Proboston Creative: kreativní agentura (Knowledge Investors 50 procent, Jan Červinka 22 procent atd.) v roce 2021 utržila 56 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 13 milionů. Čistý zisk meziročně vzrostl meziročně ze 3 milionů na téměř 11 milionů korun.
Twisto: počet všech transakcí, které zákazníci s fintech start-upem loni zaplatili, vzrostl podle údajů firmy na více než 9 milionů. Téměř o 20 procent více ve srovnání s minulým rokem. "V Polsku Twisto roste rychleji, konkrétně o 27 procent, zatímco Česko roste pozvolněji o 13 procent."
Socialsharks: digitální a kreativní agentura rozšiřuje spolupráci s automobilkou Škoda Auto. Agentura vyhrála tendr pro velkou firmu na správu sociálních sítí pro personální oblast.
Mediaprojekt 2022: průměrný prodaný náklad celostátních deníků - Blesk 115 500 (o rok dříve 133 700), MF Dnes 80 200 (87 500), Právo 48 800 (54 400), Aha! 27 600 (32 300), Hospodářské noviny 26 300 (28 000), Lidové noviny 22 300 (24 100), Sport 18 200 (22 000).
CMI News: jedna z mediálních firem Daniela Křetínského, která má pod sebou kupříkladu server Info.cz, v roce 2021 utržila 15 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst téměř o 6 milionů. Čistá ztráta se prohloubila ze 14 milionů na 16 milionů korun.
TV Nova: televize odvysílá na podzim opět živě galavečer z předávání cen popularity Český Slavík. Akce se uskuteční v pátek 24. listopadu 2023 v pražském Foru Karlín . Galavečer bude režírovat Pepe Majeský.
Magnesia Litera: letošní ročník knižních cen přináší několik změn a novinek. Vzhledem k narůstajícímu počtu i kvalitě v literárních žánrech jako je detektivka, fantasy, horror, humor či sci-fi vznikají tři zvláštní žánrové kategorie: Litera za detektivku, Litera za fantastiku a Litera za humoristickou knihu. Tyto kategorie mají samostatné poroty a jejich nominace budou vyhlášeny spolu s nominacemi všech tradičních kategorií 8. března. Vítězové žánrových cen budou oznámeni v neděli 16. dubna, zatímco hlavní ceremoniál se odehraje tradičně na Nové scéně Národního divadla v pondělí 17. dubna.
Aricoma: poskytovatel ICT služeb ve střední a východní Evropě a součást skupiny KKCG dokončil akvizici dominantní části firmy Sabris. Ta je jedním z největších poskytovatelů konzultačních služeb a projektů SAP v Česku a na Slovensku. "Aricoma díky transakci významně doplňuje své portfolio podnikových ICT služeb."
Colours of Ostrava: organizátoři pro letošní ročník angažovali další zahraniční hvězdu - britskou zpěvačku Ellie Goulding. Ta se vedle kapely OneRepublic, rapera Macklemora a nigerijského zpěváka Burna Boye stává dalším tahákem mezinárodního festivalu. K novým přírůstkům do programu dále patří francouzský průkopník synthwave Kavinsky nebo hvězda kanadské hip hopové scény Haviah Mighty.
Katz83: komunikační agentura Tomáše Jirsy v roce 2021 utržila 18 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 8 milionů. Čistý zisk mírně narostl ze 180 tisíc na 330 tisíc korun.
TV Nova: premiérový díl nového výpravného seriálu Zlatá labuť zaujal 27,98 procenta diváků u televizních obrazovek v CS 15 až 54. Epizodu vidělo 1,087 milionu diváků v cílové skupině 4+.
LCG New Media: digitální agentura loni zvedla obrat o 20 procent na více než 50 milionů korun. "Pracovali jsme pro cca 40 klientů a projektů najednou, celkově jsme hospodařili s reklamními výdaji o objemu přes 70 milionů korun," uvedl spoluzakladatel agentury a CEO Vojtěch Lambert. Nárůst se promítl i do počtu zaměstnanců, agentura přijala čtyři nové lidi. Dnes tvoří firmu tým bezmála 30 lidí. Mezi aktuální klienty patří Pandora, Bayer, Stock, DoDo, Cinema City nebo Schuelke.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání: volební výbor parlamentu, který se zabývá i médii, doporučil poslancům odvolání člena rady Daniela Köppla. Jako důvod uvedl údajné ohrožení nezávislosti a nestrannosti kvůli Köpplově práci pro hnutí ANO. Köppl uvedl, že se v případě odvolání obrátí na soud.
FTV Prima: kanál Prima Cool připravuje druhou řadu soutěžní improvizační show K.O.MICI, ve které se od 28. února každé úterý představí postupně celkem čtyři tříčlenné týmy známých herců a komiků v několika disciplínách.
Skladon: fullfilmentový start má od ledna nového obchodního ředitele, stal se jím Jan Baláš. Předtím pracoval ve Vodafone a Y Soft. "Ve Skladonu bude mít na starost především rozvoj obchodního oddělení a stabilizaci vnitřních procesů před tím, než firma začne realizovat zahraniční expanzi. Ta je naplánována na příští rok a jejím cílem je vybudování celoevropské sítě fulfillmentových center."