Dotykačka ČR: dvojka na trhu EET pokladen dokončila fúzi s pokladním specialistou na sektor gastro služeb One Pub. Od 1. září 2017 bude společnost s novým názvem Dotykačka ČR obsluhovat 12 tisíc zákazníků. Vlastníkem Dotykačky ČR je společnost Dotykačka Holding, kterou spoluvlastní kromě jiných i skupina J&T.
Seznam.cz: do týmu komunikace (komplet feminnímu) nastoupily dvě nové pracovnice - Petra Dvořáková (komunikace produktů) a Hana Holubová (komunikace obsahu).
Xzone: internetový obchod zabývající se prodejem počítačových a konzolových her v roce 2016 zvýšil tržby ze 100 milionů na 142 milionů korun. Čistý zisk klesl o 80 tisíc na 200 tisíc korun.
FTV Prima: televize investovala do nového zpravodajského studia, které kromě jiného zahrnuje velké LED panely, nový moderátorský pult a design prostoru.
PerformicsB2BGroup: výkonnostní agentura vyhrála mezinárodní tendr Generali a od 1. srpna 2017 spolupracuje ze Slovenska s Generali Deutschland (SEO marketing plus služby pro pět webových stránek Generali.de, Central.de, Amv.de, Advocard.de a Generali-vitalityerleben.de).
UPC Česká a Slovenská republika: do marketingového oddělení kabelového operátora nastoupili Jindřich Rampulka (rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy) a Tomáš Janovec (online kampaně B2B pro malé a střední podniky ).
Publicis One: jedna z mediálních agentur skupiny mění celosvětově název z Mediavest/Spark na Spark Foundry. Během léta dojde k rebrandingu i české lokální pobočky.
AMI Communications: PR agentura získala nového klienta, letos těžce zkoušenou e-sámošku Rohlik.cz (kauza se zaměstnáváním Ukrajinců), pro kterou zajistí služby produktové a korporátní komunikace. Za Rohlik.cz doposud mluvila Michala Gregorová.
BB/art: vydavatelství Martina Buchala a Petra Vorasického, specializující se hlavně na překladovou beletrii, v roce 2016 snížilo mírně tržby z 64,2 milionu na 62,4 milionu. Podnik spadl do ztráty 4,2 milionu zejména vzhledem k nárůstu odpisů téměř na 9 milionů korun.
Radioprojekt 1H 2017 poslechovost nadregionálních stanic (poslech včera): Hitrádio Total 578 tisíc posluchačů (oproti předchozímu období plus 7 tisíc), Rádio Blaník 569 tisíc (minus 15 tisíc), Kiss Total 352 tisíc (minus 8 tisíc), Countra Rádio Total 246 tisíc (plus 10 tisíc).
Radioprojekt 1H 2017 poslechovost celoplošných stanic (poslech včera): Radio Impuls 1013 tisíc posluchačů (oproti předchozímu období plus 23 tisíc), Frekvence 811 tisíc (minus 3 tisíce), Evropa 848 tisíc (plus 7 tisíc), ČRo Radiožurnál 835 tisíc (plus 27 tisíc).
Nydrle: komunikační agentura ze skupiny Kindred Group zvítězila v tendru společnosti Unipetrol. Pro petrochemickou skupinu zajistí tři roky správu sociálních sítí a v roli strategického partnera se zapojí také do komunikačních projektů v dalších oblastech.
Vltava Labe Media: novou key account manažerkou vydavatelství se stala Martina Novotná, která dříve pracovala v konkurenčním podniku Mafra.
TV Nova: změny v obchodním oddělení největší komerční stanice. Šéfka oddělení sponzoringu Pavlína Adámková odchází na pár měsíců na mateřskou dovolenou, její pravomoci dočasně převzal key account manager Petr Klein.
OMD Czech: zástupcem ředitele velké mediálky se od července stal Jan Bartoš, který rovněž zodpovídá za oblast financí. Doposud Bartoš ve firmě působil jako finanční ředitel a člen představenstva.