Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Publicis Groupe Rychlovky

18:45, 13. 11. 2024

Publicis Groupe: komunikační skupina se zapojila do pilotního projektu Medianu s názvem EyeMeter. Jeho cílem je zjistit přesnější informace o tom, kolik pozornosti a času lidé věnují reklamnímu obsahu. Výsledky pilotní studie budou k dispozici během ledna příštího roku.

"Celý projekt se zaměřuje na vizibilitu, měření pozornosti a čas strávený s reklamním obsahem. Tyto metriky nově Median v projektu EyeMeter měří díky brýlím s kamerou, které jsou speciálně navržené tak, aby kontinuálně snímaly vizuální obsah. Lidé, kteří pak mají brýle nasazené, automaticky zaznamenávají své mediální chování celý den, aniž by je to omezovalo nebo se museli soustředit na jeho monitorování. Median vyvinul také software, který následně umožňuje audio a video matching, a zároveň je napojený na data z adMeteru." Studie proběhla na vzorku 93 respondentů, kteří po dobu šesti týdnu (od 1. září do 10. října 2024) byli instruováni nosit brýle po maximální možnou část dne.