FTV Prima: od úterý 21. dubna televize uvede pořad 7 pádů Honzy Dědka. Talkshow nabídne to nejlepší z již dříve natočených dílů, které mohli diváci vidět na internetu.
Nielsen Admosphere: sledovanost televize v měsíci březnu byla vlivem pandemie koronaviru nejvyšší za posledních 17 let. Vůbec nejvyšší byla sledovanost v prvních dvou týdnech platnosti omezení pohybu, zde narostla meziročně o více než hodinu. "Meziroční nárůst TV sledovanosti v období od 11. března do 14. dubna (5 týdnů) pozorujeme napříč všemi částmi české populace. V průměru tento nárůst činí 25 procent, absolutně 52 minut."
Actorsmap.cz: online databáze otevírá do 31. května registrace na rok zdarma pro herce, studenty hereckých škol a agenty. K 15. dubnu má na profesionální herecké mapě svůj profil téměř 300 herců a hereček a registrovalo se 17 hereckých agentů.
Film Europe: od 4. května dojde ke změně filmových kanálů Československo HD a Be2Can HD, které se propojí v jeden 24-hodinový kanál s názvem Film Europe+.
Alza.cz: největší český e-shop přechází na novou platební platformu. Veškeré platby online i prostřednictvím terminálů pro ni nyní spravuje nizozemská firma Adyen. "Nový provider přináší e-shopu výrazné snížení administrativy, lepší dohled i reporting, větší pružnost při zavádění změn i stabilitu v aktuálních krizových dobách. Zákazníci mohou i nadále volit mezi všemi oblíbenými platebními metodami, včetně ApplePay."
TV Nova: televize dnes zahájila natáčení speciálu Ulice v karanténě. "Speciál ukáže, jak známé postavy Ulice prožívají tuhle podivnou dobu," vysvětluje ředitelka programu TV Nova Alex Ruzek.
O2 Czech Republic: mobilní operátor zveřejní konsolidované finanční výsledky za 1. čtvrtletí 2020 v pátek 15. května.
CME: velká investiční skupina BlackRock dále navyšuje podíl ve vlastníkovi televize Nova - čerstvě z 5,17 procenta na 5,19 procenta. Skupinu televizi a webů CME kupuje nejbohatší Čech Petr Kellner.
TV Nova: v minulém týdnu programem souhrnně zaujala v prime time 37,47 procenta diváků 15 až 54. Nejvíce diváků k televizním obrazovkám v 15. týdnu 2020 přilákaly Televizní noviny (37,84 procenta diváků v CS 15-54), seriály Ulice (36,14 procenta) a Ordinace v růžové zahradě 2 (19,23 procenta).
Magnas Group: skupina komunikačních agentur získala nového klienta, síť prodejen ojetých vozů Auto ESA. Magnas pro ni bude spravovat reklamní kampaně na internetu.
Vltava Labe Media: společnost Česká distribuční (alternativní poštovní operátor plus silná pozice v neadresné distribuci) pohlcuje další dceřinku VLM, ostravskou Z + M Distribution, která se věnuje zaměstnávání handicapovaných osob. VLM koupila Z + M Distribution letos v únoru.
Wavemaker Czech: novým jednatelem mediální agentury (skupina GroupM) se stal ředitel Ondřej Šimůnek, který nahradil Daniela Živicu.
Česká televize: připravila dva nové pořady reagující na aktuální situaci - magazín Linka 1212 (rady odborníků) a dokumentární cyklus Nemocnice v první linii (současná každodenní realita českého zdravotnictví). Oba projekty odstartují ve středu 15. dubna na ČT1.
Active Radio: na pozici key account manažera v rádiové skupině nastoupil Radek Vácha, který dříve pracoval v mediazastupitelství Radiohouse nebo v Regie Radio Music.
Miton Group: investiční skupina navýšila podíl ve start-upu UlovDomov.cz (realitní portál, který se zaměřuje na nájemní bydlení) ze 45,72 procenta na 47,86 procenta.