FTV Prima: předvolební Superdebatu Hledá se prezident na hlavním kanále Prima a zpravodajské stanici CNN Prima News ve středu večer podle televize vidělo 993 tisíc diváků v CS 15+. Podíl na sledovanosti 25,65 procenta v CS 15+. Na webu CNNPrima.cz měla debata podle Primy celkem 289 200 zobrazení.
Megabooks CZ: distributor zahraniční odborné a výukové literatury (Oxford University Press), kterého ovládají podnikatelé Alexandr Kadavý a Petr Hubík, v roce 2021 utržil 296 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 29 milionů. Celkový obrat přesáhl 300 milionů. Čistý zisk ve sledovaném období vyrostl z 21 milionů na 24 milionů korun.
Taktiq Communications: PR agentura Michala Uryče-Gazdy v roce 2021 utržila 27 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 5 milionů. Čistý zisk meziročně vzrostl ze 70 tisíc na 350 tisíc korun.
Publicis Groupe: komunikační skupina zvítězila ve dvou tendrech L'Oréal. Výrobce kosmetiky ve dvou samostatných výběrových řízeních vybíral agentury pro komunikaci svých značek Kiehl’s a Garnier na českém, slovenském a maďarském trhu. První se týkal mediální strategie a nákupu online médií značky Kiehl’s (doposud agentura METS/GroupM), druhý pak digitálních kampaní Garnier. L’Oréal spolupracuje s Publicisem také v oblasti digitální transformace. Jeho agentura Kindred pro klienta od roku 2020 zajišťuje správu CRM a využití zákaznických dat pro personalizovanou komunikaci.
Košík.cz: e-shop s potravinami pokračuje v rozvoji vzájemné spolupráce s velkoobchod makro ČR, v jehož obchodech provozuje pět distribučních center. "Partnerství s Košík.cz posílí naši strategickou velkoobchodní nabídku; nad rámec poskytování služeb nezávislým maloobchodníkům a prodejnám Můj obchod přibyde Košík, který se stane strategickým digitálním maloobchodním zákazníkem. Naší rolí v této spolupráci je být pro Košík hlavním dodavatelem zboží a poskytovat infrastrukturu," uvedl ředitel makro ČR Atila Yenisen.
Metalshop.cz: e-shop a kamenné obchody s metalovým merchandisingem a oblečením v roce 2021 utržil 163 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 20 milionů. Čistý zisk se meziročně zvedl ze 7,2 milionu na 14,2 milionu korun.
Seznam.cz: do dceřinky Seznam Zprávy v lednu nastoupila mediální manažerka Monika Sokolová, která bude působit jako zástupkyně ředitele pro nezpravodajský obsah. Bude spolupracovat se Zdeňkem Johnem, který v Seznamu v minulém roce převzal řízení redakcí webů Garáž.cz, Proženy.cz či Expresfm.cz. Sokolová před příchodem do internetové firmy dlouhé roky působila ve vydavatelství Czech News Center, kde mimo jiné stála za úspěchem Blesku pro ženy a řady dalších magazínů.
TV Nova: získala vysílací práva na španělský fotbalový Superpohár, který opět letos hostí Saudská Arábie. Ve formátu miniturnaje se utkají mistr LaLigy Real Madrid, vicemistr Barcelona, vítěz poháru Betis Sevilla a finalista z Valencie.
Publicis Groupe: komunikační skupina kupuje Advertise BG, agenturu v oblasti výkonnostního marketingu v Bulharsku. Akvizice posílí kompetence PG Bulgaria v oblasti digitální transformace a rozšíří její stávající nabídku v rámci digitální strategie, dat, sociálních médií a tvorby digitálního obsahu. Advertise BG se v současnosti stará o více než 100 lokálních i mezinárodních klientů. Po akvizici se Advertise BG stane součástí Digitas Sofia, digitální marketingové agentury PG Bulgaria.
Havas Media Czech Republic: firma, ve které drží 40 procent Jaromír Soukup, má nového jednatele, rakouského manažera Michaela Gölse. Ten je CEO Havas Austria a zároveň regionálním ředitelem Havasu pro střední Evropu. Druhým jednatelem je samotný Soukup.
Titanic: v rámci 25. výročí od premiéry bude do kin uvedena remasterovaná verze oscarového filmu Jamese Camerona Titanic. V Česku bude tento snímek uveden v remasterované edici ve 4K 3D a s vysokou snímkovou frekvencí pod názvem Titanic: 25. výročí od 9. února. Film v čele s držiteli Oscara Leonardem DiCapriem a Kate Winsletovou doposud v kinech utržil přes 2,2 miliardy dolarů.
Iggy Pop: rockový veterán a kmotr punku vydává novou, v pořadí devatenáctou sólovou desku. Na novince s názvem Every Loser spolupracovala řada hvězdných hostů - Flea a Chad Smith z Red Hot Chili Peppers, Duff McKagan z Guns N’Roses, Stone Gossard z Pearl Jam nebo Dave Navarro, Eric Avery a Chris Chaney z Jane’s Addiction. Desku produkoval Andrew Watt, jehož služeb v minulosti využili Ozzy Osborne, Dua Lipa nebo Ed Sheeran.
VOS.health: well-being aplikace v novém seed investičním kole nabírá desítky milionů korun. K současným investorům Miton a Reflex Capital se nově připojuje jako lead investor Soulmates Ventures a Purple Ventures s investicí ve výši přes 36 milionů korun. Podle údajů firmy tuto platformu používají již 2 miliony uživatelů ve 170 zemích.
Trilobit: ceny udílené Českým filmovým a televizním svazem FITES za mimořádná audiovizuální díla budou vyhlášeny 21. ledna 2023. Slavnostní ceremoniál 36. ročníku se uskuteční opět jako loni v Dolních Břežanech, tentokrát v moderním areálu tamější sportovní haly.
Česká spořitelna: začala používat inovované bílé logo a vizuální podobu vycházející z digitálního bankovnictví George. "Jde o nejzásadnější změnu vizuální podoby Spořitelny od roku 1989, která zároveň reprezentuje naše strategické směřování od banky zaměřené na prodeje produktů a služeb ke společnosti, která se stará o finanční zdraví klientů," uvedla Monika Hovorková, která je v ČS zodpovědná za značku a marketing. Banka v nové kampani komunikuje 4 závazky, jak pomůže zvýšit finanční zdraví klientů. Kreativní a produkční část kampaně zajišťuje reklamní agentura VMLY&R.