Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    27. 7.
  • Comcast: americký telekomunikační a mediální obr v druhém kvartálu 2017 utržil 21,2 miliardy dolarů, v meziročním srovnání o 1,9 miliardy více. Z celkové sumy na divizi Cable Communications připadlo 13,1 miliardy (meziročně plus 5,5 procenta), na NBCUniversal 8,3 miliardy (plus 17,3 procenta). Čistý zisk koncernu vyskočil meziročně ze 2 miliard na 2,5 miliardy dolarů.

  • České Radiokomunikace: pokračují v budování přechodové sítě DVB-T2. V pondělí 31. července se rozběhne vysílání z pardubického vysílače Krásné a z Vraního vrchu v Domažlicích. Pokrytí přechodové DVB-T2 sítě tak nyní bude na úrovni 76 procent obyvatel Česka.

  • 26. 7.
  • Radiohouse: antimonopolní úřad povolil těsnější spojení soutěžitelů Media Marketing Services (Media Bohemia) a Regie Radio Music (Lagardere) na straně jedné, a jejich joint venture Radiohouse na straně druhé. "Ke spojení soutěžitelů dochází tak, že společnost Radiohouse, která je navrhovateli společně kontrolována, má naplnit znaky společně kontrolovaného soutěžitele, který bude dlouhodobě plnit všechny funkce samostatné hospodářské jednotky, jež dosud neplnil."

  • 20. 7.
  • Česká televize: na podzim zařadí do programu nakoupené zahraniční seriály Happy Valley, Trapped, Hotel Sacher, SS-GB: Hitler v Británii, Rozdělené nebe nebo Boj o těžkou vodu, který se točil i v Česku.

  • OMD Czech: nový ředitel Petr Nešpůrek nastoupil i do představenstva velké mediální agentury. To kromě něj tvoří Šárka Vránová, Jan Bartoš a Martin Šebesta.

  • 19. 7.
  • NetMonitor: projekt měření internetové návštěvnosti přešel od 1. července na novou metodiku Overnight, která přináší kompletní denní data hned druhý den po skončení měřeného období. Další novinkou je přesnější model výpočtu reálných uživatelů napříč platformami včetně sociodemografického profilu nebo podrobnější dělení koncových zařízení.

  • 17. 7.
  • AdHackers: kreativní/reklamní agentura Jana Řeháka v roce 2016 (první ucelený rok fungování) utržila 5,3 milionu korun, čistý zisk činil 700 tisíc korun.

  • Seznam.cz: internetový obr v souvislosti s držením vlastních akcií v majetku společnosti snížil základní kapitál o 1,116 milionu na 2,604 milionu korun. Cílem operace je následné zrušení těchto akcií.

  • 14. 7.
  • Moneta Money Bank: novou media manažerkou banky se od července stala Kateřina Pokorná. Ta dříve dělala v České pojišťovně a mediálce v OMD Czech.

  • PerformicsB2BGroup: do výkonnostní agentury nastoupili na pozice account manager Radek Šoltys (ex-MarketUp) a Tomáš Legát (ex-Seznam.cz).

  • 13. 7.
  • CME Services: novým jednatelem servisní organizace se stal Sanjay Prasad, zástupce CFO mateřské CME. Nahradil manažerku Sarah Price.

  • Brutal Assault: největší metalový festival ve střední Evropě dopiloval line-up, k největším tahákům letošního ročníku patří kapely Emperor, Opeth, Amorphis, Front Line Assembly, Mayhem a Devin Townsend Project.

  • 11. 7.
  • AMI Communications: velká PR agentura získala nového klienta STV Group, který je největším českým výrobcem munice a podniká v oblasti generálních oprav vojenské techniky. AMI od července poskytuje především služby v oblasti korporátní komunikace, ale podpoří i dílčí obchodní a interní projekty (např. náborovou kampaň).

  • 08. 7.
  • Zenith: mediální agentura ze skupiny Publicis One začala využívat zázemí nově vytvořeného regionálního centra sdílených služeb Re: Sources Poland umístěného v Polsku. To poskytuje administrativní služby reklamním agenturám a mediálkám uvnitř Publicis Groupe.

  • 03. 7.
  • BigMedia: mediazastupitelství ze skupiny BigBoard Praha podle vlastních slov ukončilo spolupráci s agenturou MyBillboards. "Bohužel se opakují případy, kdy MyBillboards nabízí naše plochy za námi neschválených podmínek a bez našeho vědomí našim stávajícím klientům," uvedl CEO BigMedia Marek Pavlas.