Vltava Labe Media: na pozici vedoucí nového oddělení péče o zákazníky nastoupila Lenka Mieresová. Přišla ze společnosti Tarsago ČR, kde pracovala jako brand manager časopisu Receptář a zodpovídala za kompletní strategii značky v marketingu, distribuci i výroby. Ve VLM má na starosti komunikaci se současnými i potenciálními předplatiteli časopisů i novin, včetně organizace call centra.
Mindshare: novým jednatelem mediální agentury se stal Martin Hanzal, který vystřídal dlouholetého ředitele (od roku 2009) firmy Jiřího Vítka. Ten z mediálky odchází.
Burda Praha: vydavatelství začne od 26. dubna vydávat nový časopis nazvaný BeHappy. Časopis je určen "čtenářům, kteří chtějí porozumět sami sobě, podívat se na život z jiného úhlu, poznat sílu myšlenek". Periodicita bude určena podle zájmu čtenářů.
Alza.cz: největší český e-shop Aleše Zavorala vyhodnotil čtvrtletní provoz tzv. prodejny budoucnosti na pražské Flóře - samoobslužného prodejního prostoru bez prodavačů, který začal fungovat nonstop od letošního ledna. Vytíženost se v období špičky pohybovala kolem 250 schránek denně, obrat za dané období činil 12,8 milionu korun. Odbavilo se 11 tisíc objednávek.
Nordic Telecom 5G: novým členem představenstva telekomunikačního operátora se stal šéf divize velkoobchodu a rozvoje sítě Nordic Telecom Jan Čornej, který vystřídal šéfa NT Libora Dočkálka.
Spoon: postprodukční studio v roce 2017 utržilo 28 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles téměř o 4 miliony. Čistý zisk narostl o 100 tisíc na 860 tisíc korun.
Česká televize: od 24. dubna soustředí v rámci přechodu na DVB-T2 všechny své programy do veřejnoprávního multiplexu. Tím pádem zde dojde k částečnému snížení rychlosti a rozsahu doplňkových služeb, jako je teletext, a také ke snížení obrazové kvality programů. Ve vysokém rozlišení a s plnohodnotnou nabídkou dodatečných služeb diváci najdou kompletní program ČT v přechodové síti DVB-T2.
BB/art: nakladatelství Martina Buchala a Petra Vorasického v roce 2017 utržilo 66 milionů korun. V meziročním srovnání o 3,2 milionu více. Čistý zisk za dané období vyrostl z předchozí ztráty 4,2 milionu na plusových 6,8 milionu korun.
ČSOB: banka se čerstvě stala členem zájmového Sdružení pro internetový rozvoj. Po České spořitelně je tak druhým bankovním domem v tomto sdružení. ČSOB vlastní srovnávač Ušetřeno.cz a portál Patria.cz.
Brutal Assault: největší metalový festival ve střední Evropě koupil pro letošní ročník další kapely - Laibach, Pain of Salvation, Green Carnation a Shelter.
Media:list: "boutique" komunikační agentura Josefa Koukolíčka, Tomáše Kačeny a spol. v roce 2017 utržila téměř 19 milionů korun, v meziročním srovnání o 1,3 milionu více. Čistý zisk narostl z 200 tisíc na 300 tisíc korun.
AdMonitoring: pořadí provozovatelů podle reklamních výkonů za březen 2018 - Seznam.cz 202 milionů korun, Mafra 102 milionů, Economia 62 milionů, Nova Group 18 milionů (ceníkové ceny).
Mladá fronta: na pozici head of sales - digital agencies postupuje Marie Krupičková. Pod vedením Ondřeje Poláška, obchodního ředitele divize Online, bude Krupičková zajišťovat agenturní prodej v divizi.
Internet Mall: provozní firma obřího e-shopu Mall.cz má nového člena představenstva - stal se jím šéf logistiky Pavel Knap, který vystřídal ředitele HR Marka Lišku.
Gemius: výzkumná agentura v roce 2017 utržila přes 17 milionů korun, v meziročním srovnání o milion méně. Čistý zisk skončil na úrovni 2,4 milionu oproti 2,9 milionu v roce 2016.