Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    01. 10.
  • Aukce 5G kmitočtů: do výběrového řízení za účelem prodeje kmitočtů pro zajištění sítí elektronických komunikací v pásmech 700 MHz a 3400 - 3600 MHz se podle Českého telekomunikačního úřadu přihlásilo 7 uchazečů. Počítá se s účastí ČEZ nebo Nordic Investors. "V souladu se zákonem o elektronických komunikacích a podmínkami výběrového řízení nebude úřad v této fázi jména konkrétních uchazečů zveřejňovat. Úřad současně informuje, že všechny požadavky na vydání předběžných opatření, podané u soudu s cílem zastavit proces výběrového řízení, jsou již zamítnuty."

  • Alza.cz: největší český e-shop startuje vánoční kampaň. Ta začne 5. října a potrvá až do 24. prosince, poběží v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Zahrne takřka všechny mediatypy - TV, rádio, outdoor, online video, online bannery, print, transport, interní média, prodejní síť.

  • DigitalAd: do obchodního oddělení full-servisové mediální agentury nastoupily Šárka Maškarincová (ex-Pohoda Media Services) a Petra Kovaříková (ex-JCDecaux). Do oddělení supportu přichází Kristýna Kučerová.

  • 30. 9.
  • Skylink: satelitní operátor spouští v říjnu 2020 novou placenou službu Anténa+. Ta je určena divákům, kteří přijímají televizní signál přes pozemní vysílání. Skylink prostřednictvím nové služby zpřístupní placené programy i těm, kteří si doposud neměli přístup k satelitním, kabelovým nebo IPTV televizím. Anténa+ rozšíří pozemní vysílání o 10 TV programů různých žánrů. Součástí Anténa+ budou i programy Nova a Prima v HD kvalitě. Služba bude zatím dostupná v Praze a jejím okolí.

  • 29. 9.
  • Proximity Prague: spouští projekt Admergency, v rámci kterého chce pomáhat firmám postiženým pandemií. Agentura vybere každých 14 dnů jedno zadání od libovolné firmy a připraví pro ni koncepční řešení. A to bez nároku na honorář. Přednost budou mít společnosti, na něž pandemie dopadá tvrdě - například z oblasti hotelnictví, cestovního ruchu nebo kultury.

  • Datart: síť obchodů s elektrem má novou kreativní kampaň. Stojí za ní agentura WMC Grey, výrobu spotů měla na starosti společnost Punk Film. Režie Martin Duda, creative director David Suda.

  • 25. 9.
  • FTV Prima: hlasování diváků rozhodlo, že druhá komerční televize bude od neděle 4. října v prime time vysílat čtvrtou řadu detektivního seriálu Polda. Ten porazil další nabízený seriál Einstein.

  • 2K/Hangar 13: dnes na trh uvedli herní titul Mafia: Definitive Edition, od základu kompletně vytvořený remake původní Mafie. Remake zahrnuje rozšířený scénář, další custceny a zcela nové herní sekvence a funkce.

  • Nadace Dobrý Anděl: o marketing a PR nadace se začala starat Zuzana Vítková (ex-PR.Konektor, ex-Toulcův dvůr). Po téměř šestiletém působení v nadaci tak střídá Markétu Křížovou.

  • 24. 9.
  • Zásilkovna: služba pro zasílání zásilek mezi fyzickými osobami Mezi námi překonala hranici 2 milionů přepravených zásilek. Službu Zásilkovna spustila na konci dubna 2019. První milion přepravených zásilek byl překonán po roce fungování v květnu letošního roku.

  • 23. 9.
  • FTV Prima: druhá komerční televize poprvé zkouší princip tzv. kinoautomatu Radúze Činčery. Diváci si budou moci hlasováním zvolit, zda v od neděle 4. října večer uvidí buď seriálovou novinku Einstein, nebo novou, čtvrtou řadu seriálu Polda.

  • Brutal Assault: největší metalový festival ve střední Evropě hlásí potvrzení 90 procent kapel z letošního odsunutého ročníku pro příští rok. Další BA by se měl konat 10. až 14. srpna 2021. Fandové se mohou těšit na kapely Mayhem, Bloodbath, Alcest, Arcturus, Cradle of Filth, Dark Funeral, Front Line Assembly, Katatonia, Mercyful Fate nebo Venom.

  • 22. 9.
  • Zdeněk Bakala: miliardář věnoval cca 5,5 milionu korun a na rozjezd maďarského protivládního zpravodajského portálu Telex. V Česku Bakala v minulosti posílal štědré dary vybraným politickým stranám.

  • 21. 9.
  • Microsoft: obří holding kupuje vývojářské studio Bethesda Softworks, které stojí za herními tituly jako The Elder Scrolls, Fallout, Wolfenstein, DOOM nebo Quake. Objem akvizice se pohybuje na úrovni 7,5 miliardy dolarů. Microsoft na podzim chystá uvést na trh další herní konzole řady Xbox - Series X a Series S.

  • TV Nova: třetí díl imitační show Tvoje tvář má známý hlas v sobotu 19. září dosáhl 28,53 procenta share v 15 - 54 a v širší cílové skupině 4+ jej sledovalo 759 tisíc diváků. Čísla sledovanosti dalších nováckých pořadů v uplynulém týdnu: Televizní noviny 37,30 procenta diváků v CS 15-54, seriál Ulice 33,17 procenta v cílové skupině 15 - 54 a Ordinace v růžové zahradě 2  - 16,27 procenta diváků v CS 15 - 54.