Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    15. 10.
  • Pilulka Group: investoři již za maximální ceny objednali celou emisi, kterou e-shop Pilulka.cz a síť kamenných Pilulka Lékáren poslal na trh Start pražské burzy. Pilulka upisuje 800 tisíc akcií, rozmezí ceny je 350 až 424 korun za kus. Nyní registruje 1044 objednávek na 956 tisíc akcií za úrovni 424 korun/kus. Jinými slovy, objednávky se tak budou muset vykrátit. Ze zpětného pohledu je evidentní, že cena akcií byla stanovena zbytečně nízko. Příjem objednávek akcií Pilulky na Startu končí 20. října.

  • TV Nova: televize začne od 28. října vysílat podivnou show, Svatba na první pohled. Má jít o "sociální experiment, v němž pečlivě vybraní nezadaní odvážlivci svěří svůj osud do rukou odborníků z oblasti psychologie a biologie."

  • 14. 10.
  • Zaraguza CZ: firma pod vedením Mariana Fury se stala vítězem výběrového řízení ČSOB pro novou reklamní agenturu. Nově tak Zaraguza CZ bude zaštitovat oblast kreativních kampaní i online aktivit pro finanční skupinu ČSOB. Hlavním úkolem agentury bude příprava a realizace nové kreativní komunikace pro ČSOB, která bude "zdůrazňovat hodnoty značky". Nový koncept by měl být představen v prvním pololetí roku 2021.

  • Asociace pro elektronickou komerci: oborová asociace odhaduje vánoční meziroční růst české e-commerce více než 20 procent. Za celý rok 2020 by pak mohly obraty e-shopů meziročně poskočit až o více než 25 procent.

  • Česká televize: vrací od čtvrtku 15. října každé dopoledne do vysílání vzdělávací pořad pro děti UčíTelka. V rozšířené podobě také opět obnovila tlumočení a překlad do znakového jazyka a nasazuje přímé přenosy bohoslužeb.

  • FYI: menší, ale rostoucí PR agentura Jana Řezáče a Františka Brože se může pochlubit velmi slušným čistým ziskem - za rok 2019 to bylo 3,4 milionu korun, o rok dříve 2,2 milionu. Tržby firmy meziročně vzrostly z 5,9 milionu na 8,8 milionu korun.

  • 13. 10.
  • FTV Prima: čínský koronavirus zasáhl i do výroby primáckého seriálu Sestřičky Modrý kód. Po pozitivně testovaných Daniele Šinkorové a Igoru Chmelovi má příznaky nákazy i herečka Sandra Nováková, která v seriálu hraje jednu z hlavních rolí.

  • FTV Prima: druhý díl čtvrté série Poldy přilákal v neděli 11. října 1,05 milionu diváků (share 23,17 procenta) v CS 15+. Zpravodajská stanice CNN Prima News v pondělí 12. října dosáhla celodenního share 0,96 procenta a prime time share 1,18 procenta v CS 15+. Ve strategické cílové skupině 15 až 69 let dosáhla celodenního share 0,97 procenta.

  • 12. 10.
  • TV Nova: v minulém týdnu souhrnně programem svých stanic v prime time zaujala 37,60 procenta diváků v cílovce 15-54 u televizních obrazovek. Šestý díl zábavné show Tvoje tvář má známý hlas dosáhl 32,21 procenta v 15-54 a v širší cílové skupině 4+ jej sledovalo 987 tisíc diváků. Kuchařská show MasterChef Česko oslovila 32,28 procenta diváků v CS 15-54 u TV. Čísla seriálů: Ulice 34,60 procenta a Ordinace v růžové zahradě II 19,59 procenta diváků v CS 15-54.

  • Richard Müller: zpěvák 13. října vydává nové album Hodina medzi psom a vlkom. Skladby, které složil sám Müller, otextoval Peter Uličný, s nímž slovenská hudební legenda nespolupracovala poprvé. Album nahrával a produkoval Peter Graus. Vydávající label Universal Music.

  • 10. 10.
  • Loosers: kreativní agentura (majitelé Iva Bízová, Helena Šídová, Pavel Bureš a Jakub Kesl) v roce 2019 utržila 47 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 5 milionů více. Čistý zisk mírně klesl z 11 milionů na 8,5 milionů korun, což je pořád velmi slušný výsledek. Firma dělá/dělala pro mBank, Letiště Praha, Active24 nebo Raiffeisenbank.

  • 09. 10.
  • Košík.cz: e-shop, který spoluvlastní Petr Kellner a Daniel Křetínský, očekává, že nové restrikce v souvislosti s koronavirem dvojnásobí až trojnásobí růst. "Podzimní a jarní situace se nedá srovnávat. Zatímco na jaře nás zájem zákazníků zasáhl nepřipravené, dnes jsme výrazně klidnější. Zásobování, organizace skladu i řidiči fungují a stále ještě máme kam růst," tvrdí Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

  • Okko Production: produkční a servisní firma Marca Jennyho za rok 2019 utržila přes 34 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 2 miliony více. Firma skončila v čistém zisku 1,33 milionu korun. Z této částky se Jennymu vyplatilo 1,3 milionu.

  • AC/DC: australská rocková legenda vydává 13. listopadu nové, v pořadí sedmnácté studiové album Power Up. Vydávající label Columbia Records/Sony Music.

  • Kinoprůmysl: opětovné zavírání kin (zatím na 14 dní od pondělí 12. října), které nařídil plukovník a ministr zdravotnictví Roman Prymula, spolehlivě zařízne už už se mátořící ekonomiku českých kinosálů, které byly uzavřeny na jaře několik týdnů.