Mladá fronta: vydává druhý speciál Top české pivo 2019 jako přílohu týdeníku Euro. Speciál nabízí recenze 86 minipivovarů z Čech, Moravy a Slezska, rozhovory o pivní scéně a jejím vývoji a aktuální ekonomická data.
Soundtrack Poděbrady: festival organizovaný Michalem Dvořákem uvede Formanova Amadea za doprovodu živého symfonického orchestru (představení britské produkční společnosti Avex Classics International). Do programu přidává i českou koncertní premiéru We Will Rock You s hity kapely Queen.
Zlínský kraj/Zlín Film Office: díky podpoře audiovizuálního průmyslu získaly ocenění Film Friendly 2018. Zlín Film Office v uplynulém roce spolupracovala na filmech TvMiniUni: Zloděj otázek a Hodinářův učeň, seriálech Kriminálka 5.C a Strážmistr Topinka či na dokumentárních filmech Zlínský klenot a Dej ševče gól.
Bezrealitky.cz: portál zajišťující prodej a pronájem nemovitostí svépomocí, ve kterém má podíl mimo jiné Rockaway Capital nebo Media Bohemia, spouští po měsících příprav službu také na Slovensku (adresa Bezrealitky.sk).
Hypermarket Film: produkční společnost Filipa Remundy a Víta Klusáka v roce 2017 utržila 14,6 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o milion. Čistý zisk ve sledovaném období klesl z 260 tisíc na 180 tisíc korun.
Albatros Media: knižní obr fúzuje dvě nedávno koupaná nakladatelství - Domino a Panteon. Obě menší firmy zanikají.
Bison & Rose: nové posily v PR agentuře - Petra Holíková (PR Executive) a Renáta Sikorová (klientský servis).
Brain One: menší marketingová agentura podle vlastních slov realizovala v prvním čtvrtletí letošního roku 20 strategických a 12 kampaňových projektů. Obrat firmy v 1Q2019 tak měl meziročně narůst o 90 procent a celkový objem prostředků včetně produkčního rozpočtu přesáhl 13 milionů korun bez DPH. Díky vítězstvím v tendrech do svého portfolia zařadila značky jako Unilever, Astrid, Mondelez nebo belgickou centrálu bister Panos.
Bertelsmann Group: tržby za první kvartál 2019 meziročně vzrostly o 5,5 procenta na 4,21 miliardy eur (nejlepší výkon od roku 2008). Některá parciální čísla: digitální tržby RTL Group meziročně vzrostly o 15,8 procenta na 220 milionů eur. Počet VOD předplatitelů v Německu a Nizozemsku v meziročním srovnání narostl o 59 procent na 1,15 milionu.
Tiscali Media: online vydavatelství Kamila Koupého spouští sportovní web o bojových sportech Fights.cz. Web se zaměřujeme na českou i zahraniční scénu, především pak organizace UFC, Oktagon, XFN, One Championship, Rizin či Bellator. Zároveň disponuje databází téměř dvou set tisíc bojovníků MMA z celého světa.
Fond kinematografie: ministr kultury jmenoval s účinností od 17. května 2019 čtyři (staro)nové členy Komise pro filmové pobídky. Jsou to producent Vladimír Soják, scénáristka, dramaturgyně a producentka Nataša Slavíková, producent Lubomír Konečný a manažerka v oboru audiovize Ivana Košuličová.
TV Nova: ve spolupráci s O2 arenou připravuje dva koncerty imitační show Tvoje tvář má známý hlas. Akce proběhnou v prosinci 2019 v pražské O2 areně.
Radiozastupitelství, poslechovost včera, 4Q2018 - 1Q2019, v tisících posluchačích: Radiohouse 3226 (minus 7), MMS 2131 (plus 58), Media Club 1916 (plus 15), ČRo 1561 (plus 20), RRM 1514 (minus 78).
Radioprojekt, poslechovost celoplošných stanic včera, 4Q2018 - 1Q2019 (v tisících posluchačích): Rádio Impuls 1036 (minus 15), ČRo Radiožurnál 882 (minus 17), Evropa 2 853 (minus 37) a Frekvence 1 685 (minus 45).
Miton Group: investovala 10 milionů korun do projektu Reas, který se zabývá digitalizací prodeje nemovitostí. Za investici Miton získal podíl ve výši 43,02 procenta. Dalšími spoluvlastníky jsou Hynek Husník, David Duroň a Michal Makoš.