Česká televize: ve středu 19. února v prime time na ČT2 odstartuje šestidílná dokumentární série Krajina Dana Bárty, která spadá do cyklu Češi zachraňují. Volně navazuje na první řadu cyklu, v němž stejní tvůrci mapovali české projekty na záchranu kriticky ohrožených druhů především ve světě.
V nové sérii zůstávají dokumentaristé s kamerou v Česku - tentokrát odkrývají palčivé problémy naší krajiny, vysvětlují souvislosti a ve spolupráci s předními českými přírodovědci nabízejí konkrétní řešení, která se už někde v Česku osvědčila. "S režisérem Zdeňkem Suchým a ředitelem liberecké zoo Davidem Nejedlem nám přišlo dobré se podívat také domů, do Čech, do Evropy. Zkusit některé nejpalčivější bolesti naší krajiny trochu rozkrýt a ve spolupráci s oborovými odborníky je uvést na pravou míru," uvedl Bárta.
Edmund: start-up z ostravské uhelné pánve, který vyvinul AI platformu pro výrobní průmysl, uzavřel pre-seed investiční kolo ve výši 12 milionů korun (500 tisíc eur). Investiční kolo vedl fond LightHouse Ventures, ke kterému se přidali také Czech Founders VC, deeptechoví Tensor Ventures a Borovicka Capital. Získané prostředky budou využity na zdokonalení klíčových funkcí platformy, přípravu on-premise řešení a expanzi na evropské i americké trhy.
Citfin: poskytovatel devizových operací a mezinárodních plateb pro firemní klientelu má nového ředitele marketingu a komunikace (head of marketing and communications). Stal se jím Jan Vlček, který bude zodpovědný za strategické řízení marketingových aktivit a externí i interní komunikaci společnosti.
Jan Vlček přichází do Citfinu s téměř 20letou zkušeností v oblasti marketingu, komunikace a brand managementu. Působil na vedoucích pozicích jak v agenturním prostředí jako senior account manager, tak téměř 14 let ve skupině Akcenta, kde připravoval marketingové strategie a řídil jejich realizaci nejen na českém trhu, ale i v dalších šesti evropských zemích, kde společnost působila.
Radio Čas: rozhlasová stanice po 15 letech spouští nový web, který má být modernější, přehlednější a "nabitý funkcemi", má spojovat zábavu, čerstvé informace a aktuální technologie. Na tvorbě webu se podílely reklamní a digitální agentury 2Fresh (VOD aplikace O2 TV, redesign webu O2, aplikace LiveSport) a Freelance Core (Kolimax, Čti Jeseníky, Adam Ondra marketing), vizuální podobu mu vtiskl designér Jaroslav Němeček.
České Radiokomunikace: získaly nového klienta, společnost Boosteroid, což je nezávislý poskytovatel cloudových her. Boosteroid rozšiřuje svou evropskou infrastrukturu spuštěním nových serverů v České republice v rámci datového centra ČRa. Boosteroid má v Česku desítky tisíc uživatelů.
Dosud čeští hráči přistupovali k Boosteroidu prostřednictvím datových center v sousedních zemích. Využití lokálního datového centra ČRa "výrazně zvýší výkon, sníží latenci a zvýší celkovou kapacitu". Boosteroid plánuje škálovat svou infrastrukturu v rámci sítě datových center ČRa, počínaje Prahou a v budoucnu se rozšíří do dalších měst po celé zemi.
PPF: dceřinka PPF Real Estate Holding pokračuje v expanzi v USA. Vstupuje do víceúčelového developerského projektu v Tampě na Floridě akvizicí většinového podílu v aktuální fázi rozsáhlého projektu nazvaného Gasworx. Cena transakce investiční skupina nezveřejňuje. Stavební práce v rámci této etapy projektu už začaly a její dokončení se očekává v průběhu roku 2027. Celkem se projekt Gasworx skládá podle informací PPF z 18 parcel pro development. Po dokončení nabídne až 560 tisíc m² ve více než 5 tisíc bytových jednotkách, 14 tisíc m² obchodních ploch a 46 tisíc m² kancelářských prostor.
