Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    23. 6.
  • Symbio Digital: digitální agentura Roberta Haase a Libora Šimona v roce 2019 utržila 68 milionů korun. V meziročním srovnání jde o nárůst o 6,5 milionu korun. Čistý zisk se meziročně zvedl z 3,3 milionu na 5,6 milionu korun.

  • 22. 6.
  • Slza: kapela, která nyní vydala studiové album 3, ohlásila podzimní turné. Slza během listopadu odehraje sedm koncertů po celé České republice, kde představí písně z nové desky naživo.

  • Seznam.cz: internetový obr pohltí dceřinku Voice of Prague, která fakticky ovládá licence rádií Expres FM a Classic Praha.Ty Lukačovičova firma v uplynulých letech získala od podnikatele Petra Stuchlíka.

  • 21. 6.
  • Media Bohemia: velká mediální skupina pohltí/zfúzuje rádiové dceřinky - RTV Cheb (Rádio Egrensis), PS Křídla (Rádio Blaník/Rádio Petrov) a Gama media (Rock Radio).

  • 20. 6.
  • BB/art: nakladatelství Martina Buchala a Petra Vorasického, které se kromě jiného specializuje na komiks a překladovou beletrii, v roce 2019 utržilo přes 65 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 2,5 milionu. Ztráta 1,6 milionu z roku 2018 se loni překlopila na čistý zisk 2,3 milionu korun.

  • 19. 6.
  • Tomáš Čupr: majoritní vlastník e-shopů Rohlik.cz a Kifli.hu shání pan-evropskou PR agenturu, která by mu pomohl s chystanou evropskou expanzí Rohliku (Rakousko, Německo, Švýcarsko atd.). Jinými slovy, Čupr nechce na každém trhu jednu samostatnou PR agenturu, ale PR aktivity svého e-commerce impéria řídit pokud možno z centra.

  • Brain One: marketingová agentura v roce 2019 utržila 30 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 15,5 milionu. Za růstem stojí zejména pokračující spolupráce s Direct pojišťovnou a Mall Group. Čistý zisk se zvýšil z 1,1 milionu na 1,4 milionu korun.

  • Mediaprint & Kapa Pressegrosso: v distribuční firmě navyšují podíly dva vydavatelé - Extra Publishing z 9,1 procenta na 9,49 procenta a PK 62 z 15,975 procenta na 16,66 procenta. Obě firmy si rozdělily podíl Motormedia Bohemia.

  • TV Nova: ve čtvrtek 18. června, jeden a půl měsíce po konkurenční TV Prima, se znovu rozjely ateliéry seriálu Ulice. Herci a štáb musí během natáčení dodržovat nejpřísnější hygienická a bezpečnostní opatření. Každý účastník obnoveného natáčení byl v předstihu otestován na covid-19. Natáčení aktuálně probíhá ve speciálním režimu, herci se například nepotkají v šatně ani maskérně.

  • 18. 6.
  • Asociace pro elektronickou komerci: české e-shopy mají za sebou rekordní duben. Meziroční růst e-commerce retailu v tomto měsíci podle asociace přesáhl celkově 40 procent. Vůbec nejúspěšnější byli prodejci potravin, elektroniky či drogistického zboží, kteří zaznamenali navýšení tržeb oproti roku 2019 v řádech stovek procent.

  • 17. 6.
  • České Radiokomunikace: rozšiřují pokrytí své LoRaWAN sítě v Praze. Výrazné zvýšení pokrytí umožní komunikaci zařízení v hůře dostupných místech - tzv. deep indoor, a to až na 92 procentech Prahy. Pokrytí deep indoor znamená dosah signálu až několik metrů pod povrchem (šachty, kanály, sklepy apod.) nebo uvnitř budov.

  • Mall.cz: e-shop Petra Kellnera a Daniela Křetínského překročil hranici jednoho milionu produktů. Jen za posledních 12 měsíců do nabídky Mall.cz přibylo na 650 tisíc položek a meziroční růst nabídky je tedy více než 180 procent. V nadcházejícím roce chce Mall.cz nabídku rozšířit k hranici 3 milionů produktů. Na rychlém rozšíření nabídky se ve vysoké míře podílí popularita partnerského prodeje Mall Partner. Na Mallu dnes podle firmy prodává více než 800 partnerských obchodníků a zboží z marketplace tvoří už 25 až 30 procent objednávek na Mall.cz.

  • 16. 6.
  • Toyota: české zastoupení automobilky spouští vlastní e-shop s brandovaným oblečením, módními doplňky a volnočasovým vybavením. Brandovaný merchandising byl v Toyotě dosud určen primárně pro dealery.

  • Šarlatán: třetí pokus - opět nové datum premiéry filmu Agniezsky Holland s Ivanem Trojanem v hlavní roli. Tentokrát bylo stanoveno na 20. srpna. Film do kin distribuuje Cinemart.

  • TV Barrandov: s příchodem léta mění programové schema - Moje zprávy budou začínat deset minut po osmé, tím pádem se posouvá i publicistické pásmo JS Live, Duely Jaromíra Soukupa a Aréna Jaromíra Soukupa. Televize nasadí premiérové díly Nebezpečných vztahů s Janem Musilem.