Ogilvy & Mather Morava: komunikační agentura ze skupiny Ogilvy/WPP v roce 2017 utržila 84 milionů korun, v meziročním srovnání o 2 miliony více. Z toho na prodej médií připadlo 58 milionů (o rok dříve 61 milionů). Čistý zisk klesl o 2 miliony na 4,4 miliony korun.
Hudební průmysl: tržby hudebního segmentu v USA za prvních šest měsíců 2018 dosáhly podle RIAA objemu 4,6 miliardy dolarů, v meziročním srovnání o 10 procent více. Na streamovací služby přitom z celkové sumy připadlo 3,4 miliardy dolarů.
Tuty Broadcasting: provozovatel dětské televize Tuty rozšiřuje distribuci. Stanice je nově součástí nabídky satelitní Digi TV, internetové služby Digi2GoO a zároveň Start od UPC ČR. V nejbližší době by měla být začleněna i do nabídky O2 TV.
Konektor Social: obsahová a digitální agentura Rostislava Starého a spol. v roce 2017 utržila přes 21 milionů korun, o 7,5 milionu více než v roce 2016. Čistý zisk narostl ze 170 tisíc na milion korun.
Musica Bohemica: agentura Jaroslava Těšínského letos nevyhlásí anketu Český slavík. "Slavík tak získá oddechový čas, aby se v budoucnu objevil v pozměněné podobě." Anketa v předchozím ročníku čelila skandálu kvůli podivně odebraným hlasům kapele Ortel a zpěvákovi Tomášovi Ortelovi.
POS Media Czech: indoorová společnost (point-of-sale marketingová řešení v obchodních řetězcích) v roce 2017 utržila 235 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 2 miliony více. Čistý zisk 19 milionů z roku 2016 se překlopil na loňskou čistou ztrátu 5 milionů korun. Firmě loni enormně narostl nákup služeb o 20 milionů na 181 milionů korun.
Red Media: mediální agentura ze seskupení Kindred Group vyhrála digitální mediální rozpočet velkoobchodního řetězce Makro Cash & Carry. Na starosti bude mít digitální mediální strategii a nákup online médií.
Mautilus: brněnská softwarová firma zaměřená na tvorbu multiscreenových řešení zejména v oblasti HbbTV v uplynulém fiskálním roce (skončil v listopadu 2017) utržila přes 31 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 5 milionů. Čistá ztráta činila 2,2 milionu oproti zisku 300 tisíc o rok dříve. Odpisy byly na úrovni 8 milionů korun.
Nielsen Admosphere: výzkumná agentura (ACNielsen drží 51 procent) v roce 2017 zvedla tržby o 9 milionů na 114 milionů. Firma ale loni spadla do ztráty 2 miliony oproti zisku 600 tisíc korun v roce 2016. Odpisy zůstaly na stabilní úrovni 8 milionů, znatelně se meziročně zvedly osobní náklady o 7 milionů na 57 milionů korun.
Nomen Public Relations: PR agentura Hany Patrovské v roce 2017 utržila přes 36 milionů korun, meziročně o 7,5 milionu více. Firma spadla do ztráty 1,5 milionu oproti zisku 600 tisíc o rok dříve.
O2 TV: z pozice jednatele televizní firmy odešel šéf celé O2 Jindřich Fremuth. Novým jednatelem se stal Richard Siebenstich, ředitel komerční divize O2.
N media: chystaný internetový deník Nový deník zveřejnil ceny předplatného - měsíc 195 korun, tři měsíce 580 korun, rok 1950 korun, přístup pro 5 lidí 8900 korun. V nabídce jsou i nejrůznější varianty včetně balíčku digital+print.
TV Nova: druhý díl imitační show Tvoje tvář má známý hlas, vysílaný v sobotu 8. září, dosáhl 32,75 procenta share v cílové skupině 15 až 54. V širší cílové skupině 4+ jej sledovalo 952 tisíc diváků.
O2 TV Sport: novou hokejovou redakci sportovní televize tvoří Jan Homolka, Tomáš Zetek, Libor Basík a Jan Velart. Tým doplňuje reportérské duo Richard Tesař a Tereza Kubíčková. Stanice každé pondělí zařadí nový lifestylový magazín Ice Time.
Led Multimedia: provozovatel velkoplošných reklamních LED obrazovek v roce 2017 utržil téměř 16 milionů korun, v meziročním srovnání o milion méně. Čistá ztráta se prohloubila skoro o 2 miliony na 6,3 milionu.