Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rychlovky

Rychlovky

    23. 9.
  • TV Nova: komerční televize ve spolupráci se společností Bestsport (obě firmy vlastní skupina PPF) připravuje druhý ročník velkého zimního food festivalu v Česku. "Jeho návštěvníci se pobaví a hlavně ochutnají speciální menu sestavené špičkovými šéfkuchaři a ve společnosti hvězd známých z televizní obrazovky." Nova festival chutí se uskuteční o víkendu 18. a 19. ledna 2025 v hale O2 universum v Praze.

  • Dentsu: úspěch v tendru. Mediální agentura Carat, která patří do sítě Dentsu, bude nově partnerem pro plánování a nákup médií pro zastoupení Pernod Ricard (segment Wine&Spirits) v celé Evropě včetně České republiky, ve Španělsku bude společnost i nadále spolupracovat s digitální mediální agenturou iProspect ze stejné sítě.

    "Carat se zaměří na posilování mediálních strategií a efektivity, aby zvýšil zapojení publika u našich renomovaných značek. Zároveň bychom chtěli poděkovat GroupM, Havasu, Omnicomu a MG za jejich práci, kterou pro nás odvedli během posledních několika let," uvedl Eric Benoist, Global Chief Marketing Officer společnosti Pernod Ricard.

  • 22. 9.
  • Truss Aluminium Factory: olomoucká firma, která se specializuje na výrobu nosníků a dalších výrobků pro stavbu pódií, jevišť, výstavních stánků, osvětlovacích sestav atd., v roce 2023 utržila přes 250 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 38 milionů. Čistý zisk se meziročně snížil z 17,7 milionu na 9,4 miliony korun.

  • 20. 9.
  • Taste: digitální agentura, která vznikla spojením online marketingové agentury Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spin-offu Digistory, v roce 2023 utržila 113 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 11 milionů. Čistý zisk se meziročně snížil z 6,7 milionu na 2,2 milionu korun.

  • Ben Cristovao: vydává nové album Spektrum, které vznikalo v uplynulých dvanácti měsících ve třech metropolích - Praha, Berlín a Bratislava. Producenty alba jsou Gosha Boggi, Josef Bieniek (Enthic), DollaPhill, Ondřej Fiedler (fiedlerski), David Koller, Liam Blomqvist a Jan P. Muchow. Poslední jmenovaný produkoval skladbu Nekonečno a zapojil se i do skladby Dokonalý den. K hostům se řadí například Richard Müller, David Koller, Paulie Garand nebo Anna Vaverková.

  • Fragile media: na pozici media strategy director nastoupil David Martinásek. Ten dříve působil v mediální agentuře PHD nebo v MediaComu.

  • 19. 9.
  • Bohemia Interactive: looter-shooter hra Vigor, ktorá byla doposud dostupná jen pro konzole, je nyní k dispozici na PC jako free-to-play hra. Vigor se odehrává v prostředí poválečného Norska a podle herního studia od představení před pěti lety oslovil přes 20 milionů hráčů na Xboxu, PlayStation a Nintende Switch.

  • Česká televize: připravuje na tuto neděli mimořádný benefiční koncert na pomoc pro postižené povodněmi. V pražském klubu Doupě vystoupí bez nároku na honorář David Koller s Kollerbandem, Tomáš Klus, Janek Ledecký, Aneta Langerová, Adam Plachetka, Jiří Pavlica a Hradišťan, Kateřina Kněžíková, Lenka Dusilová, Karel Plíhal a další. Během přenosu budou moci diváci přispívat do sbírky SOS Povodně zřízené organizací Člověk v tísni. Benefiční koncert nabídne v neděli 22. září od 20:10 hodin program ČT1. Diváky provede večerem moderátorské duo Ester Janečková a Daniel Stach.

  • 18. 9.
  • A 11 TV: televize nasazuje nový diskusní pořad Jakože cože!?, vysílat se bude každou středu v prime time. Diskuzi povede moderátorka Zuzana Bubílková. Koncept pořadu staví na modelu dva politici a jedna moderátorka, která se nebojí zeptat.

  • Asociace komerčních televizí: navázala exkluzivní spolupráci s mediální agenturou GroupM a jejím výzkumným projektem mPanel. Kontinuální výzkumný projekt mPanel probíhá ve spolupráci s Nielsen Admosphere, mapuje chování českých spotřebitelů. "Díky jejímu výzkumnému projektu mPanel bude AKTV každý měsíc na svém webu ScreenVoice.cz zveřejňovat zajímavé články, které odhalí skryté souvislosti spojené se sledováním televizní obrazovky, a postaví české diváky a spotřebitele do nečekaného světla."

  • 17. 9.
  • PPF: prostřednictvím Nadace PPF, a rodinná nadace Kellnerových poskytnou společně dar 100 milionů korun na pomoc lidem v České republice, které zasáhly ničivé povodně. Každá z nadací přispěje rovným dílem, tedy 50 milionů korun. Peníze z daru budou k dispozici neziskovým organizacím, které pomoc v postižených oblastech aktivně poskytují. Využití finanční pomoci bude koordinováno s příslušnými vládními i regionálními institucemi pro krizové situace.

    Nad rámec společné pomoci v Česku poskytne rodinná nadace The Kellner Family Foundation také dva miliony eur na pomoc regionům postiženým záplavami v Polsku a další dva miliony eur na Slovensku. Do obou těchto zemí tak míří pomoc v celkové výši více než 100 milionů korun.

  • 16. 9.
  • Investown: česká investiční platforma má za sebou podle svých slov nejlepší měsíce od svého vzniku a překonala hranici 5 miliard korun v proinvestovaných prostředcích. Tedy jen několik týdnů po dosažení 4 miliard korun. Jen během letošních prázdnin na platformě Investown investoři proinvestovali více než 728 milionů korun a na výnosech jim bylo vyplaceno přes 45 milionů korun.

  • Český telekomunikační úřad: evidoval k 15. září celkem více než 700 základnových stanic, které vykazovaly poruchy při svém provozu a vyžadovaly zásah servisních pracovníků operátorů. Nejčastějším důvodem byl výpadek elektrické energie z veřejné rozvodné sítě. Mezi nejvíce postižené lokality patřily kraj Vysočina, Moravskoslezský, Olomoucký a zčásti Jihomoravský.

    Od nedělního večera do pondělního rána se povedlo stabilizovat stav veřejné sítě mobilních operátorů do té míry, že v současnosti evidujeme kolem 300 základnových stanic, které vyžadují udržování v režimu bez připojení z veřejné energetické sítě.

  • Sony DADC Czech Republic: česká pobočka obřího koncernu Sony, která poskytuje kompletační, logistické a balící služby, zejména pro optická média, v uplynulém fiskálním roce (skončil v březnu 2024) utržila 634 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 122 milionů méně. Čistý zisk meziročně klesl z 69 milionů na 48 milionů korun.

  • 13. 9.
  • Divadlo Bolka Polívky: přináší jako první premiéru sezony 2024/25 hru Židle, klasickou komickou tragédii mistra absurdního dramatu Eugèna Ionesca. Režisérem inscenace, kterou divadlo uvede v premiéře v neděli 15. září 2024, se ujal Martin Čičvák. V rolích ústřední dvojice Stařenky a Stařečka se představí Eva Novotná a Michal Kern, jako Řečník a hrou na trubku je bude doprovázet Lukáš Soldán.