci roku 2020. Za celý loňský rok diváci v 15+ strávili sledováním televize denně v průměru téměř 4 hodiny denně (3 hodiny 59 minut).
Seznam.cz: Televize Seznam se od 1. února stala řádným členem Asociace televizních organizací. Až doposud zde byla členem pouze přidruženým. Malý podíl na sledovanosti televize v lednu meziročně o něco vzrostl z 0,35 procenta v lednu 2020 na 0,63 procenta v lednu letošního roku (cílová skupina 15+).
Asociace českých kameramanů: ceny asociace budou vyhlášeny 24. února, ale slavnostní udílení se odehraje až po otevření Kina Lucerna v roce 2021. Asociace českých kameramanů společně s občanským sdružením Dilia udělí cenu za celoživotní kameramanské dílo Jiřímu Šámalovi.
Media Investments: na nešťastnou mediální agenturu Městský soud v Praze vyhlásil konkurs. Insolvenční správkyní se ustanovuje TP Insolvence. Pohledávky věřitelů, mezi kterými se nachází euroAWK, Radiohouse, mediální dům Borgis, Media Club (jen ten si nárokuje téměř 51 milionů korun), Český rozhlas nebo Nielsen Admosphere, dosahují několika desítek milionů. Jejich vymahatelnost bude dle všeho mizivá.
Dotykačka: platební systém, který by měla používat čtvrtina českého gastro trhu, odhaduje loňský propad gastro tržeb o třetinu a pokles prodeje alkoholu téměř na 50 procent. Oproti roku 2019, kdy tržby oboru dosahovaly 195 miliard korun, to představuje propad zhruba o 63 miliard. Gastro podniky fungovaly v roce 2020 bez omezení pouhé čtyři měsíce. Ve zbývajících dvou třetinách roku čelily buď omezením kapacity, provozní doby nebo okénkovému režimu.
Wohnout: rocková kapela začala připravovat novou desku. První ochutnávkou je singl Umění, ke kterému existuje klip. Ten se točil ve studiu před green screenem a je plný animací. Režisér Michal Skořepa na něm strávil přes 400 hodin práce u počítače. Albová novinka se bude natáčet na jaře v domovském studiu Sono pod taktovkou Milana Cimfeho. Nová bude spolupráce s Michalem Skořepou na postu producenta, který dosud spolupracoval s kapelou jako režisér několika klipů.
Info.cz: novým šéfem právní sekce zpravodajského a publicistického portálu se stal Jaroslav Kramer. Nahradil Jana Januše, který čerstvě přešel do vydavatelství A 11.
Český telekomunikační úřad: všechna rozhodnutí o přídělech kmitočtů pro zajištění sítí elektronických komunikací v kmitočtových pásmech 700 MHz a 3400–3600 MHz (5G sítě), která byla ČTÚ vydána 18. ledna, již podle úřadu nabyla právní moci. "Poslední z rozhodnutí o přidělení rádiových kmitočtů společnostem Nordic Telecom 5G, CentroNet, T-Mobile Czech Republic, Vodafone Czech Republic a O2 Czech Republic nabylo právní moci v tomto týdnu."
Růžový slon: e-shop s erotickými pomůckami v roce 2019 utržil téměř 47 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7 milionů více. Čistý zisk v daném období klesl z 3,1 milionu na 1,4 milionu korun.
Seznam.cz: zpravodajský web Seznam Zprávy staví fotoreportérský tým. Novými členy redakce se stali oceňovaní fotografové David Neff a Jan Mihaliček. Novým fotoeditorem je Adam Maršál. V redakčním týmu s nimi je Vojtěch Veškrna, který v Seznam Zprávách působí jako fotoreportér od roku 2019.
Katz83: na stálou pozici do experimentálního brandu Tomáše Jirsy nastoupil Jonáš Čumrik (aka Johny Machette). Na pozici idea maker se zaměří na marketing, kreativu a jak co nejefektivněji využívat sociální sítě pro firemní komunikaci.
FTV Prima: ve spolupráci se společnostmi Medialight a Prima Doma Media (majitel Primy Ivan Zach zde má 60 procent) vydává nový dvouměsíčník pro kutily a zahrádkáře Prima Doma. První číslo vyšlo 1. února.
Shoptet: do platformy pro stavbu a správu e-shopů přišel manažer Ivo Mrena (ex-Peppermint digital), který se stává členem marketingového týmu. Na starost bude mít především komunikaci Shoptetu na slovenském trhu.
A 11: šéfredaktorem týdeníku Mladý svět a měsíčníku Lawyers & Business se stane novinář Jan Januš. Ten doposud působil jako zástupce šéfredaktora Info.cz, kde stál u zrodu a vedl právní sekci, tištěný Magazín I a knižní edici, rovněž moderoval podcast Jízda dějinami.