Agentura Grunex/Boosters: agentura specializující se na marketingové a PR aktivity se zaměřením na počítačové hráče a eSport, koupila od Empresa Media Jaroslava Soukupa IT portál PCtuning.cz. Po nedávné koupi podílu v herním pořadu Re-Play a loňském převzetí tuzemského herního portálu Hrej.cz a řady komunitních webů nyní firma cílí i na klasické příznivce informačních technologií.
eMan: softwarová firma získala 14. srpna povolení České národní banky ke vstupu na trh Start pražské burzy. Firma hodlá nabídnout až 47 procentní podíl, tedy až 914 tisíc kusů akcií. Úpis probíhá při ceně 51 až 56 korun za akcii. Investovat lze během upisovací aukce mezi 17. a 31. srpnem.
Seznam.cz TV: připravila nové programové schéma pro podzim 2020. Podzimní večery budou ve znamení seriálů ze skandinávské a britské produkce (Hodinka, Dědictví, Vražedná konstelace a Špinavý byznys) a českých i animovaných filmů, které doplní film týdne. V programu diváci nově uvidí kulinářskou show (Gordon Ramsay: Famózní kuchyně), auto moto show (Fifth Gear), ale i vlastní pořady (Záhady Josefa Klímy), zpravodajství, byznys a publicistiku.
Agentura Petřinová: promotérská a manažerská agentura Hany a Daniely Petřinových (festival Okoř, zastupování Michala Hrůzy, Mira Žbirky, Jaroslava Uhlíře nebo Anny K) v roce 2019 utržila 14,8 milionu korun. V meziročním srovnání to je o 4,4 milionu méně. Firma se překlopila z předchozí nuly na loňskou ztrátu 1,2 milionu korun.
Karel Gott: celovečerní dokument režisérky a scenáristky Olgy Malířové Špátové, nazvaný Karel a věnovaný fenomenálnímu zpěvákovi, vstoupí do kin 15. října (distribuce Bontonfilm).
Albatros Media: online crowdfundingová nakladatelská platforma Pointa přechází plně pod jednu z největších knižních firem v Česku. Provozní firmu Pointa Publishing Albatros vlastní a financuje již dva roky, do poloviny roku 2020 však na Pointě spolupracoval s Creative Dock. Tato spolupráce nyní skončila.
Škoda Auto: prodlužuje sponzoring velkých kulturních institucí, Národního divadla a České filharmonie, až do roku 2023. Automobilka s Českou filharmonií spolupracuje kontinuálně již od roku 1993, v případě Národního divadla se kooperace datuje od roku 1998.
FTV Prima: zpravodajská stanice CNN Prima News od září přidává několik naživo vysílaných zpravodajských relací. Kromě jiného odpolední blok doplní i regionální zprávy, které budou vznikat ve spolupráci s vydavatelstvím Vltava Labe Media.
Seznam.cz: dceřiná rádiová firma Voice of Prague (rádia Classic Praha a Expres FM) v roce 2019 utržila 26,5 milionu korun. V meziročním srovnání je to o 1,3 milionu více. Společnost skončila ve ztrátě 11 milionů, o rok dříve minus činil 12 milionů. Dceřinka nedávno fúzovala s mateřským Seznamem.
TV Nova: v nové řadě imitační show Tvoje tvář má známý hlas, která startuje 5. září, bude účinkovat herečka Erika Stárková a zpěvák a frontman skupiny Lake Malawi Albert Černý.
Asociace pro elektronickou komerci: podle odhadů asociace bude celoroční růst internetových obchodů v roce 2020 dosahovat přibližně 25 procent, což vyjádřeno v obratech znamená přibližně o 15 miliard korun více, než se původně předpokládalo. Letos v dubnu kvůli pandemii nárůst e-commerce segmentu přesahoval výjimečných 40 procent, postupně se ustálil až na 25 procent v červnu.
Český telekomunikační úřad: dnes zahájil veřejnou konzultaci k návrhu části plánu využití rádiového spektra pro kmitočtové pásmo 24,25–27,5 GHz. Jde o jedno ze tří pásem, která jsou v Evropě určena pro zavádění sítí 5G. Po pásmech 700 MHz a 3,4–3,8 GHz jde o první pásmo milimetrových vln pro tyto sítě. ČTÚ v návrhu v pásmu 26 GHz zpřístupňuje ucelený úsek o šířce 1GHz pro poskytování ultra-vysokorychlostních služeb.
Active Radio: mateřská radiová firma Daniela Křetínského (Evropa 2, Frekvence 1 atd.), která zajišťuje servisní služby, služby eventové divize No Limits nebo internetové aktivity, v roce 2019 utržila 160 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 6 milionů méně. Čistá ztráta se meziročně propadla ze 2 milionů na 55 milionů korun (úpravy hodnot a rezervy ve finanční oblasti - 24 milionů).
MySASY: start-up, který vyvíjí a provozuje diagnostický systém pro sportovce a do kterého investoval například Jiří Hlavenka (ex-Kiwi.com), má nového spolumajitele. Minoritní podíl získal provozní a obchodní manažer start-upu Pavel Mráz.
Adform: česká pobočka firmy, která nabízí publisherům nástroje pro správu a monetizaci jejich online inzertního prostoru, v roce 2019 utržila 15,3 milionu korun. V meziročním srovnání to je o 1,2 milionu méně. Čistý zisk spadl ze 600 tisíc na 260 tisíc korun.