Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    09. 2.
  • Jana Peterková: poloviční majitelka televize Šlágr TV získala licenci k provozování televizního vysílání stanice Televize Natura (zaměření "přirozený životní styl, příroda, osobní rozvoj") prostřednictvím IPTV. Licence platí na 12 let.

  • 08. 2.
  • AdHackers: agentura Jana Řeháka získala rozpočet společnosti Skanska pro kreativní agenturu na českém a slovenském trhu.

  • Slevomat.cz: v roce 2017 prodal celkem 277 tisíc zájezdů a pobytů dohromady. Meziročně jde o nárůst o 14 procent . Nejvíce zájezdů a pobytů se podařilo prodat v Česku. Jen pobytů zde prodal 185 tisíc (meziročně plus 7 procent).

  • Mladá fronta: obchodní tým divize Euro od února rozšiřuje Lenka Žilková, která nastupuje na pozici senior sales manažer. Na starost bude mít agenturní prodej, VIP zákazníky divize Euro a především lifestylový magazín Esence.

  • 07. 2.
  • Radioprojekt 2H 2017, poslechovost regionálních stanic (poslech včera): Radio Blaník 569 tisíc posluchačů, Rádio Kiss 333 tisíc, Rádio Beat 255 tisíc, Country Radio 223 tisíc, Rádio Čas 143 tisíc.

  • Radioprojekt 2H 2017 poslechovost celoplošných stanic (poslech včera): Radio Impuls 1028 tisíc posluchačů (oproti předchozímu období plus 23  tisíc), Evropa 2 860 tisíc (plus 2 tisíce), ČRo Radiožurnál 846 tisíc (plus 13 tisíce), Frekvence 1 818 tisíce ( plus 4 tisíce).

  • ULekare.cz: do online medicínské poradny nastoupily marketingové a komunikační posily Andrea Čiperová (ex-Mladá fronta) a Táňa Lálová (ex-Seznam.cz).

  • 06. 2.
  • Mafra: mediální dům ze svěřenského fondu Andreje Babiše začal obchodně zastupovat server JenZeny.cz. Ten spadá pod divizi Brandformance digitální agentury Business Factory.

  • TV Kinosvět: dokumentární televizní kanál Leoše Pohla začal vysílat v přechodovém DVB-T2 multiplexu společnosti Digital Broadcasting (showbyznysový podnikatel Radim Pařízek).

  • 04. 2.
  • Velká Británie: filmové a televizní produkce v roce 2017 utratily ve Spojeném království 1,9 miliardy liber (v přepočtu přes 54 miliardy korun). V meziročním srovnání to představuje nárůst o 12 procent. Z celkového čísla na filmy připadá 1,7 miliardy liber (celkem 68 major produkcí, například Mission Impossible 6, Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 atd.), meziročně plus 23 procent.

  • 01. 2.
  • Skylink: satelitní platforma rozšiřuje programovou nabídku o cestovatelský a lifestylový kanál Travelxp HD. Stanice bude dostupná i v dalších platformách operátora M7 Group - na nizozemských Canal Digitaal a Online.nl a na belgickém TV Vlaanderen. Plně lokalizovaný do češtiny Travelxp HD si diváci mohou naladit od 5. února.

  • 31. 1.
  • Letuska.cz: provozovatel jednoho z největších online prodejců letenek, společnost Asiana, v roce 2016 utržil 268 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 51 milionů. Čistý zisk spadl z 13 milionů na 8,5 milionu korun.

  • 30. 1.
  • Česká televize: ve čtvrtek 1. února startuje nový pořad o ekonomice a byznysu Byznys ČT24. Ekonomický týdeník se stopáží 30 minut budou moderovat Michaela Nováková a Michala Hergetová.

  • Maxus Czech Republic: mediální agentura ze skupiny GroupM změnila zavedený obchodní brand na poněkud kostrbatý název MC2 Praha Media Agency. Novým jednatelem firmy se stal Martin Králík, který vystřídal Davida Nováka. Ten se stal novým prokuristou. Změny jsou součástí procesu, během kterého byli zaměstnanci a klienti Maxusu přesunuti do sesterské mediálky MediaCom.

  • 29. 1.
  • R2B2: do programatické sítě se nově připojila 3 mediazastupitelství - HyperMedia, AdMaster a Impression Media. Portfolio se rozrostlo o další desítky webů, které dohromady dosahují téměř 300 milionů pageviews měsíčně. Objemově se síť R2B2 zvětšuje o cca 20 procent.