Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    29. 3.
  • O2 Czech Republic: Kellnerův mobilní operátor přesouvá placený obsah TV kanálu O2 TV Free z terestrického MUX4 (majitel Radim Pařízek) do HbbTV aplikace televize Prima.

  • CN Invest: deník E15 spouští nový projekt Miliardáři 2018. Průběžně aktualizovaný žebříček nejbohatších Čechů včetně profilů bude dostupný předplatitelům placeného obsahu E15 Premium.cz. Součástí projektu, za kterým stojí renomovaný novinář Vladan Gallistl, je i tištěný speciál a event.

  • 28. 3.
  • Bezrealitky.cz: konečně startuje public relations aktivity. S komunikací směrem k médiím, ale také k odborné veřejnosti pomůže PR agentura FYI Prague, která vyhrála tendr. Pro portál nyní bude klíčový posun z role zprostředkovatele do pozice full-service služby.

  • 27. 3.
  • Shopsys: novým ředitelem marketingu společnosti, zabývající se stavbou e-shopů, se stal Matěj Kapošváry. Marketingem se zde zabývá od roku 2014. Shopsys samostatné marketingové oddělení vytvořil na počátku letošního roku.

  • 26. 3.
  • TV Nova: nedělní epizodu seriálu Dáma a Král Diamanty jsou věčné vidělo 1,537 milionu diváků v cílovce 4+. Podíl na sledovanosti činil 33,35 procenta diváků v 15 až 54 u televizních obrazovek.

  • 23. 3.
  • Hudební průmysl: trh v USA zažívá podruhé v řadě za sebou růst. Američané v roce 2017 za hudbu (nosiče, downloads, streaming atd.) utratili 8,72 miliardy dolarů. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 16,5 procenta. Prodeje hudby se tak ve Spojených státech dostaly zpět na úroveň roku 2008 (8,78 miliardy dolarů). Mimochodem loni se v USA stále prodalo 88 milionů, LP pak téměř 16 milionů.

  • 22. 3.
  • Mall.cz: otevřel v pražské nákupní galerii Nové Butovice první prodejnu umístěnou v obchodním centru. Koncepce spojující výdejnu a showroom umožní zákazníkům vyzvedávat objednávky včetně objemných zásilek a zároveň i nakupovat vystavené zboží.

  • 21. 3.
  • Colours of Ostrava: letní hudební festival ohlásil nákup 20 zahraničních kapel, mezi kterými je největší hvězdou projekt N.E.R.D v čele se zpěvákem a producentem Pharrellem Williamsem.

  • Media Marketing Services: z představenstva rádiového mediazastupitelství skupiny Media Bohemia odešel Jan Fahoun, nahradil ho finanční ředitel MMS David Krzok.

  • 20. 3.
  • Asociace pro elektronickou komerci: profesní organizace má již 500 členů. Jubilejním pětistým členem se stal největší český e-shop současnosti - Alza.cz Aleše Zavorala. Asociace tak dle vlastního vyjádření z pohledu obratů sdružuje přibližně tři čtvrtiny celého českého e-trhu.

  • TV Nova: epizodu Smrt favorita seriálu Dáma a Král z neděle 18. března vidělo 1,515 milionu diváků v cílovce 4+. Podíl na sledovanosti činil 31,88 procenta diváků v 15 až 54.

  • 17. 3.
  • Asociace televizních organizací: podle výzkumu Nielsen Admosphere Češi v 15+ v průměru sledují televizi 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31 minut více než před deseti lety. A o 14 minut více než před pěti lety.

  • Tipli: cashbackový portál (stejnojmenná provozní firma) koupil společnost Frank Mikes. Ta provozuje web Pestryjidelnicek.cz, zaměřený na zdravý životní styl a hubnutí.

  • 16. 3.
  • TV Nova: videoportál Novaplus.cz představí na konci března nový původní online pořad Coca-Cola Souboj coverů, v němž se proti sobě postaví osm interpretů. Ti se budou snažit svým pojetím známých písní dostat až do finále.

  • 15. 3.
  • Economia: novou vedoucí lifestylového magazínu Hospodářských novin Proč ne?! se od 1. května stane Aneta Šaferová, která dosud působila v lifestylových rubrikách HN a jejich magazínu ego!. Dosavadní vedoucí Proč ne?! Petr Matějček odchází do čela magazínu Elle.