Glami: do funkce CFO módního srovnávače nastoupil na konci loňského roku Michal Augustin. Na pozici vystřídal Terezu Mizerovou, která ji zastávala jako vůbec první v historii a která na pozici pracovala pro Glami i Biano. Do Glami Augustin přichází z e-shopu Rohlik.cz, kde působil 4 roky. Mizerová bude nadále působit jako finanční ředitelka Biano.
Sloneek: česko-slovenský personální start-up v roce 2022 podle svých údajů zvedl obrat z pravidelných výnosů na 400 tisíc eur. Počet klientů se meziročně ztrojnásobil na cca 300, mezi nimi např. Technologická agentura ČR, Carvago, Restrial, Loono nebo Lindt. Loni start-up získal od investorů 1 milion eur na další rozvoj.
Skladon: logistická a fulfillmentová firma dle vlastních slov loni navýšila obrat o 23 milionů korun na celkových 144 milionů korun. Zároveň vyexpedovala zboží do 170 zemí světa a rozšířila své distribuční centrum o více jak polovinu na aktuálních 16 tisíc m². Letošní rok chce společnost věnovat hlavně akvizici zahraničních zákazníků a přípravám na chystanou expanzi.
Golf Channel: TV stanice získala práva na loni vzniklou golfovou sérii LIV Golf, za kterou stojí saúdskoarabský Public Investment Fund. První přenosy začne vysílat od 24. února.
Květy: alternativní kapela si přichystala speciální koncert, na kterém zaztní přearanžované písně legendárních Psích vojáků. Akce se uskuteční 23. února v pražském Paláci Akropolis.
Kytary.cz: sídlo e-shopu s hudebními nástroji v pražských Modřanech, kde se nachází obří prodejna, sklad i zázemí firmy, projde v následujících měsících změnou. Na střechách budov vyroste solární elektrárna střední velikosti, která za rok vyrobí 430 MWh. To je o třetinu více než je roční spotřeba modřanského provozu firmy. Investice si vyžádají zhruba 13 milionů korun.
Mind2FLO: mediálně-technologická skupina přichází s vlastním podcastem ByzzWords. "Podcast v angličtině bude reflektovat aktuální trendy a buzzwords ze světa marketingu a byznysu a zaměří se na témata s globálním přesahem." Za podcastem stojí interní tým Mind2FLO ve složení Ivan Valev, Martin Petera a Gabriela Martinčeková.
Massive Interactive Media Czech Republic: česká dcera technologické Deltatre Group, která nabízí služby v oblasti OTT, broadcastingu, živých přenosů atd., v roce 2021 utržila 277 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 43 milionů korun. Čistý zisk meziročně poklesl z 33 milionů na 16 milionů korun.
Yashica: reklamní agentura s pobočkami v Praze, Bratislavě a Třebíči a s řadou vedlejších aktivit ve fiskálním roce 2021/2022 utržila 187 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 48 milionů. Čistý zisk se meziročně zvýšil z 1,6 milionu na 5,4 milionu korun.
Dramox: start-up, do kterého investoval miliardář Martin Hájek, v roce 2021 utržil téměř 15 milionů korun. O rok dříve to bylo 4,5 milionu. Čistá ztráta se meziročně prohloubila z 2,2 milionu na 13,3 milionu korun. Dramox nabízí videozáznamy divadelních představení.
Zrní: kladenská art-brut kapela vydává sedmé řadové album Široko daleko. Všech dvanáct skladeb přímo ve zkušebně Zrní se svým mobilním studiem nahrál Ondřej Ježek, který album následně ve studiu Jámor zprodukoval a smíchal. Mastering měl na starosti Tomáš „Gaex“ Karásek. Veškeré vizuály k albu zpracoval Aleš Fulín. Od března s albem kapela vyráží na turné, jehož vyvrcholením budou podzimní křty 26. října na brněnské Flédě a 1. listopadu v pražském Lucerna Music Baru.
Ceny Anděl Coca-Cola 2022: nominace hudebních cen ovládl zesnulý Miro Žbirka. Ten se svou deskou Posledné veci figuruje v kategoriích Album, Sólový interpret a Slovenské album. Píseň Nejsi sám, v níž zpívá i jeho syn David Žbirka, který album produkoval, se může stát Skladbou roku. V kategorii Album má šanci uspět kromě Žbirky také zpěvák 7krát3 s deskou II a kapela Vypsaná Fixa s Kusy radosti. Jak 7krát3 tak Vypsaná Fixa se mohou letos stát držiteli hned tří andělských sošek. Vyhlášení cen se uskuteční v sobotu 15. dubna.
Mmb media agency Czech: česká firmy mezinárodní sítě nezávislých mediálních agentur orientovaných především na automobilový průmysl (Emil Frey) v roce 2021 utržila 86 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 47 milionů. Čistý zisk 2 miliony v roce 2020 spadl předloni na kladnou nulu.
Seznam.cz: do společnosti Seznam Zprávy nastoupil Jiří Špaček na pozici zástupce ředitele pro rozvoj. Špaček stál za rozmachem digitálních kanálů veřejnoprávního rozhlasu, jako je web iRozhlas nebo aplikace mujRozhlas.
FTV Prima: komerční televize ve spolupráci se slovenskou TV JOJ připravuje další, už 11. ročník show Česko Slovensko má talent 2023. V těchto dnech se otevírají příslušné castingy. Hlavní cenou show má být 40 tisíc eur.