Mladá fronta: krajský soud v Českých Budějovicích zjistil úpadek vydavatelství (týdeník Euro, magazíny Auto 7, Motocykl, auto moto a sport atd.), které vlastní podnikatel v exilu František Savov. Insolvenčním správcem byla ustanovena Petra Hýsková. Přezkum přihlášených pohledávek se uskuteční 15. května. Mladá fronta na sebe podala insolvenční návrh, aby se ochránila před nároky údajných věřitelů.
Mautilus: brněnská softwarová firma zaměřená na tvorbu multiscreenových řešení zejména v oblasti HbbTV v uplynulém fiskálním roce prosinec 2017 až prosinec 2018 (přechod na nový účetní rok) utržila 46 milionů korun. Čistý zisk dosáhl 2,2 milionu korun.
Joe Satriani: fenomenální kytarista vydává v dubnu nové studiové album Shapeshifting, v pořadí již osmnácté. Novinku podpoří i souběžné koncertní turné, které proběhne v evropských zemích včetně České republiky.
Okko Production: produkční firma v roce 2018 utržila 32 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 23 milionů méně. Čistý zisk 1,1 milionu z roku 2017 klesl na 240 tisíc korun.
Nordic Telecom: služba Nordic 5G Internet je podle firmy nyní dostupná ve zhruba 800 lokalitách po celé zemi. Jen loni vlastní sítí a sítěmi partnerů ve skupině operátor pokryl více než 25 procent českých domácností. Počet zákazníků překročil 100 tisíc.
Slevomat.cz: novým jednatelem zážitkového portálu se stal nový CEO Ladislav Veselý. Nahradil bývalou ředitelku Marii Havlíčkovou.
Ivan Král: světoznámý český hudebník dokončil krátce před nedávnou smrtí nové studiové album. Nahrávka Smile vyšla 14. února.
Pivovary Staropramen: silný reklamní zadavatel v roce 2018 dosáhl konsolidovaných tržeb (včetně Slovenska, Chorvatska atd.) ve výši 9,24 miliardy korun. V meziročním srovnání to je o 312 milionů více. Čistá ztráta 82 milionů v roce 2017 se vzhledem k vysokým odpisům předloni prohloubila na 3,15 miliardy korun.
FTV Prima: další vítězství ve čtvrtek 13. února v prime time. Primácký seriál Slunečná 1,183 milionu diváků v cílovce 15+, konkurenční Ordinace v růžové zahradě II (TV Nova) 857 tisíc diváků v téže kategorii.
YouTube: online služba udělila poprvé v Česku cenu YouTube Works. Hlavní cenu si odnesla kampaň značky Rexona (agentura Zaraguza). Nejlepší YouTube kanál má e-shop Kytary.cz (přes 41 tisíc odběratelů). Po USA, Velké Británii, Francii a Skandinávii je Česko se Slovenskem pátým regionem, kde YouTube své ceny uvádí.
Obscure Promotion: koncertní agentura přiveze do Česka koncert legendární rapmetalové kapely Body Count. Akce se uskuteční v červnu pražském klubu Roxy.
Seznam.cz: internetová firma získala licenci na digitální vysílání pro rádio Classic Praha. Seznam počítá se zahájením vysílání v týdnu od 24. února. RRTV také souhlasila se změnou územního rozsahu vysílání Expres FM v DABu a a povolila vysílání bez specifikace vysílače v lokalitách Praha a Středočeský kraj, Plzeň a Plzeňský kraj, Ostrava a Moravskoslezský kraj.
Zlatá pecka: TV spoty - Comtech Can, Espresoo Communication, Made By Vaculik, Momentum, VCCP, product placement - Česká televize, Media Club, Omnicom Media Group, billboard - Loosers, nejlepší herec - Josef Polášek, Best of Best - Jakub Kohák, Martin Krejčí, Jan Svěrák.
LCG New Media: fullservisová digitální agentura bude nově pracovat pro Cinema City. Na starosti bude mít komunikaci na sociálních sítích, konkrétně kreativu a tvorbu obsahu na Facebooku, Instagramu a dalších platformách.
HP Tronic: maloobchodní skupina fúzuje dceřinky Kasa.cz a Megaobchod do další společnosti Internet Retail.