Radioprojekt 2Q - 3Q 2017 poslechovost regionálních stanic (poslech včera): Rádio Blaník 581 tisíc posluchačů, Rádio Kiss 361 tisíc, Country radio 250 tisíc, Radio Beat 232 tisíc.
Radioprojekt 2Q - 3Q 2017 poslechovost celoplošných stanic (poslech včera): Radio Impuls 1005 tisíc posluchačů (oproti předchozímu období minus 8 tisíc), Evropa 2 858 tisíc (plus 10 tisíc), ČRo Radiožurnál 833 tisíc (minus 2 tisíce), Frekvence 1 814 tisíce (plus 3 tisíce).
Media Club: novým prokuristou primáckého mediazastupitelství se stal Jiří Maroušek, manažer mateřské GES Group a člen orgánů řady společností Ivana Zacha, například Radio United Services nebo FTV Prima Holding.
Český rozhlas: rozšiřuje regionální vysílání ve Zlínském kraji. Nová stanice Český rozhlas Zlín nabídne posluchačům vedle každodenního zpravodajství a publicistiky z kraje i pořady vlastní tvorby.
AdActive: internetové mediazastupitelství, které nyní patří do podnikatelské skupiny Penty, v roce 2016 utržilo 60 milionů korun, v meziročním srovnání o 6 milionů méně. Firma spadla do ztráty 6,3 milionu, oproti zisku 3,5 milionu korun v roce 2015.
Mafra: vydavatelství ze svěřenského fondu Andreje Babiše v pondělí 6. listopadu spustí nový zpravodajský servis Zprávy na videoportálu iDnes.tv. Relace každý den v 18 hodin přinese souhrn důležitých událostí z Česka i ze světa.
Live Nation: koncertní agentura přiveze v červenci 2017 do Brna koncert Deep Purple. Ian Gillan, Roger Glover, Ian Paice, Steve Morse a Don Airey, kteří tvoří VIII. sestavu v historii kapely, prodlužují turné Infinity Long Goodbye.
Vltava Labe Media: do pentařského vydavatelství přichází na pozici produktové manažerky novinářka Pavlína Wolfová. Bude se starat o rozvoj značek Story, Týdeník Květy, National Geographic a všech TV magazínů. Druhou část časopiseckého portfolia bude řídit šéfredaktorka Kondice Lucie Frydecká, která na pozici zůstává i nadále.
Performics: výkonnostní agentura ze skupiny Publicis One zastřeší kompletní výkonnostní marketing pro Generali Deutschland. Spolupráce započala již v srpnu tohoto roku, kdy agentura vyhrála mezinárodní tendr v oblasti SEO marketingu.
Reflex Capital: investiční fond Ondřeje Fryce navýšil podíl ve start-upu Spaceti (technologie pro chytré budovy) z 10 na 15 procent. Start-up již před časem získal od Reflex a Fast Forward investici ve výši 28 milionů korun.
Nielsen Admosphere: spouští nový produkt Digital Ad Ratings, který inzerentům nabízí přehled o výkonu a zásahu online reklamy napříč všemi zařízeními (počítače a mobilní zařízení, prohlížeče a aplikace). Zadavatelé mají do druhého dne k dispozici report výkonu kampaně ve standardních metrikách jako reach, GRP, imprese atd.
ČSOB: vyhlašuje tendr na novou PR agenturu. Vítěz bude zajišťovat PR služby nejen pro banku, ale také pro jednotlivé značky a dceřiné společnosti, jako například pro Poštovní spořitelnu, ČSOB Pojišťovnu, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, Hypoteční banku a Patrii. Spolupráce bude zahájena v lednu 2018.
AdMonitoring: pořadí provozovatelů webu podle získané inzerce v měsíci září - Seznam.cz 255 milionů, Mafra 110 milionů, Economia 75 milionů, Czech News Center 74 milionů korun (čísla v ceníkových cenách).
Live Nation: velká agentura přidává další koncert Rogera Waterse (ex-Pink Floyd) na konci dubna 2018. Ten se uskuteční den po původní akci, opět v pražské O2 aréně.
Newcast: contentová agentura, která je součástí komunikační skupiny Publicis One, spouští v Česku platformu Leaders (ta vzníkla v Izraeli v roce 2009) zaměřující se na práci s influencery na sociálních sítích.