Konektor Social: do digitální agentury nastoupil Jan Vrobel. Na pozici konzultant sociálních médií se bude starat o klienty jako je HBO nebo Sazka.
R2B2: společnost, provozující programatickou reklamní síť Multiscreen (internetový obsah plus 8 českých televizních stanic) začala nabízet obsahové cílení reklamy v HbbTV.
FTV Prima: od 14. září (22:30) začne vysílat novou seznamovací show Take Me Out. Moderují Jakub Prachař a Milan Junior Zimnýkoval.
CME: majitel televize Nova se připojil do sdružení European Media Alliance. To zahrnuje kupříkladu vysílatele ProSiebenSat.1 (Německo), TVN (Polsko), TF1 (Francie), Channel 4 (Velká Británie) nebo MTG (Švédsko). Aliance se zaměřuje na vyhledávání příležitostí pro investice do digitálního byznysu a vytváření strategických aliancí svých členů.
Klido.cz: e-commerce hráč v rámci nově založeného inovačního think-tanku podpoří méně známé, lokální turistické atrakce nebo se bude snažit vyjednat lepší podmínky pro domácí cestování hromadnou dopravou či s pomocí carsharingu. V následujících letech chce prostřednictvím think-thanku do rozvoje vlastních projektů nainvestovat desítky milionů.
B2B Group: výkonnostní agentura (kampaně pro lokální klienty O2, Notino, Raiffeisenbank, Nay, Mobelix atd.) pod Publicis One mění brand. Od 1. září nese obchodní jméno Performics.
České Radiokomunikace: jejich serverhousing pro svá data využije velký e-shop Alza.cz miliardáře Aleše Zavorala. Jde o služby v rámci datového centra DC Tower v Praze na Žižkově.
Česká televize: dětský kanál ČT:D chystá na podzim 2017 patnáct původních novinek - zábavnou historickou talk show DějePIC!, kurz italštiny s kuchařem Emanuelem Ridim Čau Bambini nebo pokračování sitcomu pro dětské publikum Mazalové.
Economia: vedoucím nově vznikajícího multimediálního hubu (sociální média, videoobsah a a digitální grafika) ve vydavatelství Zdeňka Bakaly se od 1. září stal Filip Černý (ex-Česká televize).
TV Nova: internetový portál Nova Plus na podzim rozšiřuje programovou nabídku o nové pořady vlastní výroby - Nova Taxi, zábavní pořad Nova Stars a Jak se vede, Malé lásky?.
Okko Production: produkční agentura Marca Jennyho v roce 2016 utržila přes 3 miliony korun, o rok dříve to bylo 240 milionů (natáčení francouzského filmu Návštěvníci 3: Revoluce). Zisk spadl ze 3,3 milionů na 300 tisíc korun.
Signal Productions: produkční agentura Martina Pošty (festival Signal) v roce 2016 navýšila tržby o více než 7 milionů na 22,5 milionu korun. Čistý zisk vyrostl z 200 tisíc na 400 tisíc korun.
epravo.cz: provozní společnost stejnojmenného elektronického deníku (vydává rovněž i tištěné magazíny) v roce 2016 zvedla tržby o 4 miliony na 21 milionů korun. Ztráta ve výši 1,7 milionu se snížila na prodělek 60 tisíc korun.
Dotykačka ČR: dvojka na trhu EET pokladen dokončila fúzi s pokladním specialistou na sektor gastro služeb One Pub. Od 1. září 2017 bude společnost s novým názvem Dotykačka ČR obsluhovat 12 tisíc zákazníků. Vlastníkem Dotykačky ČR je společnost Dotykačka Holding, kterou spoluvlastní kromě jiných i skupina J&T.
Seznam.cz: do týmu komunikace (komplet feminnímu) nastoupily dvě nové pracovnice - Petra Dvořáková (komunikace produktů) a Hana Holubová (komunikace obsahu).