Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    29. 1.
  • Economia: vydavatelství miliardáře Zdeňka Bakaly koupilo soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna, jejichž titulárním partnerem jsou Hospodářské noviny. Prodávajícím je skupina okolo PR agentury Bison & Rose. Economia v rámci transakce zároveň prodává magazín o médiích a marketingové komunikaci Marketing & Media.

  • 26. 1.
  • Česká televize: druhý "duel" kandidátů na prezidenta (vysílaly programy ČT1 a ČT24) sledovalo 2,7 milionu diváků v cílovce 15+, podíl na sledovanosti činil 56 procent.

  • 24. 1.
  • FTV Prima: první "duel" prezidentských kandidátů sledovalo v úterním prime time 2,2 milionu lidí ve skupině 15+, podíl na sledovanosti 47,62 procenta.

  • Annonce: novým statutárním ředitelem vydavatelství se stal Petr Bednář (ředitel divize digital VLM), novým předsedou správní rady Vít Nantl (ředitel VLM).

  • 23. 1.
  • Czech Media Club: novým jednatelem nákupního sdružení tuzemských mediálek se stal šéf Publicis One Tomáš Varga (nahradil Martinu Říhovou). Sdružení zároveň před pár dny uzavřelo rámcovou smlouvu o agenturním nákupu pro rok 2018 s Českým rozhlasem.

  • AdMonitoring: pořadí provozovatelů podle příjmů z videoreklamy za prosinec 2017 (ceníkové ceny): FTV Prima 22 milionů, Seznam.cz 18 milionů, TV Nova 16 milionů.

  • AdMonitoring (prosinec 2017): celkové výdaje do online display reklamy meziročně klesly o 15 procent na 647 milionů korun (ceníkové ceny; cifra bez Impression Media). Pořadí podle provozovatelů: Seznam.cz 251 milionů, Mafra 156 milionů, CNC 82 milionů, Economia 70 milionů, FTV Prima 28 milionů (všechno ceníkové ceny).

  • 22. 1.
  • TV Nova: diskusi s prezidentským kandidátem Milošem Zemanem sledovalo 1,557 milionu diváků starších 4 let, podíl na sledovanosti činil 32,62 procenta.

  • 21. 1.
  • Adform: do pražské pobočky dánské technologické společnosti Adform, která poskytuje služby v oblasti digitální reklamy, nastoupila Radka Floreková. Na pozici platform solutions specialist bude zodpovídat za klíčové klienty na 7 trzích CEE regionu.

  • 18. 1.
  • Elán: hudební vydavatelství Warner Music vysílá poprvé do digitální distribuce všechna alba legendární slovenské kapely. Od pátku 19. ledna se alba jako Ôsmy svetadiel, Nie sme zlí, Elán 3, Hodina slovenčiny atd. objeví na downloadovacích a streamovacích službách jako jsou Spotify, Deezer, iTunes, GooglePlay.

  • 17. 1.
  • RIO Media: telekomunikační operátor má nové představenstvo - Marcel Dostal, Jaromír Štantejský a Jaroslav Hanyk, které nastoupilo po vstupu nového majitele, vehiklu Kaprain podnikatele Karla Pražáka.

  • 16. 1.
  • Fragile media: digitální agentura Daniela Kafky v roce 2016 utržila téměř 95 milionů korun, v meziročním srovnání o 34 milionů více. Čistý zisk vyskočil z 3,3 milionu na 4,1 milionu. Ke klientům patřily/patří značky Adidas, Albert, České Radiokomunikace, CCS nebo Dr.Max.

  • Dentsu Aegis: novou client services ředitelkou mediální agentury Carat se stala Pavla Hajnová. Ta zde předtím dělala skoro sedm let na pozici account directora. Za sebou má i pracovní zkušenosti z Médey.

  • 15. 1.
  • TV Nova: od 5. února startuje nová řada reality show Robinsonův ostrov. Hlavní výhra 2,5 milionu korun, vysílání v pondělí (21:15) a středa (21:35). Předchozí řadu Nova vysílala na jaře 2017.

  • Czech Media Invest: novým členem představenstva byznysového vehiklu miliardáře Daniela Křetínského a spol. (investice do e-shopů, vydavatelství Czech News Center atd.) se stal vystudovaný ekonom Branislav Miškovič. Ten již od roku 2013 působí v Křetínského EPH, v oblasti fúzí a akvizic. Zbytek představenstva CMI tvoří kromě samotného miliardáře rovněž Daniel Častvaj a právník David Bregar.