Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    23. 11.
  • DDB: reklamní agentura z Omnicom Group v roce 2016 utržila 131 milionů korun, v meziročním srovnání o 13 milionů více. Čistý zisk meziročně vzrostl ze 6 milionů na 7 milionů korun.

  • 22. 11.
  • Mindshare: mediální agenturu ze sítě GroupM od listopadu posílil Pavel Kozák (ex-Zenith Optimedia), který nastoupil na pozici client leadership senior manager. Pracovat bude v týmu Zuzany Šindelářové, jedné ze čtyř client leadership directorů. Kozák bude mimo jiné dále pokračovat v práci pro klienta Sanofi.

  • 20. 11.
  • TV Nova: seriál Dáma a Král stále drží solidní čísla - pátý díl dosáhl podíl na sledovanosti 30,24 procenta v 15-54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 1,512 milionu diváků.

  • 19. 11.
  • DigitalAd: v říjnu 2017 se obrat webů, zastupovaných novou agenturou a realizovaný v rámci metody yield managementu DigitalAd pro RTB systémy, poprvé dostal nad milion korun.

  • 17. 11.
  • Symbio Digital: digitální agentura Libora Šimona a Roberta Haase loni mírně zvedla tržby o milion korun na 58 milionů korun. Čistý zisk za dané období spadl z 9,2 milionu na 4,6 milionu korun.

  • 16. 11.
  • TV Nova: o vánočních svátcích nasadí do programu pohádky Tři bratři, Byl jednou jeden král, Z pekla štěstí, Honza málem králem, Mrazík, Dařbuján a Pandrhola, O statečném kováři, Čertova nevěsta, chybět nebude ani americká komedie Pretty Woman. Sobotní večery před Vánoci budou patřit sérii filmů o Harrym Potterovi.

  • 15. 11.
  • T-Mobile: od 15. listopadu zavádí nový balíček StreamOn, díky kterému mohou zákazníci sledovat hudbu a video prostřednictvím neomezených aplikací neomezeně, bez započítávání do datového limitu. Do 31. ledna 2018 za 199 korun měsíčně, pak za 249 korun měsíčně.

  • 14. 11.
  • Performics: do výkonnostní agentury nastoupil Pavel Kitko, jako client success manager. Dříve dělal několik let pro značku Adidas.

  • Stanislav Šulc: zkušený publicista (mimo jiné zástupce šéfredaktora v Deníku, E15 atd.) vydává deskovou hru Náplavka, prodej odstartoval 1. listopadu. Hra přináší zážitek z reálného podnikání na pražských náplavkách. Ve hře jsou desítky provozů, které si hráči mohou "koupit" a dle uvážení vylepšovat.

  • 13. 11.
  • TV Nova: kriminální seriál Dáma a Král se drží, čtvrtý díl vidělo ve skupině 4+ téměř 1,37 milionu diváků, podíl na sledovanosti 26,19 procenta v cílové skupině 15 až 54 let.

  • 10. 11.
  • Dobrovský: rozsáhlá síť knihkupectví Pavla Dobrovského již není v zástavě České spořitelny. Zástavní právo, které vzniklo v roce 2008, souviselo s pohledávkami až do celkové výše 12 milionů korun.

  • Zdopravy.cz: nový zpravodajský portál se špičkovými informacemi z dopravního průmyslu má v zádech čerstvě založenou vydavatelskou firmu. Společnost Avizer Z vlastní ze 60 procent Jan Rotta, Jan Sůra má 15 procent, Jan Šindelář 15 procent a Josef Petrák 10 procent.

  • 09. 11.
  • Pražský Patriot: internetové vydavatelství spustilo novou podobu (včetně nových rubrik) stejnojmenného zpravodajského portálu, zaměřeného na život metropole. Redesign přišel po více než 4,5 letech existence webu. Firmu vlastní napůl Jan Puci a Dagmar Dvořáková.

  • 08. 11.
  • T-Mobile: od 13. listopadu nabídne novou verzi produktu Chytré auto, která umožní vytvořit v automobilu wifi síť. Mateřský Deutsche Telekom zároveň rozhodl zřídit v českém T-Mobile DT Connected Car Hub pro celou skupinu (nejen Evropa, ale také USA). Tuzemský operátor tak bude stát u zrodu všech inovací, které se v této oblasti v rámci skupiny připravují.

  • PPF Group: skupina nejbohatšího Čecha Petra Kellnera vygenerovala za první pololetí 2017 čistý zisk ve výši 293 milionů eur (o rok dříve za stejné období to bylo 248 milionů eur). Celková aktiva PPF Group činila ke konci letošního pololetí 34,762 miliardy eur (27,041 mld. eur k 31. prosinci 2016).