TV Nova: od neděle 27. října uvede nové epizody seriálu Dáma a Král, od středy 23. října premiérové díly pořadu O 10 let mladší a od středy 30. října začne vysílat nové příběhy v pořadu Mise nový domov.
Wunderman: marketingová agentura mění od 1. října brand na Wunderman Thompson. Tento globální rebranding je vyústěním fúze dvou velkých agentur - Wunderman a J. Walter Thompson, obě spadající do skupiny WPP.
TV Nova: nejvíce diváků k obrazovkám největší komerční televize ve 39. týdnu přilákaly Televizní noviny (share 37,48 procenta diváků v cílovce 15 až 54), seriály Ulice (38,54 procenta) a Ordinace v růžové zahradě 2 (24,62 procenta). Čtvrtý díl show Tvoje tvář má známý hlas dosáhl 25,95 procenta v 15 až 54. Další díl Policie Modrava si nenechalo ujít 32,33 procenta diváků 15 až 54 u obrazovky (v cílové skupině 4+ to bylo 1,8 milionu diváků).
Live Nation: koncertní agentura přiveze do Prahy vystoupení americké metalové kapely System of a Down. Akce se uskuteční v červnu 2020 v O2 Aréně.
DigitalAd: konečně oficiálně - manažer Jan Vobecký získal v menší full-servisové marketingové agentuře 32 procent. Dosavadní papírový majitel Petr Mácha má 68 procent.
Nielsen Admosphere: výzkumná agentura (ACNielsen drží 51 procent) v roce 2018 utržila přes 132 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 18 milionů více. Ztráta 2 miliony z roku 2017 se přetočila v čistý zisk 13,3 milionu korun. Odpisy stouply na 9 milionů.
LED Hunter media: firma, která se zaměřuje na služby v oblasti reklamy na LED obrazovkách, venkovních i vnitřních bannerech, bigboardech atd., v roce 2018 utržila přes 74 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 19 milionů více. Čistý zisk zůstal na konstantní úrovni 1,6 milionu korun.
Bonami: e-shop s nábytkem a bytovými doplňky ze skupiny Miton otevřel v Jenči u Prahy (Bonami zde má sklad) první kamennou výdejnu. Podle vyjádření firmy si tak zákazník může odvézt zboží již za tři hodiny od objednání.
TV Nova: získala vysílací práva na basketbalovou soutěž NBA do roku 2022. Na obrazovkách stanic Nova Sport se budou další tři sezóny vysílat přímé přenosy ze 4 zápasů týdně.
FTV Prima: z pozice jednatele TV Prima odchází Luboš Jetmar. Na jeho místo přichází Josef Stránský. Ta samá výměna proběhla i v představenstvu FTV Prima Holding.
Mirai: popová kapela vydává druhé album Arigató (japonsky děkuji). Deska vychází 27. září u Universal Music, od 24. září je k slyšení exkluzivně na Spotify. Producent Ondřej Fiedler. Skupina na podzim vyrazí na menší turné, zahrnující devět zastávek.
Frekvence 1: od září nově moderuje pořad Press klub Bára Nesvadbová. Vysílá se každý všední den od 18 hodin.
Zásilkovna: technologicko-logistická společnost ze skupiny Packeta otevřela nové logistické centrum v Hradci Králové – Březhradě. Průměrná kapacita depa je 500 tisíc přepravených zásilek měsíčně. Jeho celková rozloha je téměř 2000 m².
TV Nova: nejvíce diváků k televizním obrazovkám Novy v uplynulém týdnu přilákaly Televizní noviny (34,86 procenta diváků v cílovce 15-54), seriály Ulice (36,81 procenta share v cílové skupině 15-54) a Ordinace v růžové zahradě 2 (24,34 procenta diváků v cílovce 15-54). Třetí díl imitační show Tvoje tvář má známý hlas dosáhl 26,94 procenta share v 15-54 a v širší cílové skupině 4+ jej sledovalo 774 tisíc diváků. Epizodu série Policie Modrava si nenechalo ujít 35,14 procenta diváků (cílovka 15-54). V širší cílové skupině 4+ seriál sledovalo 1,859 milionu diváků.
FTV Prima: od neděle 6. října doplní odpolední hobby okénko na Primě o nový pořad Libovky Pepy Libického. Ten ve vysílacím schématu kanálu Prima naváže na Receptář Prima nápadů a Vychytávky Ládi Hrušky.