Alza.cz: největší český e-shop otevřel v Praze Holešovicích nově rozšířený Smarthome, který předvádí 200 chytrých produktů od 77 firem. Smarthome nyní zabírá více než dvojnásobnou plochu (62 m²). Meziročně rostou prodeje v této kategorii o 94 procent, domácí asistenti pak téměř o 300 procent. Všech smart produktů firma za 1,5 roku (od spuštění) prodala téměř čtvrt milionu kusů.
Mustard: reklamní agentura v roce 2018 utržila 87 milionů korun, o 17 milionů více než v roce 2017. Čistý zisk se zvedl z 1,1 milionu na 1,2 milionu korun.
VaseCocky.cz: e-shop s kontaktními čočkami dnes otevírá první kamennou prodejnu v centru Prahy. Dvoupatrové prodejní místo nabídne služby optometristy, nejoblíbenější produkty k okamžitému odběru nebo sluneční, dioptrické brýle i čočky za internetové ceny. Po otestování konceptu chtějí VaseCocky.cz otevřít další pobočky a do konce roku 2020 plánují otevřít optiky v dalších minimálně třech evropských zemích.
Agentura Kofein: agentura Roberta Štípka, která se specializuje na PPC reklamu, v roce 2018 utržila přes 16 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 4 miliony více. Čistý zisk spadl z 1,4 milionu na 1,1 milionu korun.
Punk Film: punková filmová a TV produkce (pohádka Čertí brko) skončila v roce 2018 v čistém zisku 2,2 milionu korun. O rok dříve net profit činil 2 miliony.
Filmový fond: poslanecká sněmovna zvolila dva nové radní fondu na tříleté období. V prvním kole uspěla Tereza Czesany Dvořáková a Ondřej Zach.
AdActive: internetové mediazastupitelství ze skupiny Vltava Labe Media v roce 2018 utržilo téměř 89 milionů (meziročně plus 19 milionů). Čistý zisk v daném období činil 600 tisíc korun (o rok dříve byla firma v minusu 2 miliony korun). AdActive letos na jaře zfúzovalo s VLM.
Economia: mediální dům posiluje redakce. Do Aktuálně.cz nastoupil Josef Greš (vedení rubriky Názory), tým Hospodářských novin rozšíří Luboš Kreč.
Scholz & Friends: reklamní agentura v roce 2018 utržila přes 51 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 7 milionů více. Čistý zisk klesl z 1,2 milionu na 600 tisíc korun.
Slevomat.cz: ve funkci jednatele zážitkového portálu skončil Adam Bartnicki. Na jeho místo nastoupil Kamil Hanzlík, finanční ředitel Slevomatu.
Puma Czech Republic: česká pobočka německého výrobce sportovního oblečení a obuvi v roce 2018 utržila 620 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 53 milionů více. Čistý zisk stoupl z 26 milionů na 62 milionů korun.
Boomerang Communication: reklamní a marketingová agentura v roce 2018 utržila 107 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 10 milionů méně. Čistý zisk meziročně klesl z 19 milionů na 10 milionů korun. Firma dělala/dělá pro ČEZ, Ahold, Radegast, ČMSS nebo Českou spořitelnu.
Proboston Creative: kreativní agentura (Knowledge Investors 50 procent, Jan Červinka 22 procent atd.) v roce 2018 utržila 31 milionů, o rok dříve to bylo 36 milionů korun. Čistý zisk klesl ze 7 milionů na 2 miliony.
Zonky: do marketingového týmu internetové peer2peer půjčovací platformy nastupuje Jan Sladovník, který přebírá český trh po Jakubu Strýčkovi. Ten se v současnosti přesouvá do role, ve které bude řídit rozvoj značky v Evropě.
Samsung: v Hradci Králové otevřel nové kontaktní centrum. Kompletní komunikaci se zákazníky v něm zajišťuje Conectart. Centrum, jehož rekonstrukce se vyšplhala na 5 milionů korun, má rozlohu 463 m² a funguje zde 40 pracovních míst.