Česká televize: v létě bude diváky lákat na norský seriál Mamon, novou dokumentární sérii Legendy záchranářství, nové díly GENu, sérii filmů Bohdana Slámy a dalších českých režisérů, seriály Malý pitaval z velkého města, Vyprávěj, Nemocnice na kraji města, Chalupáře nebo rodinné pohádky.
Seznam.cz: rozšiřuje nabídku v oblasti behaviorálně cílené reklamy pomocí integrace data management platformy (technologie Adform). Inzerentům se tak otevírají nové možnosti pro behaviorální cílenou reklamu v RTB. V první testovací fázi bude v nabídce jen kombinace s cílením na internetové servery Seznam.cz.
FTV Prima: společně s vydavatelstvím Mafra vydá na konci června nový printový titul, magazín Prima Zoom, zaměřený na historii, vědu, přírodu a techniku. První číslo časopisu má 50 stran a vychází v nákladu 50 tisíc kusů. Od podzimu by titul měl vycházet s měsíční periodicitou.
Seznam.cz: poté, co se stal partnerem Karlovarského filmového festivalu, si na akci může odehrát některá svá díla. Během letošního ročníku Stream.cz (Seznam.cz) promítne festivalovým návštěvníkům epizody svého seriálu Pěstírna. Závěrečný díl bude mít v Karlových Varech premiéru.
LGC New Media: agentura dostala na starost veškeré digitální kampaně k výstavní show Gott My Life (billboardový podnikatel Richard Fuxa) a kampaně na sociálních médiích pro firmu Festo (automatizační technika).
O2 Czech Republic: mobilní operátor, ovládaný Petrem Kellnerem, zkouší získat další zdroje příjmů, tentokráte z hardware. Na trh míří od srpna jeho O2 Smart Box, kombinující internetový modem, WiFi router a centrum připojení chytré domácnosti. Přístroj je možné ovládat přes mobilní aplikaci.
Business Factory: do marketingové agentury Karla Tlusťáka nastoupila od června na výkonnostní kampaně na Fb Eva Čalkovská. Ta dříve dělala v Ogilvy & Mather.
TV Nova: hlavní lákadla největší komerční televize pro vysílání během letních měsíců - seriál Hospoda, sitcomy Comeback a Helena, premiérové díly seriálu Drazí sousedé, retro seriály Dynastie Nováků a Návštěvníci, soutěžní show Chcete být Milionářem?, filmy Jak se krotí krokodýli, Ať žijí duchové, Pohádkář, Doktor od jezera hrochů, Román pro muže.
Deloitte: na pozici head of PR and communications nastoupil Michal Malysa. Předtím dělal pět let v agentuře Grayling.
České Radiokomunikace: na konci května přechodový multiplex digitálního vysílání DVB - T2 rozšířily o vysílače Votice - Mezivrata a Jihlava - Javořice. Pokrytí se tak pohybuje okolo 50 procent obyvatel.
Made By Vaculik: agentura zvítězila v tendru T-Mobile a Slovak Telekom na zajištění kompletních marketingových služeb v oblasti B2B - tedy ATL kampaně, přímou komunikaci tištěnou i elektronickou, design a interní komunikaci, včetně souvisejícího strategického plánování a kreativy.
Kindred Group: agentura Inspiro Solutions zvítězila v tendru na PR agenturu pojišťovny MetLife. Pro společnost od dubna zajišťuje veškeré public relations aktivity.
O2 Czech Republic: mobilní operátor konečně obnovil funkčnost roamingových služeb. Zasaženo bylo přibližně 120 tisíc uživatelů. Kromě kompenzací za každý den nefunkčnosti management nabídl postiženým poukaz na nákup libovolného příslušenství nebo slevu na mobilní telefon ve výši tisíc korun. Nárok na uplatnění slevy budou mít do konce srpna.
Czech News Center: vydavatelství Daniela Křetínského startuje Idvert, on-line systém umožňující zadávání a správu placených PR kampaní v redakčním obsahu CNC. Ten nahradí dosavadní statické PR články řízeným píárovým obsahem, který umožní zadavateli obměnu sdělení.
Microsoft: od 1. června spouští předplacenou digitální službu Xbox Game Pass, v jejímž rámci uživatelé získají přístup k více než stovce Xbox One her a zpětně kompatibilních Xbox 360 her za měsíční poplatek 149 korun.