Mladá fronta: vydavatelství Františka Savova pustilo na trh nový dětský časopis Puntík, který je určen pro čtenáře od dvou do šesti let. První číslo bude v prodeji v měsících červenec a srpen, a pak bude titul vycházet s měsíční periodicitou. Úvodní náklad je 20 tisíc kusů.
Bookretail: firma ze skupiny Euromedia Group (od jara 2017), která provozuje e-shop Levneucebnice.cz, za rok 2016 utržila 182 milionů, v meziročním srovnání o 27 milionů méně. Bookretail loni spadla do ztráty 3,3 milionu oproti zisku 5,5 milionu korun.
Lipstick Productions: producentka Alexandra Moravčíková založila novou produkční společnost, zaměřenou na výrobu reklam a filmů. Moravčíková dělala dříve v Dawson Production a Sirena Film.
TV Nova: stanice Nova Sport 1 a Nova Sport 2 nebudou pro zákazníky operátora O2 od 2. července dostupné z důvodu ukončení smlouvy o distribuci. Vyjádření O2: "Pokračujeme i nadále v jednáních o smlouvě na sportovní kanály Nova Sport. Je ovšem fakt, že cena, kterou požaduje Nova za práva na vysílání, je s ohledem na velmi omezený exkluzivní obsah sportovních kanálů, který se v čase zmenšuje, neúměrně vysoká."
Performics B2B Group: do výkonnostní agentury nastoupili dva noví account manažeři - Marek Walder (ex-oXy Online) a Milo Katlovský (ex-L’Oréal).
Konektor Social: agentura získala nového klienta - značku čokolády Figaro obřího koncernu Mondelēz, pro kterou bude zajišťovat komunikaci na sociálních sítích.
Česká spořitelna: z týmu externí komunikace odchází Kristýna Havligerová a Klára Pačesová. Vedením útvaru a funkcí mluvčího Spořitelny byl dočasně pověřen František Bouc.
Euromedia Group: změny v orgánech knižního obra - v představenstvu vystřídal Michala Marinova Lukáš Novák (E-commerce Holding), v dozorčí radě místo Štěpána Rázgy zasedl Robert Chmelař (investment partner Rockaway; Rockaway je nový vlastník).
Kanzelsberger: jeden z největších knihkupeckých řetězců (majitel Jan Kanzelsberger) za rok 2015 navýšil tržby z 326 milionů na 355 milionů korun. Čistý zisk vyskočil z milionu na 6,6 milionu korun.
Obscure Promotion: koncertní agentura v listopadu přiveze do prahy slovinské konceptualisty a hudební provokatéry Laibach. Hrát budou z nového alba Also Sprach Zarathustra, které má vyjít v červenci.
Burda Praha: vydavatelství startuje nový magazín Loving, zaměřený na millennials. Šéfredaktorkou titulu s půlroční periodicitou je Stanislava Lindenthalová Pecková, která je zároveň ředitelkou publicistiky v časopise Marie Claire.
Media Bohemia: velká mediální skupina může získat majoritu v Hitrádiu Vysočina 94,3 FM. Vysílací rada nyní povolila převod 20 procentního podílu od spolumajitele Petra Dvořáka (nejedná se o šéfa ČT, pozn. aut.) na Media Bohemia. Ta doposud v rádiu držela 50 procent.
Hlidacipes.org: menší zpravodajsko-publicististický portál rozšiřuje obsah o dvě regionální mutace - pro Ústecký a pro Olomoucký kraj. Server na to od Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (podnikatelé Cichoň, Hák, Kaucký, Winkler nebo Silke Horáková) dostal 1,78 milionu korun.
Kolonial.cz: e-sámoška ze skupiny E-commerce Holding začala testovat hlasové nakupování. Do vyhledávání na webových stránkách byl nově implementován hlasový asistent, do kterého je možné nadiktovat kompletní nákupní seznam nebo s jeho pomocí procházet mezi 14 tisíci položkami sortimentu.
Erflex: jedna z firem, ve které má podíl BigBoard Praha a která obchoduje s maloformátovou reklamou na sloupech trakčního vedení v Praze, za uplynulý fiskální rok (duben 2016 - březen 2017) zvedla tržby o 2 miliony na 21 milionů korun. Ztráta ve výši 1,3 milionu se za sledované období překlopila v zisk 1,6 milionu korun.