Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    17. 2.
  • Mladá fronta: krajský soud v Českých Budějovicích zjistil úpadek vydavatelství (týdeník Euro, magazíny Auto 7, Motocykl, auto moto a sport atd.), které vlastní podnikatel v exilu František Savov. Insolvenčním správcem byla ustanovena Petra Hýsková. Přezkum přihlášených pohledávek se uskuteční 15. května. Mladá fronta na sebe podala insolvenční návrh, aby se ochránila před nároky údajných věřitelů.

  • Mautilus: brněnská softwarová firma zaměřená na tvorbu multiscreenových řešení zejména v oblasti HbbTV v uplynulém fiskálním roce prosinec 2017 až prosinec 2018 (přechod na nový účetní rok) utržila 46 milionů korun. Čistý zisk dosáhl 2,2 milionu korun.

  • Joe Satriani: fenomenální kytarista vydává v dubnu nové studiové album Shapeshifting, v pořadí již osmnácté. Novinku podpoří i souběžné koncertní turné, které proběhne v evropských zemích včetně České republiky.

  • 16. 2.
  • Okko Production: produkční firma v roce 2018 utržila 32 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 23 milionů méně. Čistý zisk 1,1 milionu z roku 2017 klesl na 240 tisíc korun.

  • Nordic Telecom: služba Nordic 5G Internet je podle firmy nyní dostupná ve zhruba 800 lokalitách po celé zemi. Jen loni vlastní sítí a sítěmi partnerů ve skupině operátor pokryl více než 25 procent českých domácností. Počet zákazníků překročil 100 tisíc.

  • 15. 2.
  • Slevomat.cz: novým jednatelem zážitkového portálu se stal nový CEO Ladislav Veselý. Nahradil bývalou ředitelku Marii Havlíčkovou.

  • Ivan Král: světoznámý český hudebník dokončil krátce před nedávnou smrtí nové studiové album. Nahrávka Smile vyšla 14. února.

  • Pivovary Staropramen: silný reklamní zadavatel v roce 2018 dosáhl konsolidovaných tržeb (včetně Slovenska, Chorvatska atd.) ve výši 9,24 miliardy korun. V meziročním srovnání to je o 312 milionů více. Čistá ztráta 82 milionů v roce 2017 se vzhledem k vysokým odpisům předloni prohloubila na 3,15 miliardy korun.

  • 14. 2.
  • FTV Prima: další vítězství ve čtvrtek 13. února v prime time. Primácký seriál Slunečná 1,183 milionu diváků v cílovce 15+, konkurenční Ordinace v růžové zahradě II (TV Nova) 857 tisíc diváků v téže kategorii.

  • YouTube: online služba udělila poprvé v Česku cenu YouTube Works. Hlavní cenu si odnesla kampaň značky Rexona (agentura Zaraguza). Nejlepší YouTube kanál má e-shop Kytary.cz (přes 41 tisíc odběratelů). Po USA, Velké Británii, Francii a Skandinávii je Česko se Slovenskem pátým regionem, kde YouTube své ceny uvádí.

  • 13. 2.
  • Obscure Promotion: koncertní agentura přiveze do Česka koncert legendární rapmetalové kapely Body Count. Akce se uskuteční v červnu pražském klubu Roxy.

  • Seznam.cz: internetová firma získala licenci na digitální vysílání pro rádio Classic Praha. Seznam počítá se zahájením vysílání v týdnu od 24. února. RRTV také souhlasila se změnou územního rozsahu vysílání Expres FM v DABu a a povolila vysílání bez specifikace vysílače v lokalitách Praha a Středočeský kraj, Plzeň a Plzeňský kraj, Ostrava a Moravskoslezský kraj.

  • Zlatá pecka: TV spoty - Comtech Can, Espresoo Communication, Made By Vaculik, Momentum, VCCP, product placement - Česká televize, Media Club, Omnicom Media Group, billboard - Loosers, nejlepší herec - Josef Polášek, Best of Best - Jakub Kohák, Martin Krejčí, Jan Svěrák.

  • LCG New Media: fullservisová digitální agentura bude nově pracovat pro Cinema City. Na starosti bude mít komunikaci na sociálních sítích, konkrétně kreativu a tvorbu obsahu na Facebooku, Instagramu a dalších platformách.

  • 12. 2.
  • HP Tronic: maloobchodní skupina fúzuje dceřinky Kasa.cz a Megaobchod do další společnosti Internet Retail.