Česká televize: novou čtyřdílnou minisérii Jana Hřebejka Rédl začne ČT vysílat od neděle 11. listopadu, 20.20 hod.
Alza.cz: největší e-shop miliardáře Aleše Zavorala přichází s vlastní značkou AlzaPower. V jejím rámci nabízí baterie, výkonné nabíječky nebo datové kabely, další produkty budou postupně přibývat. Od příštího roku firma plánuje také produkci hobby vybavení.
Atmedia Czech: mediazastupitelství od listopadu zahájilo prodej reklamy na dětské TV stanici Cartoon Network, která se během posledního roku lokalizovala a vysílá pouze v češtině. Od letošního jara je Cartoon Network součástí projektu elektronického měření sledovanosti.
Český rozhlas: spustil regionální vysílání v Karlovarském kraji. Nová rozhlasová stanice Český rozhlas Karlovy Vary přiblíží posluchačům dění karlovarského regionu jak zpravodajskou, tak publicistickou formou.
Publicis Prague: novým kreativním ředitelem se stal Richard Kolbe. Jeho úkolem bude "starat se o stávající klienty, vyhrávat tendry a v neposlední řadě důstojně reprezentovat". Kolbe předtím vedl kreativu v Leo Burnett.
Live Nation: velká koncertní agentura přiveze do Česka vystoupení dvou britských kapel - Def Leppard a Whitesnake. Akce se uskuteční v červnu 2019 v O2 Aréně.
Tesco Mobile: mobilní virtuální operátor založený jako 50/50 joint venture mezi O2 Czech Republic a Tesco Stores ČR v uplynulém fiskálním roce (skončil v únoru 2018) utržil 277 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 6 milionů korun. Čistý zisk stagnoval na úrovni 6,6 milionu korun.
TV Nova: devátý díl imitační show Tvoje tvář má známý hlas mírně otočil trend klesající sledovanosti. V sobotu 27. října dosáhl 25,65 procenta share v cílové skupině 15 až 54 a v širší cílové skupině 4+ jej sledovalo 868 tisíc diváků (o týden dříve 851 tisíc).
Live Nation: koncertní agentura přiveze do Česka koncert britského kytaristy, zpěváka a skladatele Marka Knopflera. Akce se uskuteční v červnu 2019 v pražské O2 Aréně.
MarketingSalesMedia: odborný týdeník o médiích a marketingu na počátku listopadu změní vydavatele. Od Soukupova vydavatelství Empresa Media jej převezme Forum Media (Bison & Rose). Firma je pořadatelem stejnojmenné oborové konference a současně vydavatelem dalšího týdeníku Marketing & Media.
Rádio Dálnice: dopravní zpravodajství této stanice začala přebírat síť rádií Hey, dostane se tak takřka do všech krajů České republiky.
MarketUp: digitální agentura Miroslava Krále a Tomáše Ševčíka získala v konkurenci 12 agentur rozpočet T-Mobile na performance marketing, zahrnující PPC kampaně v Google Ads a Sklik.
Ivo Lukačovič: internetový miliardář zakládá Nadační fond Windy Foundation (zakladatel společnost Windyty). Účelem fondu je "veřejně prospěšnou činností přispět k financování projektů výzkumného, vývojového, ekologického a humanitárního charakteru v oblasti počasí, podnebí, povětrnostních podmínek a přírodních katastrof".
Live Nation: velká koncertní agentura do Prahy přiveze koncert legendárních amerických rockerů Tool. Akce se uskuteční v červnu 2019 v O2 Aréně.
TV Nova: imitační show Tvoje tvář má známý hlas po nástupu StarDance (Česká televize) dále klesá. Osmý díl (sobota 20. října) dosáhl 27,23 procenta share v cílové skupině 15 až 54 a v širší cílovce 4+ jej sledovalo 851 tisíc diváků. Před týdnem to bylo 929 tisíc, o dva týdny dříve 1,032 milionu diváků.