Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    12. 9.
  • Skylink: satelitní platforma spouští službu Skylink Live TV, se kterou zákazníci mohou sledovat vybrané programy také na jiných zařízeních (smartphone, tablet nebo PC), přehrávat pořady zpětně z 30ti hodinového archívu nebo sledovat filmy z videopůjčovny (Banaxi).

  • 10. 9.
  • O2 Czech Republic: Kellnerův operátor investoval do startupu iCord International, který se zaměřuje na online komunikaci - řešení pro webový chat, videohovory, videokonference, zpětné volání, callshow, sdílení dokumentů a cobrowsing.

  • 08. 9.
  • Sazkamobil: virtuální operátor ohlásil překročení mety 200 tisíc aktivních zákazníků.

  • DDB: reklamní agentura ze skupiny Omnicom Group v roce 2015 zvedla tržby ze 100 milionů na 118 milionů korun. Firma pod vedením Darko Silajdžiće dosáhla čistého zisku 6 milionů korun (o rok dříve to bylo 5,7 milionu).

  • 06. 9.
  • Economia: personální změny - zástupkyní šéfa redakcí Vladimíra Piskáčka se stala Zuzana Kleknerová, manažerem sdíleného obsahu byl jmenován Ondřej Tolar.

  • Česká televize: posílí integraci nových médií do všech svých činností. V rámci procesu ČT vytvoří novou tvůrčí producentskou skupinu, která se bude zaměřovat na multiplatformové a digitální projekty. Plus začlení týmy webů ČT24 do Redakce zpravodajství, jejímž ředitelem je Zdeněk Šámal.

  • Mafra: novým produktovým manažerem Lidovky.cz a Lidových novin se od září stal Marcel Šulek, který přišel z datového týmu Českého rozhlasu. Do týmu hlavních editorů webu nastoupil Petr Vnouček (ex-Economia).

  • 04. 9.
  • G.P.S.: produkční společnost Víta Kašíka za poslední fiskální rok (skončil v dubnu 2016) zvedla tržby o 6 milionů na 117 milionů korun. Zisk zůstal přibližně konstantní na úrovni 3,3 milionu korun.

  • 01. 9.
  • Vltava Labe Media: z vydavatelství skupiny Penta odchází k 1. září výkonný ředitel Milan Mokráň. Vrací na Slovensko, kde bude v představenstvu sesterského vydavatelství Petit Press (Penta má 45 procent) odpovídat za rozvojové projekty a regionální aktivity. Mokráňovy kompetence v marketingu přebírá obchodní ředitel Petr Marek.

  • 31. 8.
  • FTV Prima: po šesti letech ukončila spolupráci s pořadatelem soutěže krásy Česká Miss, společností M Marketing. Prima byla generálním mediálním partnerem akce.

  • 30. 8.
  • McCann Prague: komunikační agentura vyhrála v tendru Jan Becher - Pernod Ricard a zajistí komunikaci projektu The Venture značky whisky Chivas Regal. Projekt startuje 5. září a poběží do první poloviny roku 2017.

  • 29. 8.
  • Soundtrack Poděbrady: nultý ročník nového festivalu filmové hudby a multimédií podle organizátorů navštívilo 10 tisíc lidí. První ročník by měl proběhnout od 24. do 27. srpna 2017.

  • FTV Prima: první díl krimi série Mordparta s Jiřím Bartoškou a Vojtěchem Kotkem v neděli 28. srpna sledovalo 794 tisíc diváků v cílovce 15 až 69 (share 26,89 procenta). Ve skupině 15 až 54 to bylo 491 tisíc diváků (26,98 procenta).

  • 25. 8.
  • Kindred Group: agentura Inspiro Solutions, součást Kindred, zvítězila v tendru na digitální agenturu společnosti Penny Market.

  • 22. 8.
  • Česká televize: druhou řadu úspěšného seriálu Doktor Martin (externí produkce Bionaut) nasadí od neděle 28. srpna na ČT1 od 20.00. Půjde tak proti primáckým krimisériím a novácké show Tvoje tvář má známý hlas.