Česká lékařská komora: spouští vlastní online magazín na doméně Nasezdravotnictvi.cz, který se bude věnovat zdravotnickým tématům. Šéfredaktorem magazínu je David Garkisch (ex-TV Nova, ex-MF Dnes).
Kašpar PR: PR agentura Pavla Kašpara získala nového klienta, síť realitních kanceláří Century 21.
TV Nova: osmý, finální díl seriálu Policie Modrava 2 zaznamenal 39,53 procentní share ve skupině 15 až 54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 2,094 milionu diváků.
Enuma Elis: firma začala vydávat nový časopis pro komunální politiku Město v pohybu. Určen je pro starosty a další zastupitele. Titul vychází v nákladu pěti tisíc výtisků a je distribuován zdarma přímo komunálním politikům. Vydavatel plánuje titul nabízet čtvrtletně.
Svojtka&Co: nakladatelství Václava Svojtky v roce 2016 utržilo 97 milionů, v meziročním srovnání o milion více. Čistý zisk mírně klesl o 700 tisíc na stále velmi slušných 9,6 milionu korun.
Opavia - LU: potravinářská společnost (kauza polských piškotů), která vyrábí sušenky BeBe, Fidorka, Tatranky a která patří do koncernu Mondelēz, v roce 2016 utržila 159 milionů korun, v meziročním srovnání o 17 milionů méně. Čistý zisk spadl ze 113 milionů na 41 milionů korun.
Radim Pařízek: showbyznysový podnikatel zařadil svůj nový TV program Rebel 2 Slušnej kanál do vlastního celostátního multiplexu 4, do dosud volných regionů Praha, Středočeský, Ústecký, Východočeský kraj a Vysočina.
AMI Communications: PR agentura získala nového klienta, společnost Jan Becher Pernod Ricard, pro kterou zajišťuje strategické plánování PR a media relations v oblasti korporátní komunikace.
Bonton: někdejší Ateliéry Bonton Zlín v roce 2016 utržily 62 milionů korun, v meziročním srovnání o 9 milionů více (loni proběhla fúze Bontonu a ABZ). Čistý zisk se zvedl ze 3,7 milionu na 5,6 milionu korun.
HP Tronic: antimonopolní úřad povolil spojení soutěžitelů, v jehož důsledku získají společnosti HP Invest a GFP Limited společnou kontrolu nad prodejci elektroniky HP Tronic-prodejny elektro a Datart International. Podle úřadu tržní podíl vzniklého soutěžitele bude v "oblasti maloobchodního prodeje elektroniky při jakékoli definici relevantního trhu stále pod hranicí 25 procent".
Attention!Media: novým jednatelem mediální agentury ze skupiny Omnicom Media Group se stal Marek Miláček, někdejší výkonný ředitel agentury Concept One.
O2: služba O2 TV rozšiřuje možnosti pro diváky. Od pondělí 9. října spustí novou funkci Moje menu, která pro diváky analyzuje tisíce hodin obsahu na všech kanálech O2 TV a přehledně jej třídí do osmi nejpopulárnějších obsahových kategorií. Nová funkce vznikla na základě analýzy dat ze 120 tisíc domácností/set top boxů.
FTV Prima: od soboty 7. října (prime time) pošle na obrazovky druhou řadu kriminálky Polda s Davidem Matáskem v hlavní roli.
Miton Group: módní online vyhledávač Glami míří na svůj devátý trh, do Maďarska. Glami funguje kupříkladu v Německu, Polsku, Rumunsku nebo ve Francii. Ve čtyřech zemích působí pod názvem Glami, ve dvou pod značkou Stileo a ve třech pod názvem Domodi. V letošním roce by zákazníci podle odhadu Glami měli přes její portály nakoupit za 3 miliardy korun.
Burda Praha: novým ředitelem digitálního oddělení vydavatelství se od 1. října stal Tomáš Hůlka. Ten v Burdě Digital pracoval již čtyři roky na pozici head of online administration. Předtím působil v Sanoma Media a CET 21.