Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    03. 2.
  • Pavel Dobrovský - BETA: knižní nakladatel, distributor a maloobchodník v uplynulé fiskálním roce (skončil v červnu 2018) utržil 239 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 3 miliony více. Čistý zisk z roku 2016 ve výši 1,1 milionu se změnil ve ztrátu milion korun.

  • 01. 2.
  • FTV Prima: televize zařadí do vysílání nový komediální krimiseriál Černé vdovy od neděle 17. února, prime time. Osmidílná série vznikla jako adaptace finského seriálu Mustat Lesket.

  • Grayling Czech Republic: komunikační agentura v roce 2017 utržila 40 milionů korun, v meziročním srovnání o 4 miliony méně. Čistý zisk mírně klesl o 270 tisíc na 4 miliony korun.

  • Economia: vydavatelství miliardáře Zdeňka Bakaly ohlásilo počet 20 tisíc předplatitelů tištěné verze u názorového týdeníku Respekt. Digitální Respekt si předplácí údajně 12 tisíc zájemců.

  • 31. 1.
  • Info.cz: zpravodajský server, který se nedávno spojil se Zdroj.cz, nasazuje nový diskusní pořad Topol Show, moderovaný bývalým českým premiérem Mirkem Topolánkem. Prvním hostem byl někdejší primátor hlavního města Prahy Pavel Bém.

  • 28. 1.
  • AC & C Public Relations: agentura Jana Klímy a Martina Frýdla získala nového klienta, společnost AmRest a značku KFC. Bude pro ni zajišťovat korporátní i produktovou komunikaci, poradenství s krizovou komunikací a styk s médii. Tým nového klienta povede account director Markéta Kaclová.

  • 26. 1.
  • HBO Europe: placená televize získala pro vyráběný špionážní seriál Bez vědomí mezinárodní obsazení - vedle Tatiany Pauhofové si zahrají Hattie Morahan (Kráska a zvíře) a David Nykl (Hvězdná brána). Šestidílná série se právě točí v Praze, některé scény budou následně dotáčeny v Londýně (produkce Etamp Film Production). Premiéra Bez vědomí je stanovena na konec roku 2019.

  • 25. 1.
  • O2 Czech Republic: novým členem dozorčí rady se stal ředitel divize lidské zdroje Pavel Milec. Vystřídal Ctirada Lolka.

  • Nogup agency: produkční agentura oznámila, že kvůli problémům s financováním končí muzikál Tři oříšky pro Popelku na motivy filmové pohádky Václava Vorlíčka. Únorová a březnová představení budou zrušena. Muzikál Tři oříšky pro Popelku měl premiéru 12. října 2018 a poslední představení se odehrálo 31. prosince.

  • 24. 1.
  • Vogue: vydavatelství V24 Media, které v Česku na Slovensku od loňska vydává mutaci magazínu Vogue, oznámilo pár čísel za rok 2018 - počet předplatitelů 4 500, průměrný měsíční tištěný náklad (za pět vydání) 28 600, průměrný měsíční počet prodaných výtisků (za pět vydání) 20 121.

  • Unie vydavatelů: na včerejší valné hromadě byla zvolena nová správní rada unie ve složení Petra Fundová, Jiří Kašpar, Pavel Kvoriak, Roman Latuske (pověřený mediálním domem Economia), Petr Marek (předseda), František Nachtigall, Miloslava Nováková, Libuše Šmuclerová a Tomáš Tkačík. Nezvoleni měli být nominovaní zástupci Borgisu/Seznam.cz (Michal Feix) a Mladé fronty.

  • 23. 1.
  • Mafra: vydavatelství ze svěřenského fondu Andreje Babiše finišuje s novým internetovým seriálem Za oponou, určeným pro iDnes.cz Kino. V desetidílné komediální sérii o fiktivním divadle se objeví Hynek Čermák, Kamil Halbich, Jaroslav Plesl, Lenka Krobotová, Jana Pidrmanová, Simona Babčáková atd. Scénář napsal Jakub Dušek. Produkci zajišťuje společnost UNO Praha. Za oponou bude uveden v neděli 17. března.

  • 22. 1.
  • Petarda Production: umělecká a produkční agentura Petra Šišky v roce 2017 utržila 53 milionů korun. V meziročním srovnání to je o milion méně. Čistá ztráta dosáhla 600 tisíc korun, o rok dříve agentura prodělala přes 700 tisíc.

  • 21. 1.
  • Forbes: vydavatelství známého měsíčníku, společnost MediaRey SE, v roce 2017 snížilo čistou ztrátu z 5,4 milionu na půl milionu korun.

  • 15. 1.
  • Dark Side: digitální a komunikační agentura v roce 2017 utržila přes 42 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 2 miliony. Čistý zisk 1,1 milionu se předloni snížil na 800 tisíc korun.