Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    13. 12.
  • Internet, inzertní výkony za listopad 2018 (ceníkové ceny, koruny): Seznam.cz 308 milionů, Mafra 168 milionů, Czech News Center 83 milionů, Economia 68 milionů, FTV Prima 38 milionů, TV Nova 28 milionů.

  • 12. 12.
  • Joy department: produkční firma Petera Núňeze a Víta Pokorného v roce 2017 utržila 50 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 11 milionů. Čistý zisk se snížil o milion na 8,2 milionu korun.

  • 10. 12.
  • TV Nova: epizoda detektivního seriálu Profesor T. z neděle 9. prosince dosáhla v cílovce 15 až 54 podílu na sledovanosti 24,51 procenta. V širší cílové skupině 4+ ji sledovalo 1,142 milionu diváků.

  • DRFG: antimonopolní úřad začal šetřit plánovaný deal skupiny, která společně s Jiřím Patákem kupuje online srovnávač finančních produktů Chytrý Honza (rovněž zprostředkování a prodej).

  • 07. 12.
  • Česká televize: dosavadní redaktor a editor ČT Radek Wiglasz se od 1. ledna 2019 stane novým vedoucím redakce zpravodajství televizního studia Ostrava. Novou pozici zástupce vedoucího redakce obsadí dlouholetý redaktor a vedoucí vydání Martin Musial. Wiglazs působí v redakci zpravodajství TS Ostrava od roku 2009.

  • Mafra: mediální dům ze svěřenského fondu Andreje Babiše dostal od vysílací rady dvě vysílací TV licence - konečně po dlouhých letech regulérní terestrickou licenci pro "velké" Óčko a kabelovou licenci pro nový kanál Óčko Black (hip-hop, rap, soul, r´n´b atd.). Ten by měl odstartovat v horizontu několika týdnů.

  • 06. 12.
  • Mafra: pro videoportál kino.iDnes.cz začal dnes mediální dům vyrábět nový seriál Za oponou. Jedná se o desetidílný komediální cyklus s kriminální zápletkou. Režie se ujal Dan Pánek, scénář napsal Jakub Dušek. Produkci zajišťuje Uno Praha. Seriál se objeví na jaře 2019.

  • 03. 12.
  • B&R Holding: vydavatelská firma Forum Media spojuje dva časopisy o médiích a marketingové komunikaci, týdeník Marketing & Media a týdeník MarketingSalesMedia, do jednoho časopisu. Ten ponese název Marketing & Media.

  • 30. 11.
  • Česká televize: nový seriál Most! scenáristy Petra Kolečka a režiséra Jana Prušinovského (kreativní producent Michal Reitler) odstartuje na obrazovce v pondělí 7. ledna 2019.

  • Alza.cz: největší e-shop Aleše Zavorala uzavřel dohodu se Zásilkovnou a svou síť pro doručování rozšířil o dalších 1800 výdejních míst. V jednání jsou další místa společnosti Geis.

  • 26. 11.
  • TV Nova: epizoda detektivního seriálu Profesor T. z neděle 25. listopadu dosáhla v cílové skupině 15 až 54 podílu na sledovanosti 22,11 procenta. V širší cílové skupině 4+ ji sledovalo 1,083 milionu diváků.

  • Atmedia: mediazastupitelství nově zastupuje tematické stanice skupiny AMC Networks International, mezi které patří Sport1, Sport2, Spektrum, Minimax a Film+.

  • Hybrid Company: firma, která se zabývá hybridní televizí HbbTV expanduje na asijské trhy. Společnost založila pobočku v Singapuru. V roce 2019 plánuje nasadit své řešení pro monetizaci HbbTV v Singapuru, Malaysii, Vietnamu, Indonésii a oblasti jihovýchodní Asie.

  • 22. 11.
  • Czech Media Invest: investiční skupina Daniela Křetínského a spol. rebranduje někdejší rádiovou skupinu Lagardére Active na Active (mimo jiné rádia Evropa 2 a Frekvence 1).

  • Asociace pro elektronickou komerci: podle odhadů by Češi letos měli za předvánoční nákupy na internetu utratit okolo 44 miliard korun. "Vrchol lze očekávat v pondělí 10. prosince a následujících dnech, ve kterých by prodeje mohly přesahovat v obratech až miliardu denně. Zatímco vloni překonalo hranici 4 miliard pouze sedm dní od 11. prosince, letos takových čísel dosáhne už právě období Black Friday," uvedl výkonný ředitel asociace Jan Vetyška.