Czech News Center: od pondělí 17. října spustí deník Blesk a Blesk.cz rozšířené zpravodajství z Brna. Nabídka zahrnuje kromě informací z regionu rovněž servisní zprávy, krimi, dopravní informace a zprávy z komunální politiky. Expanzi do regionů CNC zahájila na jaře 2016, když rozšířila zprávy z Prahy.
Czech News Center: mediální dům Daniela Křetínského spouští od tohoto týdne nový web vipsport.cz, který se bude zaměřovat na život sportovních hvězd.
Thomson Reuters: česká pobočka agentury Reuters v roce 2015 zvedla meziročně tržby z 316 na 328 milionů korun. Účetní zisk spadl z 9 na cca 1 milion korun.
Czech News Center: nový zpravodajský portál se na počátku listopadu spustí na doméně info.cz, šéfem projektu bude Michal Půr (ex-Mladá fronta, ex-ČTK).
Dentsu Aegis: do digitální divize Adexpres/iProspect nastupují Olga Havlíčková a Olga Solcerová (obě account manager).
TV Prima: od 9. října bude na stanici Prima Zoom vysílat původní dokumentární sérii V kokpitu. Seriál o pilotech, leteckých dnech a létání má 10 dílů.
T-Mobile: mobilní operátor bude České televizi 4 roky dodávat služby spojené s mobilní komunikací, rámcový objem zakázky je 17,2 milionu korun (cifra bez DPH).
Česká televize: nový pětidílný seriál Kosmo odstartuje v neděli 23. října na ČT1 od 21:30.
Miton/Enern: kulturní portál GoOut.cz (majoritu drží investiční skupiny Miton a Enern) vstoupil v září na polský trh. Portál ze své varšavské kanceláře pokrývá čtyři nejdůležitější polská města: Varšavu, Krakov, Poznaň a Vratislav. Má to být první krok v plánované expanzi do Evropy.
Miton Group: internetový obchod s nábytkem a bytovými doplňky Bonami expanduje do Rumunska. Je to již čtvrtá země po Česku, Slovensku a Polsku. kde Bonami působí. E-shop v roce 2015 utržil 260 milionů korun a skončil v zisku, plánuje překonat obrat půl miliardy.
Digi Czech Republic: satelitní a internetová platforma ropného miliardáře Petra Lamicha zařazuje do nabídky dva televizní kanály Joj Family a Joj Cinema. Lamichovci se na zařazení programů dohodli s Axocom, která skupinu Joj v Česku distribučně zastupuje.
Czech Publisher Exchange: platforma začala inzerentům nabízet nákup videa na více než 60 webech ve formátu in-stream. Rovněž spouští nabídku brandingu na cca 20 webech a garantovaných dealů. Ty ponechávají inzerentům možnost ovlivnit, které imprese zakoupí, a zároveň oběma stranám transakce garantují dohodnuté množství impresí v určitém období za sjednanou cenu.
Česká televize: v průběhu listopadu přejde v satelitní distribuci na vysílání všech šesti kanálů v rozlišení HD. Provozovatelům převzatého vysílání bude i nadále poskytovat pro základní balíčky své programy zdarma a nabídne obě verze vysílání, tedy HD i SD kvalitu.
Praha TV: regionální televize, kterou vlastní miliardář Ivo Valenta (vstoupil až letos), Leoš Pohl a Přemysl Svora, loni zvedla tržby z 2,4 milionu na 6,5 milionu korun. Středočeská stanice skončila v podobně ztrátě, jako o rok dříve - 2,4 milionu korun.
Česká televize: po ročních přípravách zahajuje provoz nové zpravodajské studio ČT v Hradci Králové. To se naplno zapojí nejen do vysílání ČT24, ale nabídne i samostatnou relaci, Týden v regionech ze severovýchodních Čech. Další regionální studio otevře televize příští týden v Českých Budějovicích.