Atmedia: televizní a internetové mediazastupitelství se dohodlo na spolupráci s dalším kanálem. Od léta 2018 začne zastupovat dětskou televizní stanici Cartoon Network.
Rohlik.cz: jako novou kreativní a strategickou agenturu si vybral Yinachi. Příslušného tendru se zúčastnilo celkem pět agentur. Yinachi bude pro Rohlik.cz vytvářet dlouhodobou kreativní kampaň. Její spuštění plánuje na jaře.
TV Nova: podíl na sledovanosti minulého dílu seriálu Dáma a Král dosáhl v cílové skupině 15 až 54 na 24,86 procenta. Sledovanost v širší cílové skupině 4+ byla 1,209 milionu diváků.
IPG Mediabrands: novým šéfem digitálu pro střední a východní Evropu komunikační skupiny IPG Mediabrands se stal Dušan Gajdoštík. Do IPG přišel ze Seznam.cz, kde doposud působil jako head of brand advertising. V Lukačovičově firmě pracoval od roku 2013.
T-Mobile: v rámci příprav na 5G mobilní operátor provedl během ledna a února v pražských Petrovicích test technologie Massive MIMO. Ta násobí kapacitní zdroje pro uživatele současně přihlášené v buňce mobilního vysílače, kteří tak mohou dosahovat vyšších rychlostí přenosu dat.
Lagardére Active: po změnách na Frekvence 1 manažeři mediální skupiny dávají do pucu i Evropu 2. Nová Afterpárty Evropy 2 s Liborem Boučkem poběží každý všední den mezi 9.00 až 12.00 hodin.
Česká tisková kancelář: od března spouští ve svém PR servisu Protext novou službu Protext Speciál, určenou pro firmy a instituce. Bude v ní vydávat speciální magazíny ve formátu PDF, které bude elektronicky distribuovat prostřednictvím newsletteru a na sociálních sítích.
Burda Praha: vydavatelství vysílá na trh nový časopis About zaměřený na tzv. millenials, kteří většinu informací hledají na sociálních sítích nebo ve specifických tištěných titulech. Šéfredaktorem je Jan Štěpánek. Periodicita bude stanovena "dle zájmu čtenářů".
Bionaut: produkční společnost Vratislava Šlajera v roce 2016 účetně utržila 61 milionů korun, v meziročním srovnání o 66 milionů méně. Účetní zisk za rok 2015 ve výši 4 miliony se překlopil na ztrátu 2,9 miliony o rok později.
TV Nova: další epizodu kriminálního seriálu Dáma a Král sledovalo 35,39 procenta diváků u televizních obrazovek v cílovce 15 až 54. Celkem se dívalo 1,584 milionu diváků starších 4 let.
ESET software: obrat české pobočky společnosti, zaměřující se na bezpečnost domácího a firemního IT, v roce 2017 klesl o 16 milionů na 354 milionů korun (neauditovaná čísla). Po celém světě produkty ESET používá přes 110 milionů zákazníků.
Nielsen Admosphere: novým ředitelem sekce monitoringu reklamy Ad Intel se od 1. března stal Petr Matyáštík. Zastřeší běžící projekty Ad Intel a AdMonitoring v Česku, reklamní monitoring internetu na Slovensku a reklamní monitoring a monitoring televizních pořadů v Bulharsku.
Digital Broadcasting: telekomunikační společnost Radima Pařízka rozšířila rozsah pokrytí přechodové sítě 13 DVB-T2 o vysílání z lokalit Uherské Hradiště Rovnina a Hradec Králové Chlum. Pokrytí se tak zvýšilo na více než 43 procent obyvatel Česka. Do provozu se připravuje dalších sedm lokalit.
České Radiokomunikace: přechodová síť pro vysílání v novém standardu televizního vysílání DVB-T2 pokrývá další dvě oblasti - Karlovarský a Zlínský kraj. Přechodová síť tak v současné době podle firmy pokrývá už 97,9 procenta domácností.
Nordic Telecom: spouští pilotní provoz v síti 3,7 GHz. V prvních vybraných lokalitách Česka - v Praze Vinoři a v Dobříši - tak nyní běží provoz vysokorychlostního pevného internetu vzduchem.