Mafra: starší informace z Borovan.cz oficiálně potvrzena. Po několika týdnech jednání se vydavatelství Mafra (MF Dnes, iDnes.cz, Lidové noviny, TV Óčko atd.) podařilo prodat poptávkový web AAApoptavka.cz. Kupcem se stala společnost B2M.cz podnikatele Petra Valeše. Jeho firma provozuje konkurenční server ePoptavka.cz. Nový majitel převzal závazky vůči všem aktuálním zákazníkům AAApoptavka.cz a části zaměstnanců. Přes chystané propojení týmů by obě značky měly fungovat nezávisle.
N media: firma připravující Nový deník spustí 12. září crowdfundingovou kampaň, ve které nabídne první možnosti, jak se stát předplatiteli. Online Nový deník, který bude v drtivé většině za paywallem, odstartuje 28. října.
Česká televize: novou řadu taneční show StarDance ČT odstartuje v sobotu 13. října. Pořad nabídne několik novinek - večer nazvaný Cesta kolem světa, ve kterém účinkující zatančí na melodie z Turecka, Indie nebo Japonska. Poprvé se bude tančit polka. Změny se dotknou i hlasování - o tom, kdo postoupí do finále, poprvé rozhodnou pouze diváci.
Filmová a televizní společnost Total HelpArt T.H.A.: produkční společnost Ondřeje Trojana v roce 2017 utržila téměř 12 milionů korun, v meziročním srovnání o 15 milionů méně. Oproti zisku 11 milionů v roce 2016 firma spadla loni do ztráty 1,4 milionu.
Miton Group: novou mluvčí investiční skupiny, specializující se na internet, se stala Michala Gerogorová (ex-Rohlik.cz), která bude zodpovídat za veškerou externí a interní komunikaci.
TV Nova: první díl páté řady imitační show Tvoje tvář má známý hlas, vysílaný v sobotu 1. září, dosáhl 39,77 procenta share v 15 až 54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 1,092 milionu diváků.
Atmedia Czech: mediazastupitelství začalo spolupracovat s novou stanicí Power TV (provozovatel MWE Networks International), zaměřenou na taneční hity od osmdesátých let až po současnost. V první fázi spolupráce zahájené k 1. září 2018 půjde o odborné poradenství spojené s plánovaným vstupem stanice do peoplemetrového měření sledovanosti.
DDB: reklamní agentura z Omnicom Group v roce 2017 utržila 101 milionů korun. V meziročním srovnání o 30 milionů méně. Čistý zisk klesl ze 7 milionů na 5,6 milionu. Ke klinetům firmy patří/patřily společnosti Makro, Rossmann, Volkswagen nebo McDonald´s.
Business Factory: digitální agentura Karla Tlusťáka otevřela svoji pátou pobočku v Bratislavě (doposud Brno, Praha, Varšava a Dubaj). Vede ji business development managerka Kristína Hoštáková, která má zkušenosti s fungováním brněnské pobočky BF.
Mall Group: novou tiskovou mluvčí e-commerce skupiny se stala Táňa Lálová (ex-TV Prima, ex-Seznam.cz).
Big Bang Media: komunikační agentura Tomáše Kačeny v roce 2017 utržila přes 17 milionů korun. V meziročním srovnání nárůst činil 1,5 milionu. Čistý zisk se snížil z 3,9 milionu na 1 milion korun.
G.P.S.: produkční firma Víta Kašíka, Jana Voceďálka a Ivana Křížka v roce 2017 utržila 221 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 77 milionů. Čistý zisk dosáhl 5,3 milionu, o rok dříve profit činil 5,5 milionu korun.
Praha TV: středočeská televize, kterou spoluvlastní i miliardář Ivo Valenta, v roce 2017 utržila přes 30 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 12 milionů více. Čistý zisk spadl z 800 tisíc na 70 tisíc korun.
Reckitt Benckiser (Czech Republic): jeden z největších reklamních zadavatelů (loni 952 milionů v ceníkových cenách) v Česku utržil 1,568 miliardy korun oproti 1,461 miliardy v roce 2016. Čistý zisk se zvedl z 38 milionů na 62 milionů korun.
Sledovanitv.cz: IPTV operátor, ovládaný podnikatelem Ivanem Novotným, v roce 2017 utržil přes 49 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 16,6 milionu. Čistý zisk zůstal na stabilní úrovni 2,1 milionu.