reklama
Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    06. 2.
  • TV Kinosvět: dokumentární televizní kanál Leoše Pohla začal vysílat v přechodovém DVB-T2 multiplexu společnosti Digital Broadcasting (showbyznysový podnikatel Radim Pařízek).

  • 04. 2.
  • Velká Británie: filmové a televizní produkce v roce 2017 utratily ve Spojeném království 1,9 miliardy liber (v přepočtu přes 54 miliardy korun). V meziročním srovnání to představuje nárůst o 12 procent. Z celkového čísla na filmy připadá 1,7 miliardy liber (celkem 68 major produkcí, například Mission Impossible 6, Fantastic Beasts and Where to Find Them 2 atd.), meziročně plus 23 procent.

  • 01. 2.
  • Skylink: satelitní platforma rozšiřuje programovou nabídku o cestovatelský a lifestylový kanál Travelxp HD. Stanice bude dostupná i v dalších platformách operátora M7 Group - na nizozemských Canal Digitaal a Online.nl a na belgickém TV Vlaanderen. Plně lokalizovaný do češtiny Travelxp HD si diváci mohou naladit od 5. února.

  • 31. 1.
  • Letuska.cz: provozovatel jednoho z největších online prodejců letenek, společnost Asiana, v roce 2016 utržil 268 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 51 milionů. Čistý zisk spadl z 13 milionů na 8,5 milionu korun.

  • 30. 1.
  • Česká televize: ve čtvrtek 1. února startuje nový pořad o ekonomice a byznysu Byznys ČT24. Ekonomický týdeník se stopáží 30 minut budou moderovat Michaela Nováková a Michala Hergetová.

  • Maxus Czech Republic: mediální agentura ze skupiny GroupM změnila zavedený obchodní brand na poněkud kostrbatý název MC2 Praha Media Agency. Novým jednatelem firmy se stal Martin Králík, který vystřídal Davida Nováka. Ten se stal novým prokuristou. Změny jsou součástí procesu, během kterého byli zaměstnanci a klienti Maxusu přesunuti do sesterské mediálky MediaCom.

  • 29. 1.
  • R2B2: do programatické sítě se nově připojila 3 mediazastupitelství - HyperMedia, AdMaster a Impression Media. Portfolio se rozrostlo o další desítky webů, které dohromady dosahují téměř 300 milionů pageviews měsíčně. Objemově se síť R2B2 zvětšuje o cca 20 procent.

  • Economia: vydavatelství miliardáře Zdeňka Bakaly koupilo soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna, jejichž titulárním partnerem jsou Hospodářské noviny. Prodávajícím je skupina okolo PR agentury Bison & Rose. Economia v rámci transakce zároveň prodává magazín o médiích a marketingové komunikaci Marketing & Media.

  • 26. 1.
  • Česká televize: druhý "duel" kandidátů na prezidenta (vysílaly programy ČT1 a ČT24) sledovalo 2,7 milionu diváků v cílovce 15+, podíl na sledovanosti činil 56 procent.

  • 24. 1.
  • FTV Prima: první "duel" prezidentských kandidátů sledovalo v úterním prime time 2,2 milionu lidí ve skupině 15+, podíl na sledovanosti 47,62 procenta.

  • Annonce: novým statutárním ředitelem vydavatelství se stal Petr Bednář (ředitel divize digital VLM), novým předsedou správní rady Vít Nantl (ředitel VLM).

  • 23. 1.
  • Czech Media Club: novým jednatelem nákupního sdružení tuzemských mediálek se stal šéf Publicis One Tomáš Varga (nahradil Martinu Říhovou). Sdružení zároveň před pár dny uzavřelo rámcovou smlouvu o agenturním nákupu pro rok 2018 s Českým rozhlasem.

  • AdMonitoring: pořadí provozovatelů podle příjmů z videoreklamy za prosinec 2017 (ceníkové ceny): FTV Prima 22 milionů, Seznam.cz 18 milionů, TV Nova 16 milionů.

  • AdMonitoring (prosinec 2017): celkové výdaje do online display reklamy meziročně klesly o 15 procent na 647 milionů korun (ceníkové ceny; cifra bez Impression Media). Pořadí podle provozovatelů: Seznam.cz 251 milionů, Mafra 156 milionů, CNC 82 milionů, Economia 70 milionů, FTV Prima 28 milionů (všechno ceníkové ceny).

  • 22. 1.
  • TV Nova: diskusi s prezidentským kandidátem Milošem Zemanem sledovalo 1,557 milionu diváků starších 4 let, podíl na sledovanosti činil 32,62 procenta.