Vltava Labe Media: pentařské vydavatelství od společnosti Tarsago Česká republika koupilo hobby magazín Receptář a iReceptar.cz.
Česká produkční Social Media: digitální agentura se nově bude starat o komunikaci Palírny U Zeleného stromu. To zahrnuje komunikaci 500 let výročí založení Palírny nebo online komunikaci značky Stará Myslivecká.
B&R Holding: novým šéfredaktorem týdeníku Marketing a média byl jmenován Ondřej Fér. Dosavadní šéfredaktor Filip Rožánek bude v rámci vydavatelství Forum Media působit jako šéfredaktor digitálního obsahu.
Nakladatelství Slovart: v roce 2017 utržilo 80 milionů korun, stejně jako o rok dříve. Čistý zisk mírně klesl z 1,6 milionu na 1,5 milionu korun.
Media Bohemia: velká mediální skupina pohltí několik svých dceřinek, které provozují menší rádia - Rádio Černá Hora II., Radio Dobrý den (Rock Radio), AZ Rádio (Hitrádio City) a František Vostál (Hitrádio Vysočina).
Svoboda Press: obří tiskárny ovládané německou skupinou Euro-Druckservice v roce 2017 utržily 1,595 miliardy korun. V meziročním srovnání to představuje pokles o 94 milionů korun. Čistý zisk se zvedl z 26 milionů na 29 milionů korun. Zisk před zdaněním, odpisy, úroky a amortizací (EBITDA) dosáhl na úroveň 156 milionů korun (o rok dříve to bylo 177 milionů).
Scholz & Friends: česká pobočka komunikační agentury v roce 2017 utržila 44 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů více. Čistý zisk klesl ze 6,2 milionu na 1,2 milionu korun.
Sport Invest Marketing: agentura, která marketingově zastupuje řadu špičkových sportovců (Ester Ledecká, Petr Čech atd.) v uplynulém fiskálním roce (skončil v dubnu 2017) utržila 57 milionů korun, v meziročním srovnání o 8 milionů méně. Čistý zisk stoupl ze 600 tisíc na 1,3 milionu korun.
Česká televize: za prvních šest měsíců 2018 dosáhla v cílové skupině diváků nad 15 let podílu na sledovanosti 30,89 procenta (celý den), o jeden procentní bod více než ve stejném období 2017. Nejsledovanějším pořadem 1H 2018, a to na všech českých televizích, byl Prezidentský duel z konce ledna, který na kanálech ČT1 a ČT24 v průměru vidělo 2,71 milionu diváků v 15+ (celý den).
Boomerang Communication: obsahová a komunikační agentura v roce 2017 navýšila tržby o 10 milionů na 117 milionů korun. Čistý zisk se zvedla ze 16 milionů na 19 milionů korun.
Telco Pro Services: datový a telekomunikační dodavatel pro skupinu ČEZ v roce 2017 utržil 645 milionů korun, v meziročním srovnání o 20 milionů více. EBITDA narostl o 16 milionů na 176 milionů korun. Čistý zisk stoupl o 5 milionů na 25 milionů.
TV Nova: do podzimního vysílání vrátí imitační show Tvoje tvář má známý hlas. V nové řadě diváci uvidí herečku Jitku Schneiderovou nebo muzikanta Vojtěcha Drahokoupila.
Seznam.cz: televizní reportér Josef Klíma se svým týmem přechází do televize Seznam.cz TV, pro kterou bude točit reportážní pořad. Ten by se měl začít vysílat od konce léta.
TV Nova: televizní skupina v první polovině 2018 dosáhla souhrnně programem všech svých stanic podílu na sledovanosti v prime time 37 procent v cílové skupině 15 až 54 let. V celodenním měřítku dosáhl podíl celé skupiny ve stejné cílové skupině 35,5 procenta. Největšího podílu na sledovanosti v rámci Nova Group dosáhla opět hlavní stanice TV Nova, kterou v 1H 2018 v prime time sledovalo průměrně 26,1 procenta diváků v 15 až 54 u televizních obrazovek. V celodenním měřítku dosáhl stanice Nova podílu ve stejné cílovce 22,6 procenta.
Zásilkovna: nově zajišťuje přepravu zásilek do Itálie. Je to již jedenáctá země, Zásilkovna dopravuje rovněž po Česku, Slovensku, dále pak do Maďarska, Rumunska, Polska, Německa, Rakouska, Bulharska, Velké Británie a na Ukrajinu. V roce 2017 dosáhl obrat firmy 470 miliónů korun. Letos se čeká 840 milionů.