Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    06. 2.
  • Lentiamo: e-shop, zaměřený na péči o oči, podle předběžných výsledků v loňském roce rostl o zhruba 5 procent, za prodej zboží dle svých údajů utržil 836 milionů korun. "Přestože cíle na rok 2023 byly vyšší, vzhledem k nepříznivým vlivům v průběhu roku i poklesu české e-commerce jako celku nakonec vedení firmy hodnotí výsledek pozitivně." "Celkově jsme rostli meziročně o cca 5 procent, což je menší propad oproti tomu, na co jsme zvyklí. Obvykle rosteme o 7 až 9 procent. Nicméně vzhledem k celkovému poklesu e-commerce o 6 procent naše čísla nevypadají špatně," uvedl CEO Lentiamo Jiří Urban.

  • Česká tisková kancelář: agentura nově sjednotila své služby pro komerční zákazníky pod značku ČTK Connect. Ta "komunikačně propojuje informace a aktivity firem či institucí s médii a uživateli v Česku i po celém světě". Pod hlavičkou ČTK Connect nabízí publikaci firemních sdělení, výrobu a šíření videopřenosů, pronájem eventových prostor PressCentra či zajištění obsahových speciálních webových i tištěných magazínů na míru.

  • 05. 2.
  • TV Nova: vysílání retro Televizních novin, k připomenutí 30. výročí založení stanice, v neděli 4. února přilákalo 41,92 procenta diváků v CS 15 až 54 u TV. V širší cílové skupině 4+ designově speciální Televizní noviny vidělo 1,349 milionu diváků.

  • Michal Hrůza: zpěvák, skladatel a kytarista do světa vypouští singlovou novinku Mikádo. Živě pak zazní na jarní části turné na pěti zastávkách napříč republikou. Michal Hrůza s jeho Kapelou Hrůzy se jej rozhodli uspořádat po úspěšném podzimním koncertě v pražském Lucerna Music Baru.

  • Mighty Sounds: na 18. ročník open air festivalu, který proběhne 28. až 30. června 2024 na letišti Aeroklubu Tábor, dorazí mexičtí Panteón Rococó. Bude se jednat o jejich návrat do České republiky po dlouhých 10 letech. Tyto jihoamerické hvězdy doplní v programu již oznámené Bad Religion nebo The Hives.

  • 03. 2.
  • Xzone.cz: pořadí nejprodávanějších her ve specializovaném e-shopu za leden 2024 - 1. The Last of Us Part II Remastered, 2. Prince of Persia: The Lost Crown, 3. Tekken 8, 4. Cyberpunk 2077– Ultimate Edition, 5. Forspoken. Nejprodávanější konzolí se stala PlayStation 5 ve "slim" podobě.

  • 02. 2.
  • Media Bohemia: západočeské Hitrádio FM Plus začíná od února vysílat i na frekvenci 96.6 FM v Mariánských Lázních. Stanice, která působí v Plzeňském a Karlovarském kraji, tak pomocí tohoto dokrývače vylepší pokrytí v Mariánských Lázních a okolních obcích. Nově si ji může naladit až o 30 tisíc posluchačů více.

  • 01. 2.
  • Film Europe: z distribuční společnosti a navazujících aktivit jako Edison Filmhub odchází PR a marketingová manažerka Denisa Nováková. Nahradit by jí měla Vlasta Tichá, která nastoupí k 1. březnu 2024.

  • AMI Communications: klientské portfolio PR agentury se od začátku letošního roku rozrostlo o kliniku Prague Fertility Centre (středisko asistované reprodukce). "V komunikaci se AMI Healthcare tým specialisté věnují klientovi mimo jiné také v oblastech plánovaného rodičovství, zvyšování povědomí o problematice neplodnosti a psychické pohody páru."

  • FTV Prima: TV kanál Prima COOL přichází s novou řadou "holčičí" autorevue Bábovky a plechovky, která bude mít osm dílů.  Moderátorka Tereza Tobiášová v nové sérii vyměnila parťačku, kterou se stala herečka Monika Timková. Druhá řada Bábovek a plechovek startuje 14. února.

  • 30. 1.
  • O2 Czech Republic: Nadace O2 rozdělila 5 milionů korun na digitální bezpečnost mezi 60 procent žadatelů. Tj. mezi 57 škol. Peníze budou využity na zdravé a bezpečné využívání technologií, mediální gramotnost nebo ovládání umělé inteligence.

  • ČEZ: polostátní energetická skupina se stala novým generálním partnerem Mezinárodního hudebního festivalu Pražské jaro. Od roku 2018 pozice generálního partnera festivalu nebyla obsazena. Výpadek byl podle zástupců festivalu částečně kompenzován navýšením podpory z veřejných rozpočtů a tržeb ze vstupného, ale také nutností ustoupit z některých plánovaných koncertních projektů. Předtím byla generálním partnerem společnost CETIN nebo Česká spořitelna.

  • 29. 1.
  • Prima Media Club Group: novým členem představenstva jednoho z vehiklů, které spoluvlastní TV Prima, se stal finanční ředitel Lukáš Kubát. Ten je zároveň členem TOP managementu stanice.

  • Bushman Company: výrobce a prodejce outdoorového a volnočasového oblečení Bushman Company, kterého majoritně vlastní skupina Reflex Capital Ondřeje Fryce, v roce 2022 utržil 236 milionů korun (konsolidované číslo). V meziročním srovnání to je pokles o 7 milionů. Čistý zisk meziročně klesl z 22 milionů na 2,5 milionu korun.

  • 28. 1.
  • Mladý svět: měsíčník Mladý svět, který patří do portfolia mediální skupiny A11, vstupuje do dalšího roku své existence, ve kterém slaví výročí 65 let. Letos se objeví několik inovací. Vyšší gramáž použitého papíru umožní lepší grafiku a kvalitnější obrazový materiál. Pravidelně bude v každém čísle zahrnuta nová rubrika Kulturní výběr - Mladý svět spolu se čtenáři měsíc, co měsíc vybere filmové premiéry, knihy nebo divadelní hry.

    Rozvoj značky probíhá i dovnitř skupiny A11, kdy redakce časopisu začíná spolupracovat s redakcemi televize A11. Vyjma pořadu Mladý svět, který moderuje šéfredaktor Jan Januš s moderátorkou Bárou Hlaváčkovou, se časopis prolne rovněž s pořadem Dobrý večer s A11, který se vysílá každý všední den od 18:00 do 20:15.