Karlovarský filmový festival: k hlavním partnerům letošního ročníku patří innogy, Vodafone, Rohlík.cz, Allwyn, Karlovarský kraj a Karlovy Vary. Prodloužila se i smlouva s hlavním financiérem, tedy ministerstvem kultury. "Podepsal jsem dodatek ke smlouvě mezi ministerstvem kultury a Karlovy Vary International Film Festival. Prodlužuje spolupráci o další tři roky a zaručuje festivalu důležitou pravidelnou finanční podporu ve výši 35 milionů korun ročně," uvedl ministr kultury Martin Baxa.
TV Nova: závěrečný díl krimi série Odznak Vysočina v cílové skupině 4+ vidělo podle televize 1,315 milionu diváků. Stal se tak nejsledovanější epizodou druhé série. Případy týmu kapitánky Skálové si letošní nedělní večery v průměru nenechalo ujít 25,35 procenta diváků v CS 15 až 54. Po dobu osmi nedělních večerů kriminálku sledovalo v průměru 1,218 milionu diváků starších 4 let.
Bohemia Interactive: herní studio poslalo na trh aktualizaci 2.0: Adventure Awaits pro jejich low-poly titul Ylands. V rámci aktualizace přidáno "90 funkcí a herních mechanik, které vycházejí ze zpětné vazby komunity, a odstraněno téměř 9 tisíc chyb. Tím se hra posunula z původního herního žánru sandbox v plnohodnotného zástupce adventure her."
Magnas Media: mediální a marketingová agentura v roce 2021 utržila 59 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 5 milionů. Čistý zisk mírně stoupl ze 180 tisíc na 350 tisíc korun.
Adam Mišík: vydává EP s názvem Srdce na tvý dlani. "Reflektuje temné časy, po kterých vždycky přichází světlo a naděje," komentoval Mišík. Na EP si pozval řadu jmen české hudební scény v čele s Benem Cristovao, Sergeiem Barracudou, Pil C i violoncellistkou Terezií Kovalovou. Skladby z novinky představí na koncertech 26. dubna v Brně a 27. dubna v Praze.
Festival Groove Brno 2023: hudební festival na podzim v Česku uvítá na čtyřech koncertech hvězdy jako newyorské pop-jazzový Scott Bradley's Postmodern Jukebox, undergroundový MÖRK, experimentální Malted Milk a spojení Kennedy Administration a brooklynského multiinstrumentalisty Coryho Henryho.
FTV Prima: druhá komerční televize nasadí do streamovací služby Prima+ nový kriminální seriál Pod hladinou od 4. května. V hlavních rolích Sandra Nováková, Matěj Hádek a Marek Adamczyk. Režie Vojtěch Moravec, kreativní producent FTV Prima Jana Skořepová.
Metronome Prague: ke třem dnům hudební festival přidává zahajovací večer - středu 21. června. Zahájení akce se ujme rocker David Koller, který se na jednom pódiu potká s ukrajinským Queens Orchestra - sedmnáctičlenným orchestrem složeným z ukrajinských hudebnic, které před válkou odešly do exilu.
PRAM Consulting: do PR agentury (majitel Patrik Schober) přichází zkušený publicista Jan Potůček s dlouhou historií v médiích i na straně PR. Potůček doposud dělal v agentuře Taktiq Communications.
Media Bohemia: rozhlasové zastupitelství Radiohouse spouští novou divizi RH Digital. Ta se bude více soustředit na digitální audio formáty a využije stávající prodejní síť Radiohouse. V nabídce RH Digital se objeví prodej reklamních formátů v rámci podcastů, cross-mediální balíčky tvořené on-air a digitálními produkty mediální skupiny Media Bohemia a digitální full-servisové služby.
Ministerstvo kultury: resort pod vedením Martina Baxy v rámci tříleté výzvy Digitalizace kulturních statků a národních kulturních památek (Národního plánu obnovy) podpořil 30 projektů v celkové výši 73,5 milionu korun.
Cineworld Group: druhý největší kinořetězec na světě se rozhodl zrušit plány na prodej svých provozů mimo USA, Velké Británie a Irska - to znamená ve střední a východní Evropě (včetně Česka) a v Izraeli. Nabídky nesplňovaly představy Cineworldu.
Sport Invest Marketing: společnost, marketingově zastupující sportovce (olympijští vítězové, šampioni z Ligy mistrů atd.), ve fiskálním roce 2021/2022 (skončil v dubnu) utržila 189 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 54 milionů více. Čistý zisk se meziročně zvýšil 5,1 na 7,2 milionu korun.
Biano: česká platforma pro nábytek a dekorace expanduje na devátý trh, do Itálie. Vstup na italský trh odstartovala akvizicí lokálního online tržiště Homelook. "Transakce v hodnotě několika desítek tisíc eur Bianu umožní rychlejší start zejména díky know-how o lokálním trhu a existujícím vztahům s e-shopy." Doména Biano.it funguje od 1. dubna.
Media Bohemia: Hitrádio North Music nově představuje rubriku A.I.a to ví nejlíp, která v rámci odpolední show Padla umožní nahlédnout do světa budoucnosti s umělou inteligencí.