Host - vydavatelství: knižní firma v rámci edičního plánu pro jaro 2025 přichystala přes 80 novinek, kromě toho ještě čtrnáct paperbackových vydání starších knih. "Je to opravdu široký výběr titulů - od
těch, které si své čtenáře teprve musejí najít, až po nové knihy autorů s početnou fanouškovskou základnou," uvedl ředitel nakladatelství Tomáš Reichel. Mezi očekávané knižní trháky by se měly zařadit některé novinky z domácí prózy - Čas vos Aleny Mornštajnové (vyjde 7. května), Návrat Petry Dvořákové (únor) nebo Úlice Jakuby Katalpy (duben).
TV Nova: živý přenos zábavné show Hodně štěstí! v sobotu 8. února sledovalo podle údajů stanice 32,14 procenta diváků u TV v cílové skupině 15 až 54 let. Pořad probíhal pod taktovkou kreativního producenta a režiséra Pepe Majeského, moderovali Aleš Háma a Ondřej Sokol.
Media Projekt za 1Q24 až 4Q24: v roce 2024 bylo v Česku podle údajů ABC ČR prodáno celkem 96 milionů výtisků deníků, celkem 66,67 milionu výtisků časopisů a distribuováno celkem 66,14 milionů výtisků suplementů. To odpovídá 7,944 milionu výtiskům deníků za měsíc, 5,564 milionu výtisků časopisů a 5,746 milionu výtisků suplementů za měsíc.
Media Projekt za 1Q24 až 4Q24: nejčtenějším celostátním deníkem byl podle výzkumu čtenosti periodického tisku Blesk (490 tisíc čtenářů na vydání). Druhým nejčtenějším deníkem byl MF Dnes (358 tisíc čtenářů) a na třetím místě deník Sport (140 tisíc čtenářů). Celkem 323 tisíc čtenářů na vydání dosáhl Deník - síť regionálních titulů vydavatelství VLM. Mezi přílohami deníků je nejčtenější Blesk magazín TV (aktuálně 560 tisíc čtenářů) a druhý nejčtenější TV magazín se 510 tisíc čtenářů.
CEEC Research: analytická společnost specializující se na stavebnictví, projektový a developerský sektor posiluje svůj tým o nového PR manažera. Od ledna s CEEC Research spolupracuje Jiří Uhlíř. Bývalý novinář se v oblasti public relations pohybuje více než 10 let, zkušenosti nabral například v FMCG nebo v realitním trhu - v minulosti spolupracoval s online obchodem Rohlik.cz, se společností Kaufland nebo s Fincentrem Reality.
Cheil Germany: tuzemská omni-channel marketingová agentura (majitel jihokorejská Cheil Worldwide vlastněná Samsung Group), která propojuje digitální data, zážitkový retail a reklamu, v roce 2023 utržila 464 milionů korun. V meziročním srovnání to představuje nárůst o 6 milionů. Čistý zisk se zvýšil z 25 milionů na 32 milionů korun.
Jamaron: rocková kapela ze stáje Universal Music vydává singl Utíkám a a v Plzni odstartuje v pátek 14. února pokračování Forever Tour 2025. Během února a března kapela zahraje v Plzni, Písku, Pardubicích, Litomyšli, Uherském Hradišti, Děčíně, Kladně, Jihlavě a v Sedlčanech.
Prima Group: průměrný celodenní share skupiny dosáhl podle oznámení Prima Group v lednu na 26,23 procenta v cílové skupině 15+ a 24,54 procenta v cílové skupině 18 až 69. Prime time share v lednu činil 25,50procenta v CS 15+ a 24,29 procenta v CS 18 až 69. Mezi nejsledovanější pořady na stanici Prima v lednu patřily pořady vlastní tvorby - premiérové díly rodinného seriálu Kamarádi, Hlavní zprávy a film Cesta do Ameriky 2.
T-Mobile Czech Republic/Slovak Telekom: mobilní operátoři pro spolupráci na budování a řízení employer brand komunikace vybrali agenturu Triad Prague. "Vnímáme, že v oblasti employer brandingu se často opakují podobná řešení. Naší ambicí bylo přijít s konceptem, který se vymyká běžným standardům, je výrazný, a zároveň autentický," uvedla Petra Jankovičová, CEO agentury Triad Prague.