Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    31. 1.
  • FTV Prima: televize od vysílací rady získala licenci pro CNN Prima News k provozování televizního vysílání šířeného prostřednictvím zvláštních přenosových systémů (IPTV) na 12 let. Dále licenci k provozování celoplošného zemského digitálního televizního vysílání Prima + 1 šířeného prostřednictvím vysílačů na 12 let.

  • 30. 1.
  • Media Bohemia: vysílací rada schválila převod podílů ve výši 34 procent a 33 procent v Gama media (Rock Radio) na Media Bohemia. Velká mediální skupina tak v Gama media bude držet 100 procent.

  • Deník N: v roce 2018, kdy začal vycházet, prodělala vydavatelská firma N media přes 11 milionů korun. Majitelé (skupina miliardářů a multimilionářů) internetovému médiu na konci roku 2019 poslali další finanční injekci ve výši 35 milionů korun.

  • Packeta: majitel Zásilkovny překročil hranici 4 tisíc výdejních míst. Ve srovnání se začátkem roku 2019 je to navýšení o 1858 míst (plus 87 procent). Nejvíce má Packeta k dnešnímu dni výdejních míst v Česku (2762) a na Slovensku (738). V letošním roce skupina plánuje navýšit celkový počet výdejních míst na 5 tisíc.

  • 29. 1.
  • Nogup agency: městský soud v Praze před několika dny zjistil úpadek showbyznysové agentury a na její majetek vyhlásil konkurs. Navrhovateli byli Milan Šteindler, Ticket Art Praha a ABG Pictures International. Nogup agency byla aktivní ve filmovém (Lída Baarová), koncertním (turné Mira Žbirky) nebo muzikálovém byznysu (Mamma Mia!, Tři oříšky pro Popelku).

  • FTV Prima: seriál Slunečná v úterý 28. ledna opět porazil konkurenční sérii Ordinace v růžové zahradě II (TV Nova). Slunečná 1,153 milionu diváků v kategorii 15+, Ordinace 876 tisíc v téže cílovce.

  • 28. 1.
  • Vltava Labe Media: mediální skupina na konci roku 2019 uskutečnila rozsáhlou investici do modernizace řídícího systému a ovládacího pultu kvality tiskového stroje Ecoman v pražské pobočce tiskáren Novotisk.

  • Brain One: marketingová agentura dle vlastního tvrzení dosáhla za rok 2019 obratu 25 milionů korun bez DPH. Jedná se o nárůst 70 procent oproti roku 2018. Stojí za tím zejména pokračující spolupráce s Direct pojišťovnou a Mall Group, stejně jako nové mezinárodní projekty s firmami Green Swan a Mondelez.

  • 26. 1.
  • Košík.cz: e-shop s potravinami rozšiřuje závozovou oblast. Nově bude zavážet do Mělníka a okolí. Kromě samotného Mělníka se rozšíření týká také například Liběchova, Dolních Beřkovic nebo Obříství. V souhrnu se jedná o oblast se skoro 30 tisíci obyvatel.

  • Kristián: komunikační agentura (majitelé Zdeněk Kocábek, Ladislav Pleštil) v roce 2018 utržila 142 milionů. V meziročním srovnání to je o 60 milionů více. Čistý zisk narostl z 3,6 milionu na 5,5 milionu korun.

  • 25. 1.
  • Brutal Assault: další nákupy kapel pro letošní ročník největšího metalového festivalu ve střední Evropě - Alcest, Front Line Assembly, Obituary, Paradise Lost nebo Suffocation.

  • 24. 1.
  • FTV Prima: primácký seriál Slunečná ve čtvrtek 23. ledna opět porazil konkurenční sérii Ordinace v růžové zahradě (TV Nova). Slunečnou v 15+ sledovalo 1,159 milionu diváků, Ordinaci 874 tisíc diváků. V cílovce 15 až 54 to bylo 440 tisíc diváků pro Slunečnou a 264 tisíc pro Ordinaci.

  • 23. 1.
  • DigitalAd: obchodní tým agentury od ledna posiluje key account managerka Kateřina Lundáková (ex-Omnicom Media Group, ex-Knowlimits Group, ex-Tiscali Media).

  • Evropa 2: novým moderátorem komerční stanice je od pondělí 27. ledna Jakub "Koťák" Kotek, ve stejný den se do rádia po třech letech vrací Jindra Ekl. Nový vysílací čas má i Pavel Cejnar (dopoledne po Ranní show Evropy 2 s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým).

  • 22. 1.
  • Savage.tv: produkční firma v roce 2018 utržila 168 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 46 milionů. Čistý zisk se zvedl ze 4 milionů na 7 milionů korun.