Česká televize: první vysílací den nový program ČT3 hlavně pro seniory zasáhl 984 tisíc diváků v cílovce 15+, podíl na publiku ve stejné skupině činil více než 8,4 procenta.
BigBoard Praha: největší OOH hráč spustil celorepublikovou informační kampaň "Buď ohleduplný". Na stovkách reklamních ploch po celé zemi jsou uvedeny rady, jak se co nejúčinněji chránit před nákazou Covid-19.
Šlágr TV: v reakci na aktuální situaci kolem pandemie změní dopolední program druhého kanálu Šlágr 2, který se zaměřuje na starší cílovou skupinu. Od pondělí 23. března je nahrazen dopoledním blokem určený pro dětské publikum. Ve vysílaní s názvem Písnička TV se objeví například Dáda Patrasová, Míša Růžičková atd.
TV Nova: ode dnešního dne zařazuje pravidelně do vysílání publicistický speciál Nova je s vámi, a to vždy v pondělí, ve středu a v pátek večer.
FTV Prima: ve spolupráci s Českým červeným křížem spustila osvětovou kampaň, která veřejnosti radí, jak dodržovat hygienická opatření a jak se chránit před nakažením koronavirem.
Spoon: pražské postprodukční studio v roce 2019 utržilo 22,4 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 0,7 milionu. Firma se loni dostala do kladné nula po prodělku 2 miliony korun v roce 2018.
Dny evropského filmu: filmová přehlídka přesouvá datum konání z dubna poněkud optimisticky na druhou polovinu června. Hlavní část programu DEF by se jako obvykle měla konat v Praze, Brně a poprvé také v Ostravě.
Donath Business & Media: PR agentura Michala Donatha v roce 2019 utržila 11,3 milionu korun. To je přibližně stejná částka jako o rok dříve. Čistý zisk stoupl ze 400 tisíc na 700 tisíc korun.
Dark Side: digitální a PR agentura (nyní součást Digital Marketing Group) v roce 2018 utržila přes 70 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 28 milionů. Čistý zisk stoupl z 800 tisíc na 1,3 milionu korun.
FTV Prima: čtvrtek 19. března - seriál Slunečná 1,354 milionu diváků v kategorii 15+, Ordinace v růžové zahradě 2 (TV Nova) 893 tisíc diváků v téže kategorii.
Asociace televizních organizací: peoplemetrové měření v těchto dnech ukazuje nárůst denní sledovanosti televizí o 45 minut oproti předchozímu období. Více času u televize tráví také nejmladší věkové skupiny, které od 11. března nechodí do školy.
Anifilm 2020: organizátoři se rozhodli filmový festival posunout z původního května na nový termín od 6. do 11. října 2020. Místo konání opět Liberec.
Socialsharks: agentura získala do svého portfolia společnost Witty Trade, která distribuuje výrobky značky Xiaomi. Bude se jí starat o správu českých kanálů na Instagramu a Facebooku.
Vodafone: mobilní operátor v březnu spustí svou novou digitální televizi Vodafone TV. Přinese 150 kanálů a dostupnost tam, kde je internet s minimální rychlostí alespoň 3 megabity za sekundu (konektivita bez ohledu na operátora). Vedle toho Vodafone provozuje kabelovou TV platformu UPC.
Mladá fronta: vydavatelství spouští Rodičov.cz, web zaměřený na otázky spojené s výchovou dětí pro stávající rodiče, a také pro páry, kteří rodičovství teprve plánují.