Publicis Groupe: komunikační skupina prodlužuje kontrakt s velkým klientem. Prodejce parfémů a kosmetiky Notino si ve výběrovém řízení na mediální agenturu pro 14 evropských trhů vybral právě Publicis Groupe. Společnost tak prodlužuje kontrakt, který trvá od roku 2018. Publicis Groupe zajistí pro Notino mediální strategii zahrnující plánování i nákup mediálního prostoru v televizi a dalších offline a online kanálech
TV Nova: další premiérový díl seriálu Odznak Vysočina sledovalo v neděli 26. března večer 1,233 milionu diváků v CS 4+. Epizoda s názvem Na dně zaujala 29,25 procenta diváků v CS 15 až 54 u televizí.
Dino Toys: firma Ladislava Mareše, která se zabývá výrobou deskových her, puzzle, kostek nebo karet, ve fiskálním roce 2021/2022 (skončil v červnu) utržila 244 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 23 milionů. Čistý zisk ve sledovaném období dosáhl 27,5 milionu korun.
TP Pohoda: novou obchodní ředitelkou ostravské mediální skupiny se stala Jitka Hejlová (Bílková). V minulosti zastávala vedoucí pozice v obchodních odděleních společností JCDecaux (obchodní ředitelka) a Railreklam, v segmentu outdoor reklamy má 25ti letou praxi.
Zásilkovna: spustila možnost podání zásilek skrze automatická výdejní místa Z-Box. V Česku jich Zásilkovna nainstalovala více než 3700, v Evropě téměř 6300. Zásilku je možné poslat také na Slovensko, do Maďarska a Rumunska.
Česká televize: na začátku dubna spustí dvě nové verze zpravodajského pořadu Události v regionech, které se budou věnovat dění ze severovýchodních a z jihozápadních Čech. Nové relace doplní stávající vysílání z jižní a severní Moravy a ze středních Čech. Všech pět verzí pořadu Události v regionech nabídne ČT poprvé v pondělí 3. dubna.
Český rozhlas: se rozhodl pozastavit využívání čínské sociální sítě TikTok pro prezentaci svého obsahu a aktivit, aby zabránil bezpečnostní hrozbě související s touto aplikací. Reaguje tak na nedávné varování Národního úřadu pro kybernetickou a informační bezpečnost. "Český rozhlas doposud využíval na sociální síti TikTok profily Radia Wave a zpravodajského serveru iRozhlas.cz," uvedl ředitel ČRo René Zavoral.
Košík.cz: onlie obchod s potravinami a dalším zbožím vstupuje do desítek nových okresních měst a jejich okolí, poprvé spouští své služby také na Karlovarsku. Kromě samotných Karlových Varů se Košík vypraví třeba do Chebu, Sokolova a desítek okolních obcí. "Košík se zaměří i na domácnosti, které mají s online supermarkety zatím velice malou zkušenost, ale mohly by již brzy objednávat potraviny až domů pravidelně."
Economia: mediální dům Zdeňka Bakaly spouští nový obsahový web Centrum Výběr, který čerpá témata ze všech titulů vydavatelského domu. Do budoucna firma nabídne také možnost monetizace pro externí přispěvatele, se kterými se plánuje podělit o výnosy. "Na Výběr.centrum.cz jsou k dispozici články, galerie, videa nebo rozhovory z Aktuálně.cz, Žena.cz, lifestylová témata z PročNe, ale i analytické články či infografiky z Hospodářských novin nebo týdeníku Ekonom."
ČEZ: energetický kolos za celý rok 2022 skončil s očištěným ziskem 78,4 miliardy korun, což je nad tržním očekáváním 70 až 75 miliardy. EBITDA v minulém roce dosáhla úrovně 131,6 miliardy, nad předpokládanými 115 až 125 miliardami korun. ČEZ pro rok 2023 potvrzuje celoroční výhled na úrovních 30 až 40 miliard očištěného zisku a 105 až 125 miliardy na EBITDA.
FTV Prima: na obrazovky nasadí od 29. března nový čtyřdílný miniseriál Poslední oběť. Scenáristkami byly Kateřina a Jitka Bártů. V hlavních rolích se představí Lukáš Vaculík, Marek Lambora nebo Markéta Plánková. Režii měla na starosti Jitka Bártů.
FTV Prima: první díl nového osmidílného seriálu Zákony vlka zhlédlo podle stanice 1,028 milionu diváků (share 27,55 procenta) starších patnácti let. Seriál se vysílá v soboru večer. K vidění je i na streamovací službě Prima+.
Traficon Tobacco Retail: síť téměř 170 prodejen tabákových výrobků a tiskovin (majitel liberecká skupina DT-holding) v roce 2021 utržila 2,105 miliardy korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 422 milionů. Čistý zisk meziročně vzrostl z 37 milionů na 40 milionů korun.
Lafluence Platform: platforma na propojování firem a influencerů v roce 2021 utržila přes 17 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 8 milionů. Čistá ztráta 6 milionů z roku 2020 se předloni snížila na 3,8 milionu.
Miloš Dodo Doležal: Kytarista a producent spolu se spoluhráči z projektu Zemětřesení 2 dokončil práce na albu, v jehož realizaci rockové legendě Jiřímu Schelingerovi zabránila předčasná smrt. Doležal se Schelingerovým skladbám věnoval několik předchozích let a postupně vydal alba Zemětřesení 2 a Epilog. Nyní se projekt Zemětřesení uzavírá titulem Finále.