Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    19. 8.
  • Mladá fronta: vydavatelství Františka Savova začalo vydávat nový dětský časopis Tečka! pro děti od šesti let. První číslo vyšlo 19. srpna. Tečka! vychází jedenáctkrát ročně.

  • 18. 8.
  • Constantin Entertainment CZ: produkční společnost (MasterChef, Policie v akci atd.) v roce 2018 dosáhla obratu 70 milionů korun, o rok dříve to bylo téměř 15 milionů.

  • 17. 8.
  • Omnicom Media Group: změny statutárních orgánů firem ve skupině. Jednatelkou OMG přestala být Šárka Vránová, v OMD Czech Vránová odešla z představenstva. V PHD představenstvo opustil Martin Šebesta a v Attention!Media jednatelem přestal být Jan Bartoš.

  • 16. 8.
  • Walt Disney: globální tržby v kinech blockbusteru Toy Story 4: Příběh hraček překročily 1 miliardu dolarů. Na severoamerický trh přitom připadlo 422 milionů. Premiéra Toy Story 4 ve Spojených státech proběhla 21. června.

  • 15. 8.
  • Jan Punčochář: regionální televizní podnikatel (rtm plus Liberecko a Ústecko) získal od vysílací rady licenci k vysílání programu Hunter TV šířeného prostřednictvím zvláštních přenosových systémů na 12 let. Hunter TV má být program pro myslivce.

  • Lion Communications: novým jednatelem komunikační skupiny (Publicis Groupe) se stal Tomáš Lauko. Nahradil Alici McCreath.

  • 14. 8.
  • FTV Prima: druhá komerční televize opět získala (podobně jako v loňském roce) termínovaný úvěr od Československé obchodní banky na "rozvoj své činnosti".

  • Active Radio: Křetínského mediální skupina připravuje na podzim v Praze první ročník Slamáku, festivalu venkova ve městě. Slamák nabídne kulinářské zážitky, tradiční řemesla a venkovské zvyky, besedy s osobnostmi i hudební vystoupení, při kterých umělci předvádí svou produkci formou tzv. buskingu.

  • Pemic Books: opatrovníkem velké knižní distribuce se po nedávném náhlém úmrtí majitele Petra Michálka (květen 2019) stává advokát Pavel Pěnkava. Tato funkce skončí uplynutím dvou měsíců od pravomocného skončení dědického řízení po zemřelém.

  • 13. 8.
  • Internet Billboard: firma, která nabízí publisherům nástroje pro správu a monetizaci jejich online inzertního prostoru, inzerentům pak prostředí pro nákup a správu reklamy pomocí real-time biddingu atd., v roce 2018 utržila 114 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 59 milionů. "Hlavním faktorem poklesu tržeb v roce 2018 byl pokles RTB služeb meziročně o 19 procent." Čistý zisk klesl z 13 milionů na 1,1 milionu.

  • 12. 8.
  • Mafra: celkové prodeje letního dvojčísla časopisu Téma z 28. června podle údajů vydavatelství překročily 86 tisíc výtisků, z toho více než 64 procent (přes 55 tisíc) činil pultový prodej.

  • Seznam.cz: zpravodajský web Novinky.cz personalizuje obsah. Nový systém doporučování se postupně učí čtenářovy preference, aby mu nabízel takový obsah, který je pro něj relevantní. A to nejen z Novinky.cz, ale i z dalších služeb Seznamu.

  • TV Barrandov: televize Jaromíra Soukupa bude na podzim lákat diváky na novinky U tebe nebo u mě (nový Soukupův pořad), Jasně a stručně (nový Soukupův pořad) a poněkud obávanou Talkshow Jiřího Ovčáčka. Plus opět pojedou další Soukupovy pořady - Kauzy Jaromíra Soukupa, Moje zprávy, Volejte a piště šéfovi, Týden podle Jaromíra Soukupa, Týden s prezidentem a Duel Jaromíra Soukupa.

  • 07. 8.
  • Walstead Moraviapress: velké tiskárny v roce 2018 utržily 1,31 miliardy korun. V meziročním srovnání to je o 60 milionů méně. Čistý zisk klesl ze 67 milionů na 54 milionů korun. Plán pro letošní rok jsou tržby 1,33 miliardy a net profit 40 milionů.

  • Radioprojekt, zásahy mediazastupitelství 1H 2019 (v tisících posluchačů): Radiohouse 3239 (plus 13), MMS 2129 (minus 2), Media Club - Radio United 1908 (minus 8), RRM 1505 (minus 3), Český rozhlas 1519 (minus 42).