Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    18. 6.
  • TV Nova: seriál Ordinace v růžové zahradě 2 ukončil jarní sezónu 2018 epizodou Všechno je jinak. Uvedený díl dosáhl nejlepšího podílu na sledovanosti letošního roku, když oslovil 27,06 procenta diváků u obrazovek v cílovce 15 až 54 let.

  • 15. 6.
  • AV Media: velký hráč na trhu prezentační, projekční a audiovizuální techniky dokoupil 49 procent v dceřince Rental Pro (technické zabezpečení koncertů, turné, festivalů, společenských akcí, kongresů, módních přehlídek, veletrhů atd.). Ve firmě tak nyní vlastní 100 procent.

  • 14. 6.
  • PR.Konektor: do čela nově vytvořeného týmu "intergrovaného strategického poradenství" se postavil Tadeáš Novák. Do PR.Konektoru se vrací po 5 letech, v mezidobí pracoval pro zlínskou digitální agenturu Pria

  • Ogilvy Mather & Morava: agentura získala nového klienta, společnost Netbox. Ta poskytuje internetové připojení a provozuje IPTV platformu Kuki.

  • 11. 6.
  • TV Nova: komerční televize během plonkových letních měsíců nasadí seriály jako Kriminálka Anděl, Atentát, Comeback, Na vodě, Soukromé pasti, Hospoda a Helena.

  • Aukro: aukční portál přefinancoval desetimilionový úvěr od České spořitelny. Nyní stejnojmenná firma dluží Komerční bance, pohledávky jsou zajištěny až do celkové výše 45 milionů korun.

  • 08. 6.
  • FTV Prima: televize bude i v podzimní sezóně 2018 vysílat doktorský seriál Modrý kód. Průměrná sledovanost seriálu je v letošní jarní sezóně 879 tisíc diváků, průměrný podíl na sledovanosti dosahuje 21,48 procenta ve skupině 15+.

  • Ticketpro: velká ticketingová firma se přejmenovala na Ticketmaster Česká republika. Americký vstupenkový obr Ticketmaster koupil českou firmu loni v únoru.

  • 07. 6.
  • TV Nova: získala pět licencí k provozování televizních programů Nova, Nova Gold, Nova Action, Nova Cinema a Nova 2 prostřednictvím internetového protokolu.

  • O2 TV: televizní společnost u vysílací rady požádala o čtyři vysílací licence pro čtyři programy Orange Sport (Orange Sport, 2,3,4).

  • 05. 6.
  • České Radiokomunikace: pokrytí přechodové sítě DVB-T2 (MUX 12) stoupne ve čtvrtém kvartálu z 97,9 procenta na 99,6 procenta. V druhé polovině letošního roku firma zahájí výstavbu dokrývačů. V současné době v MUX 12 vysílá 18 TV programů včetně Primy, Prima Cool, TV Barrandov nebo Seznam.cz TV. Přepínání na regulérní MUXy 2 a 3 v DVB-T2 proběhne v první polovině 2020.

  • 04. 6.
  • MTV Networks: české s.r.o./provozovatel TV vysílání v uplynulém fiskálním roce (skončil v září 2017) utržil téměř 11 milionů korun, v meziročním srovnání o 7 milionů méně. Čistý zisk vyskočil z 1,7 milionu na 2,9 milionu korun.

  • Nielsen Admosphere: výzkumná agentura pohltí dceřinou firmu Prime Time CS (nabídka analytického a plánovacího software, analýzy, vyhodnocování dat z elektronického měření televizní sledovanosti). V roce 2016 měla tržby přes 21 milionů.

  • 31. 5.
  • Czech Media Invest: antimonopolní úřad začal šetřit chystané spojení CMI s rádiovými firmami Radio Bonton, Regie Radio Music a Infinitiv. Tyto společnosti jsou součást velkého balíku aktiv, které CMI kupuje od francouzského koncernu Lagardére.

  • Seznam.cz: od 1. června bude celoplošná televize Seznam.cz TV dostupná kromě multiplexu 3 Českých radiokomunikací i v přechodové síti 12 v DVB-T2. Televize Seznam využije v přechodové síti místo uvolněné stanicemi ČT Déčko, ČT Art a Óčko Expres.