Grayling Czech Republic: komunikační agentura v roce 2019 utržila přes 47 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 10 milionů. Čistý zisk vzrostl z 2,2 milionu na 2,9 milionu korun.
Česká televize: v souvislosti s druhou vlnou pandemie prodlužuje vysílání programu ČT3, kterým již od března pomáhá seniorům. Stanice navíc od 12. prosince rozšíří vysílání. Nyní ji mohou diváci sledovat denně od devíti do 17:25 hodin, nově bude po 12. prosinci vysílat až do 22 hodin večer.
Carvago: automotive start-up ze skupiny EAG se otevřel i koncovým zákazníkům. Koncept prodeje ojetých automobilů online nabízí výběr z téměř 1 milionu vozů. Vybrat si mohou jak čeští, slovenští a němečtí zákazníci, tak postupně i zákazníci z dalších zemí, jako je Francie, Benelux, Švédsko, Španělsko, Itálie a Rakousko. Carvago se následně rozšíří až do 17 zemí po celé Evropě. Start-up bude zároveň nadále pokračovat i v marketplace programu pro B2B partnery, který provozuje od roku 2019.
Info.cz: provozní firma CMI News (dříve Info.cz Online Media), kterou ovládá Daniel Křetínský a která má pod sebou zpravodajský a publicistický server Info.cz, v roce 2019 utržila téměř 11 milionů korun (první ucelený rok hospodaření). Čistá ztráta přesáhla 20 milionů korun.
A11: vydavatelství lokálního a odborného tisku Aleše Zavorala (nejde o majitele Alzy) začalo vydávat dva nové časopisy. Lifestylový magazín Innspirace, který 5x ročně přinese na 80 stranách desítky sezonních tipů a nápadů pro zpestření všedních dní. Dále pak ekonomický měsíčník Innovation, který doposud vycházel jako čtvrtletník. Innovation přináší kombinaci lifestylových témat s odborným obsahem z oblastí investic, realit, řízení firem a lidských zdrojů.
TV Nova: sedmý díl imitační show Tvoje tvář má známý hlas v sobotu 17. října dosáhl 30,52 procenta share v cílovce v 15 - 54, v širší cílové skupině 4+ jej sledovalo 1,106 milionu diváků. Nejvíce diváků k televizním obrazovkám v 42. týdnu 2020 přilákaly Televizní noviny (38,41 procenta diváků v CS 15 - 54), seriály Ulice (31,33 procenta share v cílové skupině 15-54) a Ordinace v růžové zahradě 2 (18,17 procenta diváků v CS 15 - 54).
Škwor: rock metalová čtveřice vydává 6. listopadu na labelu Supraphon nové, v pořadí desáté album Tváře smutnejch hrdinů. Finální mix měl na starosti Amak Golden.
DoDo: start-up, který se specializuje na městskou logistiku, hlásí rychlý růst divize DoDo Fresh, orientovanou na rozvoz potravin. Rozvoz pro e-shopy jako Tesco či Košík.cz od ledna vyrostl o 49 procent a před vánoční sezónou start-up dále navyšuje kapacity. DoDo nyní na rozvoz potravin přebírá 200 nových vozů. O doručování v segmentu Fresh se celkově stará přes 800 kurýrů (Česko, Slovensko a Maďarsko).
Air Bank: banka ze skupiny PPF hlásí dosažení hranice 850 tisíc klientů. Cca 62 tisíc z nich si účet založilo přes mobilní aplikaci. Podle zástupců banky aplikaci My Air nyní používá už téměř 7 z 10 klientů banky a každý měsíc se do ní přihlásí 450 tisíc z nich.
FTV Prima: druhá komerční televize během vládou vyhlášeného nouzového stavu přerušuje natáčení Show Jana Krause a nasazujeme reprízy pořadu.
Vodafone: nově umožňuje divákům ve Vodafone TV sledovat vybrané filmy v rozlišení 4K. Mezi snímky je například film Jana Svěráka Akumulátor 1, Terminator: Genisys nebo oba díly bijáku Kill Bill.
Knihobot: prodejce použitých knih hlásí v těchto dnech nejvyšší obraty ve své historii. Jen za poslední týden zákazníci na e-shopu nakoupili knihy za více než 434 tisíc korun a týdenní obrat společnosti narostl téměř o 20 procent. Projekt vznikl v roce 2019 a doposud podle svých údajů vrátil do oběhu cca 170 tisíc knižních titulů.
A11: vydavatelství lokálního a odborného tisku mění periodicitu pražské a brněnské mutace novin Náš Region, které budou od 19. října vycházet jako týdeníky. Náš Region Praha bude k dostání kromě stávající sítě stojanů i v pražském metru (kameloti). Náš Region Brno bude distribuován každé pondělí do stávající sítě stojanů, nově také do 50 stojanů na veřejném osvětlení v centru města a ve většině obchodních center a na úřadech městských částí.
Cleopatra Musical: muzikálová produkce Michala Davida a Oldřicha Lichtenberga v roce 2019 utržila 80 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 14 milionů méně. Čistá ztráta čtvrt milionu z roku 2018 se loni překlopila v mírný plus 50 tisíc korun.
Ministerstvo kultury: ministr Lubomír Zaorálek plánuje vládě v pondělí 19. října předložit materiál ke speciální výzvě na podporu audiovizuálního průmyslu. Pro audiovizuální průmysl bude podle MK vyčleněno téměř 100 milionů korun a tyto finance bude rozdělovat Státní fond kinematografie.